Γιατί το VOGE 300DS είναι το best seller της κατηγορίας 250-400 κ.εκ.
Το 300άρι crossover με τις περισσότερες πωλήσεις μέσα στο 2023
22.09.2023
Όμορφες λεπτομέρειες, designάτα φωτιστικά σώματα, άψογη εφαρμογή μεταλλικών και πλαστικών μερών, κινητήρας που εντυπωσιάζει με τον τρόπο λειτουργίας και την απόδοσή του. To μικρoμεσαίο crossover είναι δικαιολογημένα το best seller της εταιρείας
Το 300DS είναι η μοτοσυκλέτα της κατηγορίας 250-400 κ.εκ. με τις περισσότερες πωλήσεις. Μέχρι τον Αύγουστο 2023 έχουν πουληθεί 183.
Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με απόδοση 28,2 hp στις 8.500 σ.α.λ. και 2,5 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ..Είναι ζωηρός, δουλεύει σωστά. Είναι απολύτως γραμμικός και ροπάτος, χωρίς κραδασμούς και η κατανάλωσή του είναι μόλις 3,5 λίτρα για 100 χλμ.
Η σέλα διαθέτει πολύ αφρώδες για τον αναβάτη αλλά περιορίζει την κίνησή του. Από την άλλη, του επιτρέπει να πατάει εύκολα στο έδαφος, αφού δεν του ανοίγει τα πόδια. Οπότε ο συνδυασμός σχεδίασης, ύψους σέλας (810 χλστ.) και μικρού βάρους (155 κιλά) καθιστά εύκολο το χειρισμό ακόμη και για αναβάτες και αναβάτριες μικρού αναστήματος.
Η όρθια θέση που παίρνει ο αναβάτης πάνω στη μοτοσυκλέτα και το κόψιμο του φαρδιού τιμονιού, που δημιουργεί σωστούς μοχλούς, συμβάλλουν στην ξεκούραστη οδήγηση. Οι καθρέφτες περνάνε πάνω από τους αντίστοιχους των περισσότερων αυτοκινήτων, αλλά τα πλαϊνά μέρη από τα προστατευτικά κάγκελα εξέχουν τόσο που πρέπει να προσέχεις στις διηθήσεις. Ένα γνήσιο commuter όμως θα πρέπει να διαθέτει επίσης μαλακό συμπλέκτη αλλά και σαφές κιβώτιο. Το Voge 300DS έχει και από αυτά.
Οι αναρτήσεις είναι σεταρισμένες για να προσφέρουν άνεση ακόμη και στους «κακοτράχαλους» ελληνικούς δρόμους. Το ανεστραμμένο πιρούνι με τα καλάμια των 35 χλστ. πληροφορεί επαρκέστατα τον αναβάτη και δεν βυθίζεται εύκολα στα φρένα. Ευχάριστη έκπληξη η ύπαρξη μοχλικού συστήματος, στο ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση αμορτισέρ.
Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο θέσεις. Στην ψηλότερη προστατεύει από τον αέρα, αφήνοντας μόνο τους ώμους εκτεθειμένους. Τα πόδια μένουν ανεπηρέαστα από τις ριπές χάρη στον εργονομικό σχεδιασμό των πλαστικών που συνδυάζονται άψογα με το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων.
Σε στριφτερό επαρχιακό, συνειδητοποιείς άμεσα πόσο ευέλικτο, σταθερό και ακριβές λόγω της σωστής κατανομής βάρους είναι. Τα φρένα κινούνται στο ίδιο μήκος κύματος και διαθέτουν αρκετή δύναμη για να επιβραδύνουν με ασφάλεια το 300 DS. Το ABS της Bosch είναι σωστά ρυθμισμένο.
H τιμή του είναι 3.995€ και διατίθεται σε τρία χρώματα. Περισσότερα δείτε εδώ
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.