Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP 2024 – Η ολοκαίνουργια Aprilia RS-GP

Έτοιμη για μάχη στο κορυφαίο επίπεδο


20.02.2024

Η πιο διαφορετική εργοστασιακή μοτοσυκλέτα σε σχέση με πέρσι είναι η RS-GP


Μετά από δύο χρόνια εξέλιξης, το 2024 είναι η χρονιά επιβεβαίωσης για την Aprilia. Η τεχνική εξέλιξη έχει οδηγήσει τη μοτοσυκλέτα και την ομάδα σε ένα άνευ προηγουμένου επίπεδο και το αγωνιστικό τμήμα του Noale, υπό την καθοδήγηση του Romano Albesiano, εφαρμόζει λύσεις που άνοιξαν τον δρόμο και σε άλλους κατασκευαστές που, στην τελευταία γενιά της RS-GP, βρίσκουν πιο ακραία εφαρμογή.

Aprilia MotoGP team 2024 8

Μιλάμε σίγουρα για την αεροδυναμική -το πιο ορατό κομμάτι- αλλά κάθε λεπτομέρεια έχει επανασχεδιαστεί και εξελιχθεί. Από τον κινητήρα V4 μέχρι το πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά, τίποτα δεν έμεινε ίδιο με το 2023.
Η μοτοσυκλέτα του 2024 θα χρησιμοποιηθεί αρχικά από τους δύο εργοστασιακούς αναβάτες της Aprilia, τον Aleix Espargaro και τον Maverick Vinales και τον Miguel Oliveira που θα αγωνιστεί με την νέα δορυφορική ομάδα Trackhouse Racing. O Raul Fernandez θα χρησιμοποιήσει αρχικά την RS-GP του 2023 και θα συνεχίσει την προσπάθεια του με την μοτοσυκλέτα του 2024.

Aleix Espargaro: "Τις τελευταίες σεζόν η εξέλιξή μας ήταν απίστευτη. Είμαι περήφανος που είμαι μέρος αυτού του project που πάντα θεωρούσα τη δεύτερη οικογένειά μου. Το 2024, θα κάνουμε ένα ακόμη βήμα μπροστά. Πέρυσι δεν είχαμε τη συνέπεια να παλέψουμε μέχρι το τέλος, αλλά και πάλι δείξαμε ότι είμαστε ένας σκληρός αντίπαλος για όλους. Δεν θα είναι απλό γιατί, ακόμα κι αν φαινόταν αδύνατο, ο ανταγωνισμός στο MotoGP έχει αυξηθεί ακόμα περισσότερο. Αισθάνομαι σαν να είμαι έτοιμος -σωματικά και ψυχικά- και πιστεύω στη δουλειά που έχει γίνει από το επιτελείο της Aprilia".

Maverick Vinales: "Η σεζόν του 2023 τελείωσε με μια ανοδική τάση και θέλουμε να συνεχίσουμε τώρα. Η αίσθηση με την ομάδα είναι εξαιρετική. Κατά τη διάρκεια του χειμερινού διαλείμματος προπονήθηκα σαν τρελός και έχω πίστη στη δουλειά της Aprilia Racing. Αν συνεχίσουμε να ορίζουμε στόχους να αξιοποιούμε το μέγιστο το τεχνικό μας πακέτο κάθε Σαββατοκύριακο, τα αποτελέσματα θα ακολουθήσουν φυσιολογικά. Οι πρώτες δοκιμές επιβεβαίωσαν το εξαιρετικά υψηλό επίπεδο του πρωταθλήματος. Πρακτικά κάθε αναβάτης και κάθε μοτοσυκλέτα στο grid έχουν τη δυνατότητα να παλέψουν για το βάθρο και αυτό κάνει την πρόκληση ακόμα πιο ενδιαφέρουσα".

Massimo Rivola: "Τα τελευταία χρόνια, η Aprilia Racing βρίσκεται σε συνεχή διαδικασία εξέλιξης. Πρώτα έγινε μια εργοστασιακή ομάδα και μετά έβαλε τέσσερις μοτοσυκλέτες στην πίστα χάρη στη δορυφορική ομάδα. Το 2024, θα ανεβάσουμε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά, αφού ο Miguel Oliveira θα ξεκινήσει τη σεζόν με ένα RS-GP με τις ίδιες προδιαγραφές με τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες και ο Raùl θα το πάρει στη συνέχεια. Αυτή είναι μια σημαντική προσπάθεια για το αγωνιστικό τμήμα, αλλά είναι επίσης ένα σημάδι της εξέλιξης αυτού του project σε όλα τα μέτωπα. Δεν ήταν απλό και η νέα σεζόν σίγουρα θα είναι ακόμα πιο απαιτητική, αλλά ταυτόχρονα πιστεύω στις δυνατότητες της ομάδας μας και είμαι περήφανος για όσα έχουμε δείξει μέχρι τώρα, τόσο από τεχνική άποψη όσον αφορά την αφοσίωση. Θέλουμε να είμαστε πρωταγωνιστές στο MotoGP και έχουμε όλα όσα χρειαζόμαστε για να μπορέσουμε να το κάνουμε αυτό. Έχουμε τέσσερις αναβάτες υψηλού επιπέδου όπως ο Aleix, ο Maverick, ο Miguel και ο Raùl, ένα ικανό αγωνιστικό τμήμα, για να μην αναφέρουμε αυτή την ιταλική υπερηφάνεια που δεν βλάπτει ποτέ στους αγώνες".

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross στα Τρίκαλα με 195 συμμετοχές και πλήθος κόσμου παρόλο που η βροχή προσπάθησε να δυσκολέψει ακόμη περισσότερο όλους τους συμμετέχοντες
Μετά το ταξίδι στο Τέξας (Ηνωμένες Πολιτείες), το Grand Prix της Ισπανίας Estrella Galicia ανοίγει μια σειρά από πέντε αγώνες στην Ευρώπη
Η Bimota by Kawasaki Racing Team θα εξελίξει μοτοσυκλέτα που θα βασίζεται σε πλαίσιο Bimota και κινητήρα ΖΧ-10 RR. Η ομάδα θα κάνει ντεμπούτο το 2025 στο WorldSBK
Ένα νέος αναβάτης κέρδισε, ένας Πρωταθλητής επέστρεψε στην κορυφή και ένας κατασκευαστής ονειρεύεται τον πρώτο του τίτλο στα superbike

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.