Αφιερώματα

Lamborghini Design 90: Η μεγάλη αποτυχία

Με αμφιλεγόμενο design


28.04.2020

Όλα άρχισαν το 1986 όταν ο τότε ιδιοκτήτης της Lamborghini, Patrick Mimran, αποφάσισε ότι η εταιρεία θα πρέπει να κατασκευάσει μοτοσυκλέτες

Το project ανατέθηκε στο γαλλικό κατασκευαστή μοτοσυκλετών , Boxer (γνωστός ως Boxer Design), και ονομάστηκε "Design 90". Ο Boxer ήταν επιφορτισμένος με το σχεδιασμό και την κατασκευή της μοτοσυκλέτας.

lamborghini motorcycle 5

Ο κινητήρας του ήταν τετρακύλινδρος εν σειρά με 1.000 κ.εκ. και απέδιδε 130 ίππους. Επιπλέον, είχε πλαίσιο από κράμα αλουμινίου, ελαφριούς τροχούς, τα καλύτερα φρένα της εποχής, κορυφαίες αναρτήσεις, προηγμένο σύστημα εξάτμισης και αρκετά ηλεκτρονικά. Η μοτοσυκλέτα ήταν αγωνιστικών προδιαγραφών!

lamborghini motorcycle 3

Το πλάνο προέβλεπε παραγωγή 25 μοτοσυκλετών όμως τελικά κατασκευάστηκαν μόλις έξι. Το ότι ποτέ δεν έγινε ευρέως γνωστό το project αλλά και η αστρονομική τιμή των 13.500 δολαρίων «σκότωσε» την μοτοσυκλέτα της Lamborghini . Επιπλέον ήταν τόσο άσχημη που δεν άρεσε ούτε στους δημιουργούς της!

lamborghini motorcycle 2

Το 2018 μια Lamborghini Design 90 με αριθμό πλαισίου BOXERL002 τέθηκε σε δημοπρασία στο Εθνικό Μοτοσυκλετιστικό Μουσείο της Αγγλίας με την πρόβλεψη η τιμή της να φτάσει τα 124.000 δολάρια με τιμή εκκίνησης τα 58.800. Όμως τελικά δεν «έπιασε» ούτε την κατώτερη τιμή και έτσι παρέμεινε στο μουσείο.

lamborghini motorcycle 6

Αν πάντως έφτιαχναν μια μοτοσυκλέτα με V12 κινητήρα όπως αυτούς που τότε η Lamborghini έφτιαχνε για αυτοκίνητα και σκάφη ίσως το project να είχε επιτυχία.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.