Αφιερώματα

To αδικημένο Αprilia SL 1000 Falco ήταν μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα

2000-2004


12.01.2024

Από το 2000 έως το 2004 στην γκάμα της Aprilia υπήρχε μια σπορ μοτοσυκλέτα με κινητήρα V2 που μπορούσε να κάνει πολλά πράγματα εύκολα

Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 αρκετοί κατασκευαστές βασιζόμενοι στα superbike μοντέλα τους παρουσίασαν πιο «γήινες» μοτοσυκλέτες, με υποδεέστερες τεχνικές προδιαγραφές που ήταν όμως «εύκολες» και πιο ανταποδοτικές στο δρόμο. Περιέργως, αυτή η τάση ίσχυσε μόνο για δικύλινδρα μοντέλα. Η Ducati είχε το 916 και το 900 Super Sport, η Suzuki το TL 1000 R και το TL 1000 S, η Honda το VTR1000SP και το VTR1000F και η Aprilia το RSV Mille και το SL 100 Falco.

Το sport touring της εταιρείας του Noale είχε «πιασάρικο» όνομα, ήταν καλοσχεδιασμένο, όπως η πλειοψηφία των ιταλικών μοτοσυκλετών και ήταν ευχάριστο στην οδήγηση. Έφερε μια ελαφρώς πιο αδύναμη εκδοχή του V2 που χρησιμοποιήθηκε στο Mille (118 αντί για 128 ίππους), είχε όμως το δικό του αλουμινένιο πλαίσιο, τα clip on του ήτα 50 χλστ. πιο ψηλά τοποθετημένα από αυτά του Mille και η σέλα του ήταν 20 χλστ. χαμηλότερα τοποθετημένη από αυτήν του superbike του Noale.

Aprilia Falco 3

Ήταν σχετικά μια ελαφριά (190 κιλά) σπορ μοτοσυκλέτα, με ισχύ που στην εποχή μας συναντάμε σε μεσαίου κυβισμού, που διέθετε πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Μπορούσε άνετα να προσφέρει ευχαρίστηση ακόμη και μέσα στην πίστα και ήταν μια από τις ομορφότερες μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούσαν στον δρόμο.

Μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να σταθεί στην σημερινή εποχή με τον ισορροπημένο χαρακτήρα που διέθετε. Ωστόσο την δεκαετία του 2000 τέτοιου είδους μοτοσυκλέτες δεν είχαν κοινό, αφού οι αναβάτες επέλεγαν ακραία χιλιάρια superbike ακόμη και για τις βόλτες τους εντός πόλης. Επιπλέον η Aprilia, παρ’ ότι πρωταγωνιστούσε στους αγώνες ταχύτητας στις «δίχρονες» κατηγορίες (GP125 και GP250) δεν είχε την φήμη της εταιρείας που έφτιαχνε μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτες με τετράχρονους κινητήρες. Για αυτό τον λόγο δεν πούλησε και το RSV Mille που ήταν αναμφισβήτητα μια πολύ αξιόλογη superbike. Το Falco απέτυχε. Κρίμα

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η MV Agusta γιορτάζει 80 χρόνια ύπαρξης, σηματοδοτώντας οκτώ δεκαετίες καινοτομίας, αγωνιστικών επιτυχιών και μοναδικού σχεδιασμού στον κόσμο της μοτοσυκλέτας
Αν δεν είστε από αυτούς που μετακινούνται με δίκυκλο όλο τον χρόνο, τότε η κίνηση θα γίνει σύντομα η καθημερινότητά σας. Όμως, για όσους προτιμούν να «ξεκουράζουν» τη μοτοσυκλέτα ή το scooter τους κατά τους χειμερινούς μήνες, η σωστή συντήρηση είναι απαραίτητη
Το concept «scooter 800cc» μας παρουσιάστηκε ως μοντέλο της Gilera αλλά συνεχίστηκε ως Aprilia, όμως παρέμεινε το μεγαλύτερο, ισχυρότερο και πιο γρήγορο scooter που κατασκευάστηκε ποτέ
Στο άκουσμα «μοτοσυκλετιστικά βιβλία» ένας άνθρωπος εκτός χώρου θα σκεφτεί λαδωμένα service manual που αναφέρονται σε διάκενα βαλβίδων και ώρες λειτουργίας του κινητήρα ή ακόμη χειρότερα ότι δεν πρέπει να πιείς τα υγρά φρένων

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.