Αφιερώματα

Suzuki V-Strom 800 DE: Τα μυστικά του πλαισίου

Σχεδιασμένο για απόδοση και ευχαρίστηση


25.05.2023

Ο στόχος ήταν να σχεδιαστεί ένα συμπαγές, ελαφρύ πλαίσιο, για να μεγιστοποιεί την ευελιξία, την άνεση, τη χρηστικότητα και την οδηγική απόλαυση

Ένας από τους στόχους που έθεσε η ομάδα ανάπτυξης απαιτούσε το νέο πλαίσιο να συμβάλλει στην άνεση κατά την οδήγηση στο δρόμο, στην μεγάλη απόδοση σε χωματόδρομους και στην παροχή ασφαλούς και σταθερού χειρισμού και στα δύο αυτά περιβάλλοντα οδήγησης. Το νέο πλαίσιο έπρεπε να προσφέρει σταθερότητα στις ευθείες κατά την οδήγηση με υψηλές ταχύτητες, ακόμα και όταν μεταφέρετε συνεπιβάτη ή είναι τοποθετημένες οι πλαϊνές και η πίσω βαλίτσα και μεταφέρετε τον εξοπλισμό σας.

Suzuki VSTROM800DE plaisio 6

Suzuki VSTROM800DE plaisio 8

Κάθε στοιχείο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να εστιάζει στην εξαιρετική συμπεριφορά και στον έλεγχο σε ένα μεγάλο φάσμα πραγματικών συνθηκών οδήγησης, από ταξίδια μεγάλων αποστάσεων μέχρι σε μικρούς χωματόδρομους με ανώμαλες επιφάνειες, στην υποστήριξη του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα υψηλής απόδοσης και στην μεγιστοποίηση της άνεσης με ταυτόχρονη μείωση της κόπωσης του αναβάτη. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι καθοριστικής σημασίας για την εδραίωση της ταυτότητας του V-STROM 800DE σαν το κορυφαίο μοντέλο στην κατηγορία του που είναι εξίσου ικανό σε καθημερινή χρήση στον δρόμο όσο και στη εξερεύνηση χωμάτινων διαδρομών. Η ελευθερία διάταξης που παρέχουν οι συμπαγείς διαστάσεις από μπροστά προς τα πίσω του νέου λεπτού δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα συμβάλλει στην επίτευξη βέλτιστης κατανομής βάρους και την θέση οδήγησης. Αξιοσημείωτη είναι η δυνατότητα που προσφέρει στην μετακίνηση του αναβάτη προς τα μπροστά. Αυτό διευκολύνει τον αναβάτη να χρησιμοποιεί το βάρος του σώματος του σε οδήγηση σε κλειστές στροφές ή να στέκεται όρθιος στα μαρσπιέ για να μεταφέρει το βάρος του στο μπροστινό τροχό όταν οδηγεί σε χωμάτινες επιφάνειες.

Ανθεκτικό πλαίσιο από χάλυβα

Suzuki VSTROM800DE plaisio 2

Suzuki VSTROM800DE plaisio 3

Σχεδιασμένο γύρω από τον νέο κινητήρα και κατασκευασμένο από ισχυρό χαλύβδινο σωλήνα το πλαίσιο του V-STROM 800DE παρέχει όλη την δύναμη που χρειάζεται για οδήγηση σε δύσβατες διαδρομές, εξαιρετική σταθερότητα στις ευθείες, συμβάλλει στον εύκολο χειρισμό και αποδίδει άριστα στις υψηλές ταχύτητες όταν ταξιδεύετε σε μεγάλες αποστάσεις στον αυτοκινητόδρομο. Οι ράγες της σέλας έχουν σχεδιαστεί να αντέχουν στις κακουχίες της οδήγησης σε μη ασφαλτοστρωμένες διαδρομές και διαθέτουν στενό προφίλ βοηθώντας έτσι τον αναβάτη στον καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας με τα πόδια του.

