Αφιερώματα

Πως μπορείτε να προστατέψετε την ζελατίνα του κράνους;

Ακολουθείστε αυτές τις πέντε απλές συμβουλές


30.06.2023

 

Η ζελατίνα είναι ένα από τα κύρια μέρη του κράνους που γδέρνεται και καταστρέφεται σχετικά εύκολα. Μια γδαρμένη ζελατίνα εμποδίζει την ορατότητα κατά την οδήγηση όλες τις ώρες

1. Επιλέξτε το κατάλληλο πανί: Χρησιμοποιήστε ένα πανί μικροϊνών για να μην την γρατσουνίσετε.

2. Κρατήστε τα δάχτυλά σας μακριά: Τα λερωμένα χέρια και τα δάχτυλα είναι οι εχθροί της ζελατίνας. Προσπαθήστε να μην αγγίξετε το εσωτερικό της.

3. Μην φοβάστε να την πλύνετε: Χρησιμοποιήστε ήπιο σαπουνόνερο για να πλύνετε και τις δύο πλευρές, ακόμη και αν χρησιμοποιείται Pinlock ή αντιθαμβωτική μεμβράνη. Ξεπλύνετε καλά με νερό και αφήστε τη να στεγνώσει φυσικά.

4. Λεκέδες που δεν βγαίνουν: Ειδικά τώρα το καλοκαίρι η ζελατίνα και το κράνος είναι μόνιμα λερωμένα από μυγάκια και άλλα ιπτάμενα ζωύφια, που δεν βγαίνουν εύκολα. Τοποθετήστε επάνω στο λεκέ ένα κομμάτι βρεγμένο χαρτί κουζίνα και αφήστε το εκεί για αρκετή ώρα. Ο λεκές θα φύγει μόνος του και δεν θα χρειαστεί να τρίψετε.

5. Έχετε μαζί σας μία ακόμη. Ειδικά σε μεγάλα ταξίδια καλό θα ήταν να έχετε και μια δεύτερη μαζί σας. Αν καταστραφεί η πρώτη θα την αντικαταστήσετε και θα συνεχίσετε. Είναι δύσκολο να βρεις μαγαζί ειδικά στην επαρχία που να έχει την ζελατίνα που ταιριάζει στο κράνος σου.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H Ιαπωνική εταιρεία φτιάχνει μοτοσυκλέτες που δεν πρόκειται να δούμε ποτέ στην Ευρώπη. Ας δούμε 6 από τα πιο «περίεργα» μοντέλα που συμπεριλαμβάνονται στην γκάμα της
Δεν έχει σημασία τι οδηγείς: βέσπα, σκούτερ, παπί, touring, γυμνά, on-off, ηλεκτρικά, τελευταίας τεχνολογίας ή βγαλμένα από το χρονοντούλαπο – ένα είναι το ερώτημα: πόσα χιλιόμετρα κάνεις ημερησίως στα ταξίδια σου, ανεξαρτήτως διάρκειας ταξιδιού
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1994, το γυμνό με τους δύο εξώφθαλμους προβολείς έχει σημαδέψει ολόκληρη τη σύγχρονη ιστορία της εταιρείας του Hinckley
Η κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών βρισκόταν στα σπάργανα στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Τα “φτερά” χαμήλωναν, τα πλαστικά γίνονταν περισσότερα και τα μεσαίου κυβισμού μοντέλα ήταν μονοκύλινδρα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.