Αφιερώματα

To αδικημένο Αprilia SL 1000 Falco ήταν μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα

2000-2004


12.01.2024

Από το 2000 έως το 2004 στην γκάμα της Aprilia υπήρχε μια σπορ μοτοσυκλέτα με κινητήρα V2 που μπορούσε να κάνει πολλά πράγματα εύκολα

Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 αρκετοί κατασκευαστές βασιζόμενοι στα superbike μοντέλα τους παρουσίασαν πιο «γήινες» μοτοσυκλέτες, με υποδεέστερες τεχνικές προδιαγραφές που ήταν όμως «εύκολες» και πιο ανταποδοτικές στο δρόμο. Περιέργως, αυτή η τάση ίσχυσε μόνο για δικύλινδρα μοντέλα. Η Ducati είχε το 916 και το 900 Super Sport, η Suzuki το TL 1000 R και το TL 1000 S, η Honda το VTR1000SP και το VTR1000F και η Aprilia το RSV Mille και το SL 100 Falco.

Το sport touring της εταιρείας του Noale είχε «πιασάρικο» όνομα, ήταν καλοσχεδιασμένο, όπως η πλειοψηφία των ιταλικών μοτοσυκλετών και ήταν ευχάριστο στην οδήγηση. Έφερε μια ελαφρώς πιο αδύναμη εκδοχή του V2 που χρησιμοποιήθηκε στο Mille (118 αντί για 128 ίππους), είχε όμως το δικό του αλουμινένιο πλαίσιο, τα clip on του ήτα 50 χλστ. πιο ψηλά τοποθετημένα από αυτά του Mille και η σέλα του ήταν 20 χλστ. χαμηλότερα τοποθετημένη από αυτήν του superbike του Noale.

Aprilia Falco 3

Ήταν σχετικά μια ελαφριά (190 κιλά) σπορ μοτοσυκλέτα, με ισχύ που στην εποχή μας συναντάμε σε μεσαίου κυβισμού, που διέθετε πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Μπορούσε άνετα να προσφέρει ευχαρίστηση ακόμη και μέσα στην πίστα και ήταν μια από τις ομορφότερες μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούσαν στον δρόμο.

Μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να σταθεί στην σημερινή εποχή με τον ισορροπημένο χαρακτήρα που διέθετε. Ωστόσο την δεκαετία του 2000 τέτοιου είδους μοτοσυκλέτες δεν είχαν κοινό, αφού οι αναβάτες επέλεγαν ακραία χιλιάρια superbike ακόμη και για τις βόλτες τους εντός πόλης. Επιπλέον η Aprilia, παρ’ ότι πρωταγωνιστούσε στους αγώνες ταχύτητας στις «δίχρονες» κατηγορίες (GP125 και GP250) δεν είχε την φήμη της εταιρείας που έφτιαχνε μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτες με τετράχρονους κινητήρες. Για αυτό τον λόγο δεν πούλησε και το RSV Mille που ήταν αναμφισβήτητα μια πολύ αξιόλογη superbike. Το Falco απέτυχε. Κρίμα

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.