Νεα Μοντελα

Honda DTC και στο Fury Cruiser

Θα ταίριαζε απόλυτα


11.09.2018

Το σύστημα διπλού συμπλέκτη (DTC) της Honda, είναι σίγουρα το πιο εξελιγμένο κιβώτιο ταχυτήτων που υπάρχει στις μοτοσυκλέτες παραγωγής

Η Honda στην αρχή, λάνσαρε το σύστημα DTC στο VFR1200F και VFR1200X. Στη συνέχεια το εγκατέστησε στα μοντέλα NC700 και NC750. Μετέπειτα ακολούθησε και σε άλλα μοντέλα της. Κάποια το είχαν ως βασικό εξοπλισμό και κάποια ως προαιρετική επιλογή. Η Honda δεν έμεινε όμως στην αρχική μορφή του DTC. Στο πέρασμα του χρόνου απέδειξε ότι μπορεί να το εξελίσσει συνεχώς. Πλέον κυκλοφορεί την πλατφόρμα 3ης γενιάς του DTC, η οποία είναι σαφώς πολύ βελτιωμένη σε σύγκριση με τις προγενέστερες.

Βέβαια το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη το γνωρίζαμε αρκετά χρόνια πριν το λανσάρει η Honda, από το χώρο του αυτοκινήτου. Όμως στον κόσμο των μοτοσυκλετών ήταν η πρώτη που το παρουσίασε. Η λειτουργία του είναι απλή. Το σασμάν είναι χωρισμένο σε δύο μέρη. Το ένα μέρος περιλαμβάνει την πρώτη, τρίτη και πέμπτη ταχύτητα. Το δεύτερο μέρος, την δεύτερη, τέταρτη και έκτη ταχύτητα. Κάθε μέρος έχει το δικό του ξεχωριστό συμπλέκτη. Αυτό σημαίνει ότι οι ταχύτητες διαδέχονται η μία την άλλη με τη ξεχωριστή χρήση του συμπλέκτη που τους αντιστοιχεί.

 

Honda DCT cruiser 4

Για παράδειγμα όταν έχουμε επιλέξει την πρώτη και θέλουμε να μεταβούμε στη δεύτερη, ο ένας συμπλέκτης αναλαμβάνει τη σύμπλεξη της επόμενης ταχύτητας, ενώ ο άλλος αποσυμπλέκει την ήδη επιλεγμένη. Αυτό γίνεται μέσω ενός υδραυλικού συστήματος που ελέγχεται από μία ειδική μονάδα υπολογιστή. Και το αποτέλεσμα που μας προσφέρει αυτό το σύστημα, είναι η ακαριαία και ομαλή αλλαγή ταχύτητας, χωρίς να έχουμε την παραμικρή καθυστέρηση. Και κατά συνέπεια, η απώλεια ισχύος μειώνεται δραστικά.

 

Honda DCT cruiser 1

Η τελευταία δήλωση ευρεσιτεχνίας που καταχωρήθηκε από τη Honda, δείχνει ότι έχει εγκαταστήσει το σύστημα DTC στον V2 κινητήρα των 1.312 κυβικών εκατοστών, του Fury Cruiser. Είναι ένα μοντέλο που δεν διατίθεται πλέον στην Ευρωπαϊκή αγορά, αλλά εξακολουθεί να πωλείται στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Ίσως η τοποθέτηση του DTC στον V2 κινητήρα της Honda, δηλώνει ότι το Fury Cruiser θα επιστρέψει και πάλι στην Ευρωπαϊκή αγορά. Δυστυχώς δε γνωρίζουμε κάτι ακόμα, όμως το σίγουρο είναι ότι στην κατηγορία των Cruiser μοτοσυκλετών, ένα τέτοιο σύστημα διπλού συμπλέκτη θα ταίριαζε απόλυτα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.