Αφιερώματα

Yamaha: Μοτοσυκλέτες φτιαγμένες για έναν άλλο κόσμο

Έξι μοντέλα που είναι διαθέσιμα στην Ασιατική και Αφρικανική αγορά


09.07.2024

H Ιαπωνική εταιρεία φτιάχνει μοτοσυκλέτες που δεν πρόκειται να δούμε ποτέ στην Ευρώπη. Ας δούμε 6 από τα πιο «περίεργα» μοντέλα που συμπεριλαμβάνονται στην γκάμα της

YAMAHA AG 200

AG200
Ένα παλιομοδίτικο enduro, με τόσο «παλιακό» σχεδιασμό που μοιάζει με μοντέλο της δεκαετίας του '80. Ταμπούρα, αερόψυκτος κινητήρας, χηλό φτερό με λασπωτήρα, μεγάλες σχάρες, αναλογικά όργανα. Χωρίς «μπλιμπλίκια» η Yamaha διαθέτει το AG 200 στην Νιγηρία, ενώ σε άλλες αγορές υπάρχει σε έκδοση 100 κ.εκ. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος 4χρονος 196 cc με μανιβέλα και κιβώτιο 5 σχέσεων. Ζυγίζει 112 κιλά στεγνό και έχει ρεζερβουάρ 10 λίτρων.


YAMAHA XT250

1 XT250

Οι φανατικοί του XT θα στεναχωρηθούν όταν μάθους πως στη Σενεγάλη κυκλοφορεί καινούργιο XT250 που κατασκευάζεται από τον συνεργάτη της Yamaha στην Αφρικανική χώρα CFAO. Τετράχρονο, αερόψυκτο, πεντατάχυτο, με ακτινωτές ζάντες (21" μπροστά, 17" πίσω) με ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό και βάρος 122 κιλά.

YAMAHA DT125

DT125

Τα DT ζουν ακόμη. Είναι δίχρονα, με μανιβέλα και 80s εμφάνιση. Με ζάντες 21"-18", ταμπούρα και βάρος κατηγορίας «φτερού» μόλις 98 κιλά. Το DT125 διαθέτει το πολυχρηστικό ψευδοεντούρο σε πολλές αφρικανικές αγορές.

YAMAHA FORCE X ROYALE

CFORCE X ROYALE

Αυτό θα μπορούσε να κάνει «καριέρα» και στην Ελλάδα, αλλά είναι είναι διαθέσιμο στις αναδυόμενες αφρικανικές αγορές. Το παπί με το όνομα Force έχει μονοκύλινδρο κινητήρα 110 cc και ημιαυτόματο τετρατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων τύπου «μύλος» έχει μπροστινό δισκόφρενο, χαρακτηριστικό το οποίο σε αυτές τις αγορές είναι κάτι σπάνιο για ένα τέτοιου είδους δίκυκλο.

YAMAHA CRUX REV

CRUX REV

Χρειάζεται μόλιες ένα λίτρο βενζίνης για να διανύσει 100 χλμ. Με κινητήρα 106 κ.εκ. διεκδικε τον τίτλο της οικονομικότερης σε καταναλώση μοτοσυκλέτας στον κόσμο. Διατίθεται τόσο σε βασική έκδοση με μανιβέλα όσο και σε deluxe με μίζα.

YAMAHA SALUTE RX

SALUTE RX

Στην Ινδία, η Yamaha κατασκευάζει το commuter των 110 κ.εκ. με ισχύ 9 ίππων. Με την τρέχουσα ισοτιμία με τις Ινδικές ρουπίες, στην Ελλάδα θα κόστιζε περίπου 550 ευρώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H Ιαπωνική εταιρεία φτιάχνει μοτοσυκλέτες που δεν πρόκειται να δούμε ποτέ στην Ευρώπη. Ας δούμε 6 από τα πιο «περίεργα» μοντέλα που συμπεριλαμβάνονται στην γκάμα της
Δεν έχει σημασία τι οδηγείς: βέσπα, σκούτερ, παπί, touring, γυμνά, on-off, ηλεκτρικά, τελευταίας τεχνολογίας ή βγαλμένα από το χρονοντούλαπο – ένα είναι το ερώτημα: πόσα χιλιόμετρα κάνεις ημερησίως στα ταξίδια σου, ανεξαρτήτως διάρκειας ταξιδιού
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1994, το γυμνό με τους δύο εξώφθαλμους προβολείς έχει σημαδέψει ολόκληρη τη σύγχρονη ιστορία της εταιρείας του Hinckley
Η κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών βρισκόταν στα σπάργανα στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Τα “φτερά” χαμήλωναν, τα πλαστικά γίνονταν περισσότερα και τα μεσαίου κυβισμού μοντέλα ήταν μονοκύλινδρα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.