Αφιερώματα

Οι μοτοσυκλέτες του Valentino Rossi στα GP 1996 - 2018 (Video)

Οι μοτοσυκλέτες που δοξάστηκαν μαζί με τον Rossi από το 1996 έως σήμερα


05.09.2018

Ένα video του youtube καναλιού FreeWheelie μας δείχνει όλες τις μοτοσυκλέτες του Valentino Rossi από το 1996 έως σήμερα. Μαζί με κάθε φωτογραφία ακούστε και τον αυθεντικό ήχο όλων των «εργαλείων του γιατρού»

Περιλαμβάνονται οι μοτοσυκλέτες:

1. Aprilia RS125R
2. Aprilia RSW250
3. Honda NSR500
4. Honda RC211V
5. Ducati Desmosedici GP11
6. Ducati Desmosedici GP12
7. Yamaha YZR-M1

Από 125 έως 1000 κυβικά. Δίχρονες και τετράχρονες. Για πάνω από 20 χρόνια ο Valentino Rossi και οι μοτοσυκλέτες του είναι οι πρωταγωνιστές των αγώνων MotoGP

Από το 1996 και την δίχρονη Aprilia 125cc και αργότερα σε αυτήν των 250cc. Το 2000 και το 2001 στην κίτρινη Nastro Azzuro Honda NSR 500 και από εκεί στην RC211V για δύο χρόνια και δύο πρωταθλήματα ακόμη. Από το 2004 με τη Yamaha Μ1 για να πανηγυρίσει  ακόμη τέσσερα πριν πάει στην Ducati το 2011 για δύο χρόνια και «παλέψει» με την Desmosedici. Στενάχωρα χρόνια. «Πέτρινα». Γύρισε στο «λιμάνι» του. Στη Yamaha. Την αγαπημένη του M1. Με αυτήν θα κλείσει την καριέρα του. Πάμε να τις γνωρίσουμε μία - μία και αν μας ξέφυγε κάποια συγχωρέστε μας…

 

1996: Η αρχή έγινε με Aprilia RS125

1996 Aprilia RS125

1997: Ο πρώτος παγκόσμιος τίτλος με Aprilia RS125

1997 Aprilia RS125

1999: Ο τίτλος στα 250 ήρθε με μια Aprilia RS250 σε τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς

1999 Aprilia RS250

Για τον αγώνα της Imola                                                                                ...και για το Mugello  

1999 Aprilia RS250 Imola                                    1999 Aprilia RS250 Muggelo

To 2001 πάνω στη θρυλική Honda NSR500 κατακτά τον τελευταίο "δίχρονο" τίτλο στα GP

2001 Honda NSR500

Στον αγώνα του Mugello πάντα ξεχώριζαν οι μοτοσυκλέτες του

2001 Honda NSR500 Mugello

και το 2002 πάνω στην Honda RC211V παίρνει και το πρώτο πρωτάθλημα στην ιστορία των MotoGP

2002 Honda RC211V

το 2003 παίρνει έναν ακόμη τίτλο. Στον αγώνα της Valencia θα επιλέξει να αγωνιστεί με μια από τις πιο όμορφες μοτοσυκλέτες του

2003 Honda RC211V Cheste

Το 2004 θα πάει στη Yamaha και με την νέα του μοτοσυκλέτα θα πάρει έναν ακόμη τίτλο

2004 Yamaha YZRM1 Gauloises

Το 2005 θα συνεχίσει το σερί και πάλι με Yamaha

2005 Yamaha YZRM1 Gauloises

Την ίδια χρονιά σε Αμερική και Valencia θα τιμήσει την επέτειο της Yamaha στους αγώνες

2005 Yamaha YZRM1 USA2005 Yamaha YZRM1 Valencia

To 2006 είναι η χρονιά που η Yamaha έχει χορηγό την Camel

2006Yamaha YZRM1 Camel

To 2007 είναι η δεύτερη σερί χρονιά που μένει χωρίς τίτλο. Η Yamaha αποκτά νέο "κεντρικό" χορηγό και αυτός είναι η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Fiat.

2007 Yamaha YZRM1 Fiat

 

2007 Yamaha YZRM1 Abarth2007 Yamaha YZRM1 Fiat 500

To 2008 επιστρέφει στην κορυφή με μια Fiat Yamaha ΥΖR M1 και μια μοτοσυκλέτα στα χρώματα της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της χώρας του

2008 Yamaha YZRM1 SquadraAzzura

Το 2009 παίρνει τον τελευταίο τίτλο έως τώρα. Η συνεργασία με την Fiat συνεχίζεται. Βλέπουμε και μια M1 ασημένια με το λογότυπο του νέου τότε Punto evo

2009 Yamaha YZRM1 Punto

Μετά από μια χρονιά ακόμη στη Yamaha, ο Rossi κάνει το όνειρο κάθε Ιταλού πραγματικότητα. Η καριέρα του συνεχίζεται στην Ducati χωρίς όμως να καταφέρει να στεφθεί Πρωταθλητής με μια ιταλική μοτοσυκλέτα

2011 Ducati Desmosedici2012 Ducati Desmosedici

Το 2013 επιστρέφει στη Yamaha και για πρώτη φορά βλέπουμε πάνω σε μοτοσυκλέτα του το λογότυπο της Monster Energy

2013 Yamaha YZRM1

 Από το 2014 έως και σήμερα η Movistar είναι ο κεντρικός και μεγάλος χορηγός στις μοτοσυκλέτες του Rossi και της Yamaha

2014 Yamaha YZRM1

 

 2015 Yamaha YZRM1

 2016 Yamaha YZRM1

 2017 Yamaha YZRM1

και οι μοτοσυκλέτες των χειμερινών δοκιμαστικών όμως ήταν ιδαίτερες και πολύ όμορφες τις περισσότερες φορές

testing 2

testing 3

testing 4

 

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.