Αφιερώματα

Υφασμάτινο μπουφάν μοτοσυκλέτας: Πως να το καθαρίσετε για να παραμείνει σε καλή κατάσταση


28.04.2023

Τα υφασμάτινα μπουφάν μοτοσυκλέτας είναι τα δημοφιλέστερα. Αυτό οφείλετε και στο ότι μπορούν να καθαριστούν ευκολότερα


Τα φοράμε χειμώνα-καλοκαίρι οπότε είναι φυσικό να λερώνονται εύκολα. Τόσο το μπουφάν όσο και το παντελόνι καλό είναι να τα καθαρίζουμε μετά από κάθε βόλτα. Ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος είναι ενώ τα φοράμε ακόμα να αφαιρέσουμε τους λεκέδες με ένα βρεγμένο πανί που δημιουργούνται από σκόνη, λάσπη μυγάκια κ.τ.λ. Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγετε να «ποτίσουν» ή να ξεραθούν πάνω στο ύφασμα.

Προφανώς για «βαθύτερο» καθάρισμα επιβάλλεται πιο ενδελεχής καθαρισμός. Για συνθετικά υφάσματα, όπως αυτά που είναι αδιάβροχα, ο χρυσός κανόνας είναι να αφαιρέσετε τη βρωμιά με ένα υγρό πανί ή σφουγγάρι και στη συνέχεια να απολυμάνετε το εσωτερικό με αντιβακτηριακά προϊόντα.

Για πλύσιμο, από την άλλη πλευρά, είναι απαραίτητο να αφαιρέσετε όλες τα προστατευτικά και να πλύνετε με το χέρι σε μια λεκάνη με χλιαρό νερό και ένα ουδέτερο σε PH απορρυπαντικό. Οποιοσδήποτε επίμονος λεκές πρέπει αρχικά να «μαλακώσει» με απορρυπαντικό που θα πρέπει να το αφήσετε να δράσει για αρκετή ώρα.

Στο πλυντήριο, από την άλλη πλευρά, είναι απαραίτητο να αποκλείσετε το στύψιμο και το πλύσιμο να γίνει με νερό χαμηλής θερμοκρασίας (το πολύ 20 °).

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει τα μοτοσυκλετιστικά ρούχα να στοίβονται. Βάλτε τα σε κρεμάστρα, προσέχοντας να το αναποδογυρίζετε συχνά ώστε να στεγνώσουν τα εσωτερικά γρήγορα. Αποφύγετε την απευθείας έκθεση στον ήλιο, ειδικά το καλοκαίρι και την στέγνωμα πάνω σε θερμαντικά σώματα (καλοριφέρ κ.α.).

Μόλις στεγνώσουν «συναρμολογήστε τα» τοποθετώντας τα προστατευτικά και τις επενδύσεις. Σιδέρωμα δεν χρειάζεται, αλλά αν θέλετε να κυκλοφορείτε ατσαλάκωτοι ρυθμίστε το σίδερο στην χαμηλότερη θερμοκρασία και βάλτε μια πετσέτα ανάμεσα στο ρούχο και το σίδερο, προσέχοντας τα ανακλαστικά ένθετα και άλλες λεπτομέρειες, πλαστικές ή δερμάτινες. Αν θέλετε να αποκαταστήσετε την στεγανότητά τους ψεκάστε τα με τεφλόν ή στεγανωτικά σπρέι, όπως αυτές που χρησιμοποιούνται στις σκηνές camping.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star
Το Honda SH, το σκούτερ-θρύλος που γεννήθηκε το 1984, γιορτάζει τα 40 του χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως σύμβολο κινητικότητας σε πόλεις σε όλη την Ευρώπη
Τέλη της δεκαετίας του 2000 και στο Hamamatsu θέλουν να εκμεταλλευθούν την δημοφιλία του Hayabusa, να αποκαθηλώσουν το Ηonda SH και να αντικαταστήσουν το SV650
Πάμε σχεδόν 40 χρόνια πίσω, όταν η Suzuki παρουσίασε ένα επαναστατικό πρωτότυπο με σχεδίαση από το μέλλον

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.