Νεα Μοντελα

To μέλλον της Royal Enfield είναι δικύλινδρο

Νέο ενδιαφέρον αναμένεται να προκαλέσουν τα μοντέλα με τον νέο κινητήρα


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  03.07.2017

Οι φημολογία που υπάρχει από το 2015 επιβεβαιώνετε. Φωτογραφίες από την Ινδία δείχνουν μια ρετρό μοτοσυκλέτα με δικύλινδρο κινητήρα κάτι που σημαίνει πως οι νέες Royal Enfield θα βασίζονται σε αυτόν

Οι Βρετανοί συνάδελφοι είχαν πληροφορίες από το 2015. Η Royal Enfield ετοίμαζε κάτι νέο για να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο τόσο στην τεράστια εγχώρια αγορά όσο και στην παγκόσμια. Δεν είναι και λίγο μέσα στην χώρα σου να κυριαρχεί η Harley Davidson!

Royal Enfield Twin 2
Οι τελευταίες φωτογραφίες που έρχονται από την ινδική ιστοσελίδα rushlane.com δείχνουν έναν δικύλινδρο κινητήρα με ανάγλυφο στα καπάκια του το λογότυπο της Royal Enfield να βρίσκεται τοποθετημένος σε μια μοτοσυκλέτα χωρία διακριτικά. Το πλαίσιο προέρχεται από το μοντέλο Coninental GT το οποίο κατασκευάζει η βρετανική Harris Performance μια εταιρεία κορυφαία στο είδος της σε παγκόσμιο επίπεδο που ανήκει στην Royal Enfield. Είναι εξοπλισμένο με δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, ABS, συμβατικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω.

Μοιάζει να βρίσκεται στα τελικό στάδιο εξέλιξης και ας ελπίσουμε στην τελική έκδοση να μην το δούμε με τα δύο «άχαρα» τελικά που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Σύμφωνα και με παλαιότερες δηλώσεις του διευθυντή της ινδικής εταιρείας ο νέος κινητήρας θα είναι 750 κ.εκ. και οι νέες μοτοσυκλέτες θα πλαισιώσουν τα μονοκύλινδρα μοντέλα της μάρκας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.