Αφιερώματα

Από τα MotoGP στην πίστα της…γειτονιάς σας!

Ποιος από εμάς δεν θα ήθελε να μοιάσει σε κάποιον από τους κορυφαίους οδηγούς της κατηγορίας των MotoGp (ίσως αν όντως είχαμε μια πίστα σε κάθε μεγάλη γειτονιά της χώρας όπως λεει ο τίτλος να μπορούσαμε)


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  09.08.2017

 Ποιος από εμάς δεν θα ήθελε να μοιάσει σε κάποιον από τους κορυφαίους οδηγούς της κατηγορίας των MotoGp (ίσως αν όντως είχαμε μια πίστα σε κάθε μεγάλη γειτονιά της χώρας όπως λεει ο τίτλος να μπορούσαμε)

 

 

Επειδή λοιπόν αυτό πολύ δύσκολα θα γίνει σε επίπεδο οδηγικού ταλέντου, ας δούμε ποιους αναβάτες της κορυφαίας κατηγορίας των MotoGP ¨ντύνουν¨ με τη χορηγία τους οι εταιρίες της αγοράς και πώς μπορούμε λοιπόν να τους μοιάσουμε έστω και σε επίπεδο εμφάνισης μέσα στην πίστα

 

Alpinestars

Η πρώτη σε εκπροσώπηση για τη φετινή αγωνιστική σεζόν των MotoGp δεν είναι άλλη από την Alpinestars. Η εταιρία με έτος ίδρυσης το 1963 και έδρα την πόλη του Asolo της βόρειας Ιταλίας, αποτελεί μαζί με την Dainese τις πρωτοπόρους στα συστήματα αερόσακων και στην εξέλιξη αυτών. Ένα από τα πολύ σημαντικά χαρακτηριστικά της κατά τα λεγόμενα πολλών αναβατών, είναι το μικρό βάρος της και το πολύ καλό σύστημα αερισμού που διαθέτει. Δεν είναι λίγοι οι 8 αναβάτες που θα φορούν φόρμες της Alpinestars με την παντοδύναμη ισπανική τριάδα Jorge Lorenzo, Marc Marquez, Maverick Viñales να δεσπόζει στους κορυφαίους εκπροσώπους και τους Andrea Dovizioso, Dani Pedrosa, Cal Crutchlow, Alex Rins και Loris Baz να κλείνουν την οκτάδα.


Η φόρμα GP Tech, με δέρμα καγκουρό και φιλοσοφία βασισμένη στην τεχνολογία και στάνταρ MotoGP, αποτελεί την πιο ακριβή επιλογή. Ακολουθούν οι πιο προσιτές σε τιμή, GP Pro, που διαθέτει και το σύστημα αερόσακου Tech-Air Race και η Atem.

gp tech leather suit white black red

 

Dainese

H κορυφαία, κατά πολλούς, ιταλική Dainese ιδρύθηκε το 1972. Ξεκίνησε την εξέλιξη των αερόσακων σε αγωνιστικές φόρμες (D-Air) πριν 20 χρόνια και ήταν η πρώτη που τα λανσάρισε στην αγορά. Ο Valentino Rossi είναι το βαρύ πυροβολικό της Dainese εδώ και πολλά χρόνια και έχει ταυτίσει τον όνομα του με την ιταλική εταιρεία. Άλλοι αναβάτες που χρησιμοποιούν τις κορυφαίες φόρμες είναι ο αναβάτης της Suzuki, Andrea Iannone, o Jack Miller και ο Pol Espargaro.

Πολύ κοντά σε αυτά που φορούν οι αναβάτες και μπορείτε να αγοράσετε βάζοντας πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη είναι η σειρά D-Air Racing Misano που χρησιμοποιεί και το εξελιγμένο σύστημα αερόσακου με GPS (αν και πλέον στο website της υπάρχει μόνο η AERO EVO D1).

Τέλος να σημειώσουμε ότι η Dainese μετά την απόφαση της Grand Prix Commission, για υποχρεωτική προστασία με αερόσακους για όλους τους αναβάτες από το 2018, ήρθε σε συμφωνία με τις εταιρείες Rev’it και Furygan, ώστε να χρησιμοποιούν την τεχνολογία D-Air.

