Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης // 08.11.2017
Το scrambler ίσως να σχεδιάστηκε με την ερώτηση “τι θα οδηγούσε σήμερα ο Steve McQueen;” ,αλλά σε αντίθεση με πολλά μοντέλα που έχουν θυσιάσει επιδόσεις στο βωμό της ρετρό αισθητικής, αυτό εδώ το “τέρας” βρυχάται
Η Moto Morini μάλλον περιμένει τη στιγμή που ο Max Rockatabsky (aka Mad Max) θα αποφασίσει ότι παραείναι Bad-ass για να οδηγεί “κουτάκι”, επειδή το Scrambler της είναι το μηχανάκι που θα διάλεγες σε ένα post apocalyptic μέλλον,οπότε δε το κοιτάμε πολύ παιδιά επειδή μπορεί να νευριάσει και να μας ζητήσει το λόγο.
Μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα με όλα τα μοντέλα της εταιρείας στην πιο ήπια μορφή του. Με λίγα «ηρεμιστικά» όπως και στην περίπτωση του Milano οι 139 ίπποι έγιναν 110. Τα νέα settings του V κινητήρα με τις 87ο περιεχόμενη γωνία που η Morini ονομάζει «Bialbero 1200 Corsa Corta», αποδίδουν μια πιο ομαλή καμπύλη ροπής, ώστε το Scrambler να μπορεί να οδηγηθεί σε χαλαρούς – βολτίσιους – ρυθμούς. Το εκπληκτικό σύστημα εξάτμισης που αγκαλιάζει τον κινητήρα έχει εξελιχθεί ειδικά από το τμήμα On-Off του εργοστασίου το οποίο σχεδίασε και τα Corsaro ZZ και Ti22.
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα με σωλήνες κυκλικής διατομής. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο και διαθέτει ρυθμίσεις απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς και προφόρτιση. Τα καλάμια φέρουν ειδική επεξεργασία DLC (Diamold Like Carbon) μια διαδικασία με βάση τον άνθρακα η οποία εξασφαλίζει πιο smooth λειτουργία και ταυτόχρονα μια εκλεπτυσμένη εμφάνιση. Το αμορτισέρ έχει σχεδιαστεί ειδικά για το Scrambler 1200
Σε ρόλο άγκυρας έχουμε μια τετραπίστονη monoblock εμπρός με διπίστονη πίσω και το 9.1 MP ABS σύστημα της Bosch. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με τρακτερωτά ελαστικά της Pirelli με το μοντέλο Scorpion STR να παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε αυτές τις διαστάσεις.
Το μοντέλο είναι εμπνευσμένο Corsaro Regolarita των 125 κ.εκ.του 1962. Εντύπωση μας κάνει το χρώμα με το οποίο μας το παρουσιάζει η Moto Morini καθώς ίσως να είναι λίγο αταίριαστο με την διάχυτη κακία που αποπνέει το υπόλοιπο
Άραγε αισθάνονται κάποια δικαίωση οι άνθρωποι της Moto Morini που επιμένουν ρετρό εδώ και χρόνια; Επειδή αυτό δεν είναι το πρώτο Scrambler της και με αυτό το τελικό αποτέλεσμα είμαστε σίγουροι ότι δε θα είναι και το τελευταίο
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.