05.06.2018
H Moto Morini παρουσιάζει το νέο Corsaro ZT. Εξοπλισμένο με τoν ίδιo κινητήρα των 1200 κ.εκ. της «αδελφής» ZZ, το «γυμνό» του Trivolzio αναθεωρήθηκε στην αισθητική και απέκτησε πιο φιλικό χαρακτήρα
«Ευκολότερη», πιο φιλική, αλλά ακόμα Corsaro: το νέο Moto Morini Corsaro 1200 ZT φτάνει στην αγορά. Η οικογένεια Corsaro εμπλουτίζεται με ένα νέο μοντέλο. Το ακρωνύμιο ZT υποδηλώνει την εξέλιξη του Corsaro ZZ για εκείνους που θέλουν να ζήσουν μια ελκυστική αλλά λιγότερο απαιτητική εμπειρία. Η ισχύς του θρυλικού Bialbero Corsa Corta παραμένει αμετάβλητη, με 140 ίππους και ροπή 11,5 kgm αλλά οι μηχανικοί και σχεδιαστές της εταιρείας του Trivolzio έχουν εργαστεί σε πολλές τεχνικές και αισθητικές λεπτομέρειες για την υλοποίηση μιας πιο φιλικής μοτοσυκλέτας.
Ο κινητήρας, αμετάβλητος στην ισχύ (και πάντα Euro 4) αποδίδει πιο ήπια σε όλο το φάσμα των στροφών προς όφελος της κατανάλωσης. Το πιρούνι είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, τα φρένα Brembo, με τετραέμβολη δαγκάνα ακτινικής στήριξης 4 εμβόλων μπροστά και διέμβολη πίσω, ενώ το αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά.
Οι πιο προφανείς παρεμβάσεις αφορούν την εργονομία. Αν και το ύψος σέλας παρέμεινε στα ίδια επίπεδα εξαιτίας της σχεδίασης του ρεζερβούαρ που είναι λεπτότερο και μικρότερο τα πόδια πατάνε πιο εύκολα στο έδαφος. Ο μπροστινός προβολέας είναι νέος κλασσικής στρογγυλής σχεδίασης και η νέα τοποθέτηση του πάνελ οργάνων που αποτελείται από μια ψηφιακή οθόνη 5 ιντσών εξασφαλίζει καλύτερη ορατότητα. Το μικρότερο μπροστινό φτερό συμβάλλει στην αίσθηση μικρότερου όγκου που δίνει η μοτοσυκλέτα στο μπροστινό μέρος.
To νέο Corsaro ZT σηματοδοτεί το νέο βήμα στη φιλοσοφία της Moto Morini : συναρπαστικές αλλά όλο και πιο προσιτές μοτοσικλέτες.
Η τιμή του νέου Corsaro ZT στην Ιταλία είναι 16.240 ευρώ
Διαστάσεις και βάρη:
- Συνολικό μήκος: 2070 mm
- Συνολικό πλάτος (χωρίς καθρέφτες): 810 mm
- Ύψος σέλας: 860 mm
- Ελάχιστο ύψος από το έδαφος: 150 mm
- Βάρος χωρίς καύσιμο: 191 kg
Πλαίσιο:
- Χαλύβδινο χωροδικτύωμα
- Μεταξόνιο: 1450 mm
- Γωνία κάστερ: 24,8 °
- Ίχνος: 103 mm
Φρένα:
- Μπροστινό φρένο: Διπλός δίσκος, διάμετρος 320 mm, Brembo τεσσάρων εμβόλων, ακτινική τρόμπα
- Πίσω φρένο: Μονός δίσκος, διάμετρος 220 mm, δαγκάνα δύο εμβόλων Brembo.
- ABS: Σύστημα BOSCH MP9.1 με δυνατότητα απενεργοποίησης
Τροχοί:
- Μπροστά: Σφυρήλατο αλουμίνιο χυτές ή τροχοί με ακτίνες 3.50 "x17"
- Πίσω: Σφυρήλατο αλουμίνιο χυτές ή τροχοί με ακτίνες 6.00 "x17" (εναλλακτικά 5.50 "x17")
Ελαστικά:
- Μπροστά: 120 / 70-17 "Pirelli Diablo Rosso III
- Πίσω: 190 / 55-17 "Pirelli Diablo Rosso III (εναλλακτικά 180 / 55-17")
Ηλεκτρονικά:
- Διαχείριση κινητήρα: ECU Athena, που εξελίχθηκε σύμφωνα με τις προδιαγραφές Moto Morini
- Πάνελ οργάνων: οθόνη LCD 5 ιντσών
Κινήτηρας:
- Μέγιστη ισχύς: 139 ίππων (102,5 kW) στις 8500 σ.α.λ.
- Μέγιστη ροπή: 11,5 kgm στις 6750 σ.α.λ.
- Αριθμός και διάταξη κυλίνδρων: V2- 87 °
- Διάμετρος x Διαδρομή: 107 mm x 66 mm
- Χωρητικότητα: 1187 cc
- Κιβώτιο ταχυτήτων: 6 ταχύτητες
Ανάρτηση:
- Πιρούνι: Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 46 mm πλήρως ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση, συμπίεση και επαναφορά, που παράγεται αποκλειστικά για τη Moto Morini από την MUPO.
Διαδρομή: 135 mm - Πίσω ανάρτηση: monoshock με μοχλισμό, πλήρως ρυθμιζόμενη προφόρτιση (με τηλεχειριστήριο, υδραυλικά), παράγεται αποκλειστικά για τη Moto Morini από τη MUPO.
Διαδρομή: 120 mm
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.