Derbi Mulhacen – Μια μοτοσυκλέτα πολύ μπροστά από την εποχή της
Μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα που έπρεπε να βγει στην παραγωγή 10 χρόνια αργότερα
06.03.2024
Από τις πιο παρεξηγημένες μοτοσυκλέτες. Γράφτηκαν πολλά εγκομιαστηκά σχόλια στον ειδικό τύπο, σνομπαρίστηκε όμως από το κοινό
Όταν η Derbi έφτιαχνε scrambler οι υπόλοιποι κατασκευαστές κοιμόντουσαν. Κυκλοφόρησε όπως το βλέπετε δέκα χρόνια πριν το Ducati Scrambler. Χωρίς να είναι ρετρό, αλλά με φουτουριστική σχεδίαση, είχε τροχούς 18 ιντσών και βάρος μόλις 162 κιλά. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας του προέρχονταν από το Yamaha XT660 και κατασκευαζόταν από την Minarelli. To ατσάλινο συνδυαζόταν με ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 43 χλστ. και αμορτισέρ σύστημα μοχλισμού. Για το ψαλίδι τι να γράψουμε; Έργο τέχνης που θα ταίριαζε σε superbike. Οι κυματιστού δίσκοι, η ακτινικής στήριξης τετραέμβολη δαγκάνα της Brembo και το μεγάλο τελικό της εξάτμισης που έβγαινε ψηλά ολοκλήρωναν την εικόνα μια μοτοσυκλέτας πολύ μπροστά από την εποχή της. Προσέξτε το σήμα όλων τον επιφανειών καθώς και του ψυγείου. Πολύ μπροστά.
Χάρη στο πολύ κοντό μεταξόνιο (1.386 χλστ.) ήταν πολύ ευέλικτο. Οι αναρτήσεις ήταν ρυθμισμένες για να προσφέρουν άνεση, ενώ μπορούσε να διασχίσει εύκολα βατούς χωματόδρομους. Από το 2006 έως το 2010 που έμεινε στην παραγωγή δεν κατάφερε να πείσει πολύ κόσμο. Ήταν ακριβό και το ρετρό τότε δεν ήταν στην μόδα. Όσοι το ψάχνουν δεν θα βρουν ούτε ζάντα στην Ελλάδα. Ας πρόσεχαν.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.