22.10.2018
Η Benelli μοιάζει ασταμάτητη και στην Παγκόσμια παρουσίαση που διοργανώθηκε στην Ινδονήσια έφερε στο φως της δημοσιότητας τρία ολοκαίνουργια νέα μοντέλα
Πληροφορίες δεν υπάρχουν για το αν όλα αυτά που είδαμε μέσω σελίδων κοινωνικής δικτύωσης προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά. Είχαν αποκαλυφθεί στην περσινή έκθεση της EICMA ως project bikes, οπότε θεωρούμε σίγουρο πως είναι μοτοσυκλέτες για όλο τον κόσμο.
TRK 251
Ας τα πάρουμε με την σειρά ενδιαφέροντος για την χώρα μας. Οι Έλληνες αγαπάμε τα on off, το TRK 502 θεωρείται ήδη επιτυχημένο εμπορικά, οπότε το μικρό μέλος της οικογένειας TRK 251 σίγουρα θα τραβήξει τα περισσότερα βλέμματα στη χώρα μας. Η επιτυχημένη συνταγή που ακολουθήθηκε στο TRK 502 μένει ίδια. Το 251 είναι μια «μικρογραφία» του «μεγάλου αδελφου». Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με δύο εκκεντροφόρους και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Αποδίδει 25,8 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 2,16 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ.
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροκδικτύωμα και το ψαλίδι από το ίδιο υλικό. Στις αναρτήσεις έχει επιλεγεί μπροστά ένα θηριώδες ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ. και πίσω ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ με διαδρομή 51 χλστ. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει δισκόφρενα εμπρός και πίσω που υποβοηθούνται από ABS. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με ελαστικά 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω.
Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 17 λίτρα, το βάρος χωρίς υγρά ανέρχεται στα 153 κιλά και το ύψος σέλας βρίσκεται 835 χλστ. από το έδαφος.
502 C
Tο θυμάστε το 402 C που παρουσιάστηκε πέρσι στο Μιλάνο. Από τότε μέχρι τώρα μεγάλωσε και απέκτησε εκατό κυβικά παραπάνω, φτάνοντας τον κυβισμό του TRK502 και του Leoncino. Αν και δεν έχουμε τεχνικές πληροφορίες για τον κινητήρα, υποθέτουμε πως οι επιδόσεις του θα είναι παραπλήσιες με αυτών των δύο μοντέλων.
Υδρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο εκκεντροφόρους. Η μέγιστη ισχύς θα βρίσκεται κοντά στους 50 ίππους και η ροπή στα 3,6 kgm.
Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο χωροδικτύωμα. Tο 402 S ήταν εφοδιασμένο με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm και διαδρομή 125 mm, ενώ πίσω, υπήρχε μονό αμορτισέρ διαδρομής 45 mm που ρυθμιζόταν ως προς την προφόρτιση.
Δύο δίσκοι διαμέτρου 260 mm με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένας δίσκος 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω και ABS θα φρέναραν το 402 S.
Οι αλουμινένιες ζάντες είναι 17 ιντσών με ελαστικά 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω. Το ύψος της σέλας βρισκόταν στα 740 mm και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ ήταν 16λίτρα.
752 S
Το 752 S θα αποτελέσει το βαρύ πυροβολικό των Ιταλών για το 2019.Η μοτοσυκλέτα μοιάζει αρκετά με το πρωτότυπο V Due το οποίο παρουσιάστηκε το 2006 όμως παρά τις ανακοινώσεις δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή. Εκείνος ο δικύλνδρος είχε διάταξη V αλλά είχε τον ίδιο κυβισμό με αυτόν που είδαμε τελικά πάνω στο 752 S.
Το 752 S «χτίστηκε» πάνω στον νέο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα προδιαγραφών Euro4, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Το ride by wire μοτέρ αποδίδει 81,6 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 6,8 κιλά ροπής στις 6.500 σ.α.λ.
Το πλαίσιο του είναι χωροδικτύωμα από ατσάλι με σωλήνες κυκλικής διατομής. Για αναρτήσεις η Benelli προτίμησε ένα κτηνώδες πιρούνι 50 χλστ. χωρίς ρυθμίσεις με διαδρομή 117mm και ένα αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση προφόρτισης και διαδρομή 45mm.
Με ιδιαίτερη ευαισθησία στην ασφάλεια η Benelli επέλεξε την Brembo ως προμηθευτή φρένων. Μπροστά έχουν τοποθετηθεί δύο δίσκοι 320mm με τετραέμβολη δαγκάνα ακτινικά τοποθετημένη και πίσω ένας δίσκος με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Οι τροχοί είναι αλουμινένιοι 17 ιτσών με διαστάσεις ελαστικών 120-70/17 και 180-55/17. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 15 λίτρα. Εντύπωση μας κάνει το μικρό τελικό της εξάτμισης που καταλήγει σχεδόν στον ύψος των μαρσπιέ του συνεπιβάτη.
BN302
Το 2019 θα είναι πιθανότατα χρονιά ανανέωσης για το BN302. To δικύλινδρο 300άρι της Benelli φρεσκάρεται αισθητικά, με νέο πιο επιθετικής σχεδίασης προβολέα. Στην ίδια φιλοσοφία και τα πλαστικά μέρη της, αλλά και τα νέα γραφικά. Γενικότερα η μικρή μοτοσυκλέτα της ιταλικής εταιρείας είναι πιο σύγχρονη και σπορ.
Αλλαγές δεν αναμένονται στον δικύλινδρο σε σειρά 300 κ.εκ. κινητήρα, που παραμένει ένας από τους ισχυρότερους της κατηγορίας με 38 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. και 2,6 kgm ροπή στις 9.750 σ.α.λ.
Αναμένουμε με ενδιαφέρον την επίσημη παρουσίαση των νέων μοντέλων και στην έκθεση του Μιλάνου, όπου θα μάθουμε και περισσότερα τεχνικά στοιχεία, αλλά θα έχουμε και καλύτερες φωτογραφίες. Μέχρι τότε μείνετε συντονισμένοι στο 2WO.gr
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.