Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP test Sepang 2η ημέρα – O Bastianini κράταγε το καλύτερο για το τέλος

Πέντε αναβάτες «έσπασαν» το ρεκόρ γύρου στην Sepang


07.02.2024

Ο ρυθμός ανέβηκε, με αποτέλεσμα πέντε αναβάτες να καταρρίψουν το ρεκόρ γύρου με τον Enea Bastianini να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο στο τέλος της ημέρας

Ο Pecco Bagnaia «κράταγε» το ρεκόρ από τα τέλη της προηγούμενης σεζόν, αλλά ο team mate στην εργοστασιακή ομάδα του Borgo Panigale «έγραψε» 1:57.134 και απέδειξε πως η Sepang τους ταιριάζει.

Ο Jorge Martin ήταν και πάλι ανάμεσα στους κορυφαίους. Πέτυχε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο και ήταν 0,136 δευτ. πιο αργός από τον νικητή του GP της Μαλαισίας το 2023. Πίσω από τα δύο Ducati, ένα KTM με τον Brad Binder και ένα Aprilia με τον Aleix Espargaro.

MOTOGP test sepang day 2 2

Μετά την πτώση του την πρώτη ημέρα, η οποία τον εμπόδισε να ολοκληρώσει τις δοκιμές, ο Pecco Bagnaia επέστρεψε κάνοντας τον πέμπτο καλύτερο χρόνο, τρία δέκατα πίσω από τον Bastianini.
Ducati Lenovo Team, Prima Pramac Racing, Pertamina Enduro VR46 & Gresini Racing

Oι τρεις προαναφερόμενοι αναβάτες της Ducati σημείωσαν χρόνο κάτω από το ρεκόρ ταχύτερου γύρου, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα του 2024. Στο μεγαλύτερο μέρος της ημέρας οι αναβάτες ασχολήθηκαν με την αεροδυναμική.

MOTOGP test sepang day 2 12

Οι καλές εμφανίσεις των αναβατών της ομάδας του Valentino Rossi συνεχίζονται. Ο Fabio de Giannantonio ήταν έκτος ταχύτερος, ενώ ο Marco Bezzecchi, παρά την πτώση του προς το τέλος της ημέρας, είχε τον ένατο καλύτερο χρόνο.

O Marc Marquez έκανε τους περισσότερους γύρους απ΄ όλους τους αναβάτες. Ο οχτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έκανε 72 γύρους, 10 εκ των οποίων μαζί με τον αδελφό του Alex, σε μια προσομοίωση αγώνα sprint. Ο Marc ήταν κατά 2 δευτ. ταχύτερος από τον χρόνο που σημείωσε ο νικητής του αγώνα, ενώ ο Alex ήταν 2 δευτ. ταχύτερος.

Red Bull KTM Factory Racing & Red Bull GASGAS Tech3

Ο Pedro Acosta ήταν και πάλι μέσα στην δεκάδα, στην όγδοη θέση με1:57.726 - ένας χρόνος που θα τον έφερνε στην δεύτερης σειράς του grid το 2023. Από την άλλη πλευρά, ο Augusto Fernandez ήταν απογοητευμένος αφού δεν κατάφερε τίποτα καλύτερο από τον 20o χρόνο.

MOTOGP test sepang day 2 8

Στην πορτοκαλί πλευρά, ο Jack Miller μαζί με τον Brad Binder δοκίμασαν διάφορες αεροδυναμικές αναβαθμίσεις στις KTM RC16. Ο Αυστραλός τερμάτισε 15ος.

Aprilia & Trackhouse Racing

Ανάμεικτα συναισθήματα στην εργοστασιακή Aprilia με τον Espargaro να κάνει εντυπωσιακό χρόνο και να τελειώνει την ημέρα στην τρίτη θέση, αλλά τον Maverick Viñales να προβληματίζεται με την πρόσφυση στο πίσω μέρος της RS-GP. Ο Ισπανός δεν μπορούσε να πιέσει περισσότερο και ήταν 18ος, μία θέση και ένα δέκατο μπροστά από τον απογοητευμένο Miguel Oliveira.

MOTOGP test sepang day 2 4

Monster Energy Yamaha

Τα ηλεκτρονικά ήταν στο επίκεντρο της Yamaha, αλλά ο Fabio Quartararo ήταν απογοητευμένος. Ο Γάλλος κατάφερε να βελτιωσεί τον χρόνο του καλύτερου γύρου του από το περσινό Grand Prix της Μαλαισίας, αλλά έμεινε 0,756 δευτ. πίσω από την πρώτη θέση. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 κατετάγει στη 11η θέση, με τον Akex Rins και τελειώνει την ημέρα στην 13η θέση.

MOTOGP test sepang day 2 3

Repsol και LCR Honda

Η Joan Mir κατέλαβε την τελευταία θέση της δεκάδας. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 ήταν έξι δέκατα γρηγορότερος από την επίδοσή του στο Q1 πέρυσι, αλλά επανέλαβε ότι πρέπει να γίνει πολλή δουλειά και ότι η Honda δεν είναι καθόλου έτοιμη να διεκδικήσει την κορυφή.

MOTOGP test sepang day 2 9

Ο Johann Zarco ήταν 12ος ο Takaaki Nakagami 16ος και ο Luca Marini 17ος .

Δείτε εδώ τα αποτελέσματα

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross στα Τρίκαλα με 195 συμμετοχές και πλήθος κόσμου παρόλο που η βροχή προσπάθησε να δυσκολέψει ακόμη περισσότερο όλους τους συμμετέχοντες
Μετά το ταξίδι στο Τέξας (Ηνωμένες Πολιτείες), το Grand Prix της Ισπανίας Estrella Galicia ανοίγει μια σειρά από πέντε αγώνες στην Ευρώπη
Η Bimota by Kawasaki Racing Team θα εξελίξει μοτοσυκλέτα που θα βασίζεται σε πλαίσιο Bimota και κινητήρα ΖΧ-10 RR. Η ομάδα θα κάνει ντεμπούτο το 2025 στο WorldSBK
Ένα νέος αναβάτης κέρδισε, ένας Πρωταθλητής επέστρεψε στην κορυφή και ένας κατασκευαστής ονειρεύεται τον πρώτο του τίτλο στα superbike

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.