Σίγουρη δύναμη φρεναρίσματος

Η Suzuki επέλεξε τις εμπρός δαγκάνες που ταιριάζουν καλύτερα με την κλίση του πηρουνιού και τις ζάντες με ακτίνες του V-STROM. Αυτές συνδιάζονται με δύο πλευστούς δίσκους εξωτερικής διαμέτρου 310mm ώστε να παρέχουν σίγουρη δύναμη φρεναρίσματος και ελεγχόμενη απόδοση. Το πίσω φρένο διαθέτει δίσκο εξωτερικής διαμέτρου 260mm και δαγκάνα μονού εμβόλου.

Γεωμετρία πλαισίου (διαστάσεις)

Το V-STROM 800DE διαθέτει ειδική γεωμετρία πλαισίου με μακρύ μεταξόνιο, μεγάλη κλίση, μεγάλη απόσταση από το έδαφος και φαρδύ τιμόνι. Σκοπός είναι να προσφέρει την μέγιστη σταθερότητα και δυνατότητα ελέγχου κατά την οδήγηση σε χωματόδρομους, καθώς και μία άνετη θέση οδήγησης που κατανέμει αποτελεσματικά το βάρος μπροστά και πίσω. Σαν αποτέλεσμα το V-STROM 800DE προσφέρει στον οδηγό και τον συνεπιβάτη περισσότερη άνεση επειδή έχουν περισσότερο χώρο να κάθονται χωρίς να λυγίζουν πολύ τα γόνατα τους. Αυτό ισχύει ακόμα και όταν είναι τοποθετημένες στην μοτοσυκλέτα η κεντρική και οι πλαϊνές βαλίτσες που διατίθενται σαν γνήσια αξεσουάρ. Η γεωμετρία που επιτυγχάνεται ενισχύει την σταθερότητα χειρισμού ακόμα και όταν μεταφέρετε συνεπιβάτη με τοποθετημένες την κεντρική και τις πλαινές βαλίτσες στο V-STROM 800DE. Η υιοθέτηση του νέου δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα της Suzuki βοηθά την γεωμετρία γιατί το μικρότερο μήκος του επέτρεψε την τοποθέτηση της θέσης του οδηγού πιο μπροστά από ότι σε μοτοσυκλέτα με κινητήρα V-twin. Έτσι επιτρέπεται στον οδηγό να μεταφέρει το βάρος του προς τα εμπρός και να ελέγχει ευκολότερα την μοτοσυκλέτα όταν κινείται σε χωματόδρομους και άλλες μη ασφαλτοστρωμένες επιφάνειες. Ή όταν οδηγεί σε δρόμους με συνεχείς στροφές.

Suzuki VSTROM800DE plaisio 20

Βελτιστοποιημένη εμπρός και πίσω ανάρτηση

Το ανεστραμένο μπροστινό πηρούνι της Hitachi Astemo (SHOWA) προσφέρει ομαλή και ελεγχόμενη οδήγηση. Διαθέτει σταθερά χαρακτηριστικά απόσβεσης που το καθιστούν κατάλληλο για οδήγηση σε χωμάτινες διαδρομές. Η προφόρτιση του ελατηρίου και η απόσβεση συμπίεσης ρυθμίζονται επιτρέποντας την καλύτερη δυνατή λειτουργία της ανάρτησης ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη ή τις συνθήκες χρήσης της μοτοσυκλέτας.

Suzuki VSTROM800DE plaisio 19

Η πίσω ανάρτηση της Hitachi Astemo (SHOWA) με μονό αμορτισέρ με ανεξάρτητο δοχείο αερίου βοηθά στην ευελιξία και τη σταθερότητα. Εκτός από την ρύθμιση της απόσβεσης/συμπίεσης μπορεί να ρυθμιστεί και η προφόρτιση του ελατηρίου απλά με την περιστροφή του επιλογέα με το χέρι.

Ρυθμισμένη ανάρτηση με μεγάλη διαδρομή

Suzuki VSTROM800DE plaisio 18

Οι ρυθμίσεις ελατηρίου, βαλβίδας και εμβόλου της εμπρός και της πίσω ανάρτησης είναι προσαρμοσμένες ώστε να μεγιστοποιούν την απόδοση αλλά και την άνεση κατά την οδήγηση είτε σε ασφαλτόδρομο είτε σε χωματόδρομους. Η εμπρός και η πίσω ανάρτηση διαθέτουν διαδρομή 220 mm. Αυτό είναι το μεγαλύτερο μέγεθος διαδρομής που έχει υπάρξει σε μοντέλο της σειράς V-STROM.