 

Dainese D Air Racing Misano

dainese 1

 

 

Spidi

Η Spidi, είναι η τρίτη Ιταλική εταιρία με εκπροσώπηση στα MotoGP. Από το 1977 δημιουργεί προϊόντα και αξεσουάρ για τους αναβάτες των δύο τροχών. Με τον Hector Barbera, Tito Rabat και Scott Redding ακολουθεί δυναμικά τις άλλες δύο ιταλικές φίρμες στη χορηγία της στα MotoGp.

Τα μοντέλα T-2 Neck DPS (που διαθέτει και σύστημα αερόσακου για τον αυχένα) μαζί με την πανέμορφη Warrior Wind PRO, αποτελούν πολύ καλές επιλογές βάση την τιμή τους σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

 

spidi t2 neck dps                           spidi warrior wind pro

 

 


Rev’It!

Μία σχετικά νέα εταιρία στην αγορά, με πολύ μεγάλη γκάμα και σημαντική προώθηση των προϊόντων της ανά τον κόσμο, είναι η REV'IT!. Από το 1995 που ξεκίνησε να δραστηριοποιείται έχει κάνει άλματα στην αγορά των δύο τροχών. Έτσι δεν θα μπορούσε να έλειπε από την κορυφαία διοργάνωση του πλανήτη, όντας επίσημος προμηθευτής των Alvaro Bautista και Danilo Petrucci. Δύο οδηγών που είναι όσο aggressive όσο και η προωθητική πολιτική της εταιρίας.

Οι Spitfire και Akira είναι οι δύο επιλογές που δίνει η συγκεκριμένη εταιρία για την αγορά ώστε να νιώσετε και εσείς την εμπειρία MotoGP μέσω του εξοπλισμού σας για την πίστα.

revit

 

Ixon

Η Γαλλική Ixon παρόλο που δεν μπορούμε να πούμε ότι τη συναντάμε αρκετά στο δρόμο (τουλάχιστον εδώ στην Ελλάδα) έχει υπό την αιγίδα της τρείς αναβάτες. Τους Bradley Smith, Aleix Espargaro και το “νέο αίμα” Jonas Folger.

Για την πίστα η συγκεκριμένη εταιρία προτείνει τις φόρμες Zenith και Mirage με μεγάλη διαφορά η μια από την άλλη σε τιμή, με την πρώτη να είναι ιδιαίτερα ακριβή.

ixon

 

Bering

Η επίσης Γαλλική εταιρία Bering, με έτος ίδρυσης το 1951, αποτελεί την παλαιότερη στον κλάδο εταιρία. Αναβάτης ένας και ακούει στο όνομα Sam Lowes. Στην αγορά έχει ένα προϊόν στις ολόσωμες φόρμες την Supra-R Combi.

bering

 

 

Furygan

Η τρίτη Γαλλική εταιρία Furygan “ντύνει” τον δις παγκόσμιο πρωταθλητή στα Moto2 Johann Zarco.
Αν θέλετε και εσείς να νίωσετε πρωταθλητής λοιπόν, δεν έχετε παρά να διαλέξετε μια από τις Dark και Full Apex Perforated ή την Prime EVO.

 

furygan full apex

 

PSI

Tέλος ο Τσέχος Karel Abraham δεν θα μπορούσε παρά να διαλέξει την Τσέχικη εταιρία PSI για την επανεμφάνιση του στη μεγάλη κατηγορία.
Η PSI αναφέρει, πως η Racing Raptor που διαθέτει στην αγορά, είναι σχεδιασμένη με προδιαγραφές MotoGP. Επιπλέον προτείνει για την πίστα την πιο ακριβή φόρμα Sagittar Carbon.

psi

 

 

Αν και οι παραπάνω επιλογές αποτελούν εξοπλισμό μόνο για χρήση μέσα σε πίστα και όνειρο μακρινό για πάρα πολύ κόσμο την εποχή που ζούμε κανείς δεν μπορεί να μην εντυπωσιάζεται για την εξέλιξη που έχει πραγματοποιηθεί, μέσω των αγώνων, στον εξοπλισμό των αναβατών, που χρόνο με το χρόνο θα γίνει πιο προσιτή για τον απλό αναβάτη, ώστε να κάνει πιο ασφαλή και την δική μας καθημερινότητα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.