Αφιερώματα

To Ducati SS350 Junior ήταν κόκκινο, ήταν φτηνό, αλλά δεν πούλησε

Έμεινε μόλις δύο χρόνια στην παραγωγή 1992-1994


14.12.2023

Το όνομα Junior δεν αποδείχθηκε «πιασάρικο», μιας και η κατηγορία supersport της δεκαετίας του 90 ήταν τόσο «μάχιμη» που δεν «ανεχόταν» τέτοιου είδους «χαρακτηρισμούς»

Αν και Junior το Supersport 350 ήταν τόσο μεγάλο όσο τα «αδέρφια» του 600, 750 και 900, με τα οποία μοιραζόταν το πλαίσιο, τα πλαστικά, την ανάρτηση (Showa, χωρίς ρυθμίσεις), τα καρμπυρατέρ (Mikuni) και τα ελαστικά. Οι διαφορές ήταν στον μονό μπροστινό δίσκο της Brembo, στο μικρότερο κάρτερ, ίδιο με του 600 ενώ τα 750 και 900 είχαν μεγαλύτερο. Η Ducati του 1992 δεν ήταν αυτή που είναι σήμερα, μόλις είχε αρχίσει να κερδίζει στα SBK και να βάζει τα θεμέλια στην αγωνιστική κληρονομιά της. Εν τω μεταξύ, ήταν αρκετοί αυτοί που θα προτιμούσαν ένα SS500.

Η ποιότητά του δεν έπειθε και σε αυτό συνέβαλε το μισό φέρινγκ, με το ολόσωμο να «έντυνε» μόνο τα μεγαλύτερα αδέλφια του και ο τετράγωνος προβολέας που έμοιαζε σαν να ήταν κλεμμένος από εργοτάξιο.
Ο θρυλικό Miguel Galluzzi έκανε ότι μπορούσε, σχεδιάζοντας μια μοτοσυκλέτα με καθαρές γραμμές, με πλούσια όργανα για τα δεδομένα της εποχής, μεγάλα αεροδυναμικα φτερά και το πανέμορφο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα εκτεθειμένο.

Διέθετε δικύλινδρο κινητήρα σε διάταξη L με Desmo, με καρμπυρατέρ Mikuni και «κόκκινα» στις 11.500 σ.α.λ.. Οι 42 ίπποι του επέτρεπαν να φτάσει τα 180 χλμ/ώρα.

Θα μπορούσε άνετα να σταθεί δίπλα στις σημερινές μοτοσυκλέτες που οδηγούνται με δίπλωμα Α2. Τότε όμως δεν υπήρχε η άδεια Α2, και οι νέοι της εποχής ήθελαν από τα ιαπωνικά τετράχονα 400άρια και δίχρονα 250άρια να αποκτήσουν το συντομότερα ένα τετρακύλινδρο 600. Το SS350 ήταν φτηνότερο από 400άρι, την στιγμή που το SS900 των 73 ίππων κόστιζε όσο τα ιαπωνικά 600 που διέθεταν ιπποδύναμη άνω των 100 ίππων.

Πουλήθηκαν ελάχιστα και τα περισσότερα εκτός Ιταλίας! Ούτε οι «μακαρονάδες» δεν στήριξαν την προσπάθεια.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Για να εμβαθύνουμε στην γκάμα της Αμερικάνικης εταιρείας θα πρέπει να κατηγοριοποιήσουμε τα μοντέλα της, να δούμε ποιους κινητήρες χρησιμοποιούν και ποια είναι τα κοινά στοιχεία μεταξύ τους
Η Harley-Davidson εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην Ελλάδα, υπό τη στρατηγική καθοδήγηση του Fais Group. Η ανανέωση αυτή σηματοδοτείται από τη συμμετοχή εκπροσώπων του ειδικού τύπου σε ένα οργανωμένο ταξίδι στη Σόφια, για μια πρώτη γνωριμία με τη γκάμα μοντέλων του 2025
Τα Ιαπωνικά εργοστάσια πάντα κατασκεύαζαν μοντέλα που κυκλοφορούσαν αποκλειστικά στην χώρα τους, όπως τα Suzuki SV400 και SV400S
Ο όρος «ληγμένο κράνος» μπορεί να μην είναι ευρέως γνωστός, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ένας αβάσιμος προβληματισμός. Όπως συμβαίνει με πολλά πράγματα, υπάρχουν παράμετροι, εξαιρέσεις και διαβαθμίσεις

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.