Τροχοί με ακτίνες και ελαστικά με νέο μοτίβο

Suzuki VSTROM800DE plaisio 11

Το V-STROM 800DE διαθέτει τροχούς με ακτίνες. Ο μπροστινός τροχός φέρει ζάντα αλουμινίου 21 ιντσών για μεγαλύτερη σταθερότητα και έλεγχο κατά την οδήγηση σε χωματόδρομους. Τα νέα ελαστικά Dunlop TRAILMAX MIXTOUR 90/90-21 εμπρός και 150/70R17 πίσω διαθέτουν ένα νέο μοτίβο πέλματος με μακριές ευθείες και διαγώνιες αυλακώσεις που επιτυγχάνουν καλύτερη πρόσφυση σε χωμάτινους δρόμους και μειώνουν τον θόρυβο όταν οδηγείτε σε ασφαλτόδρομους. Το πέλμα διαθέτει επίσης πιο φαρδιές και πιο βαθειές αυλακώσεις αποκλειστικά σχεδιασμένα για το V-STROM 800DE, που επιτυγχάνουν την βέλτιστη ισορροπία μεταξύ της οδηγικής συμπεριφοράς και της μακροζωίας, καθώς και της θετικής πρόσφυσης όταν ο αναβάτης αποφασίσει να οδηγήσει σε χωματόδρομους και μονοπάτια. Αυτό το προσαρμοσμένο μοτίβο πέλματος δίνει στα ελαστικά μια πιο επιθετική εμφάνιση που ταιριάζει με το διπλό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Η εσωτερική δομή των ελαστικών ειδικά σχεδιασμένη βελτιστοποιεί την ισορροπία μεταξύ πέλματος και πλευρικής ακαμψίας ώστε να βελτιώσει την αντίσταση στις ταλαντώσεις και να πετυχαίνει σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες κίνησης στον αυτοκινητόδρομο.

Μοναδικά διαμορφωμένο ελαφρύ ψαλίδι αλουμινίου

Suzuki VSTROM800DE plaisio 5

Το V-STROM 800DE χρησιμοποιεί ένα ιδιαίτερα ελκυστικό σε εμφάνιση και ανθεκτικό ψαλίδι μοναδικού σχήματος που ενισχύει την κάθετη, πλευρική και στεπτική ακαμψία για περισσότερη σταθερότητα στη οδήγηση σε ευθείες σε συνδιασμό με την γεωμετρία του πλαισίου και την μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης.

Ρεζερβουάρ μεγάλης χωρητικότητας

Suzuki VSTROM800DE plaisio 12

Το ρεζερβουάρ καυσίμου διαθέτει χωρητικότητα 20 λίτρων που παρέχει μεγαλύτερη σιγουριά όταν ταξιδεύετε μεγάλες αποστάσεις αυξάνοντας έτσι την αυτονομία οδήγησης.

Φαρδύ τιμόνι αλουμινίου

Suzuki VSTROM800DE plaisio 16

Το V-STROM 800DE έχει φαρδύ τιμόνι κατασκευασμένο από εύκαμπτο και ισχυρό αλουμίνιο που του επιτρέπει να απορροφά τους κραδασμούς όταν οδηγείτε σε χωμάτινες διαδρομές. Δεν παρέχει μόνο μεγαλύτερη άνεση, αλλά οι φαρδιές λαβές και η θέση του προσφέρουν επίσης μεγαλύτερο έλεγχο, ιδιαίτερα όταν στέκεστε όρθιοι στα μαρσπιέ για οδήγηση σε ανώμαλες διαδρομές.

Σέλα σχεδιασμένη για απόδοση και άνεση

Suzuki VSTROM800DE plaisio 15

Η σέλα του V-STROM 800DE είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει μεγάλη ακαμψία. Αυτή αντέχει ικανοποιητικά στην επιφόρτιση που δέχεται κατά την οδήγηση σε χωματόδρομους, καθώς και στις μετατοπίσεις βάρους όταν ο αναβάτης αλλάζει θέση. Χρησιμοποιεί πυκνότερο αφρώδες υλικό για βελτίωση της άνεσης τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη, είτε πρόκειται για οδήγηση σε μεγάλες αποστάσεις είτε σε οδήγηση σε χωματόδρομους και μονοπάτια.

Μαρσπιέ

Suzuki VSTROM800DE plaisio 14

Το V-STROM 800DE είναι εξοπλισμένο με φαρδιά, ισχυρά μαρσπιέ σχεδιασμένα ειδικά για να προσφέρουν μεγαλύτερη σταθερότητα όταν στέκεστε πάνω τους κατά την οδήγηση. Αυτά έχουν ελαστικό κάλυμμα με ανάγλυφη επιφάνεια σχεδιασμένη ειδικά για να αποτρέπεται το γλύστρημα των ποδιών του αναβάτη.

Λαβές συνεπιβάτη και πίσω σχάρα

 Suzuki VSTROM800DE plaisio 13

Οι συμπαγείς λαβές σε κάθε πλευρά προσφέρουν στον συνεπιβάτη σταθερό κράτημα και προσθέτουν μια ελκυστική σχεδιαστική πινελιά. Αυτές προεκτείνονται από την ενσωματωμένη πίσω σχάρα* η οποία είναι βολική για την μεταφορά εξοπλισμού και διευκολύνει επίσης στην τοποθέτηση της προαιρετικής κεντρικής βαλίτσας που διατίθεται σαν γνήσιο αξεσουάρ.

*Μέγιστο βάρος φόρτωσης: 10 κιλά

Ανεμοθώρακας (Ζελατίνα)

 Suzuki VSTROM800DE plaisio 24

Ο μικρός ανεμοθώρακας είναι σχεδιασμένος για να μεγιστοποιεί την ορατότητα κατά την οδήγηση σε χωματόδρομους και μονοπάτια. Είναι δοκιμασμένος διεξοδικά σε αεροδυναμική σήραγγα ώστε να εξασφαλίζεται η άνεση του αναβάτη. Η ρύθμιση του ύψους του ανεμοθώρακα σε 3 θέσεις γίνεται σε αποστάσεις των 15 mm με την χρήση ενός εξαγωνικού κλειδιού.

Εμπρός φτερό

Suzuki VSTROM800DE plaisio 23

Το V-STROM 800DE έχει μια μοναδική κατασκευή τριών τμημάτων, που χρησιμοποιεί ένα ζευγάρι κάθετων τμημάτων ποδιάς που πλαισιώνουν το εμπρός φτερό. Αυτή η δομή σχηματίζει μια ισχυρότερη, πιο άκαμπτη βάση για το πηρούνι, η οποία αντέχει καλύτερα τις αναπηδήσεις κατά την οδήγηση σε χωματόδρομους.

Χούφτες τιμονιού και κάλυμμα ψυγείου

Suzuki VSTROM800DE plaisio 22

Πέρα από τον πρακτικό τους σκοπό να βοηθούν στην προστασία των χεριών του αναβάτη από την βροχή, τον αέρα και το κρύο καθώς και από αντικείμενα που τυχόν εκσφενδονίζονται, οι χούφτες τονίζουν την οπτική εμφάνιση του V-STROM 800DE σαν μια μοτοσυκλέτα περιπέτειας - τουρισμού που είναι έτοιμη και ικανή για κάθε μορφής ταξίδι Το V-STROM 800DE είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της σειράς V-STROM που είναι εξοπλισμένη με κάλυμμα ψυγείου, σχεδιασμένο για την προστασία από πέτρες και άλλα αντικείμενα όταν οδηγείτε την μοτοσυκλέτα σε χωματόδρομους.

Πλαστική ποδιά κινητήρα και σταντ

Suzuki VSTROM800DE plaisio 21

Το V-STROM 800DE διαθέτει πλαστική ποδιά κάτω από τον κινητήρα που τον προστατεύει και ταιριάζει με την εικόνα του μοντέλου καθώς και με ένα πλάγιο στάντ στον βασικό του εξοπλισμό. Επίσης διατίθεται προαιρετικά και κεντρικό σταντ που ταιριάζει με την μεγάλη απόσταση των 220 mm της μοτοσυκλέτας από το έδαφος.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.