Triumph Speed Triple S & RS: British street fighters (Video)
Η πιο ισχυρή, ευέλικτη και τεχνολογικά προηγμένη Speed Triple
Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 06.02.2018
O τρικύλινδρος των 1.050 κ.εκ. πλέον θα «στροφάρει» πιο άγρια και ο χειρισμός του νέου Speed Triple περνάει σε άλλο επίπεδο. Και όλα αυτά επενδυμένα από το soundtrack των νέων εξατμίσεων
Πάντα ξεχωριστό, ένα από τα πλέον hard core «γυμνά» που έχουν παρουσιαστεί ποτέ στο μοτοσυκλετιστικό στερέωμα. Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά στιγματίζουν από το 1997 μέχρι σήμερα όλα τα μοντέλα Speed Triple. Εν τω μεταξύ η επιτυχημένη συνταγή εφαρμόσθηκε και στο μικρότερο Street Triple με εξίσου εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Η Triumph παρουσίασε το νέο Speed Triple σε δύο εκδόσεις. Η βασική S και η πιο εκλεπτυσμένη RS χρησιμοποιούν τον εντελώς νέο τρικύλινδρο κινητήρα των 1.050 κ.εκ. Με 105 επιμέρους αλλαγές από την προηγούμενη έκδοση ο ήδη πανίσχυρος βρετανικός κινητήρας μπαίνει στα «κόκκινα» 1.000 στροφές ψηλότερα, αποδίδει 10 ίππους περισσότερους φτάνοντας τους 148 και ταυτόχρονα η ροπή του αυξήθηκε κατά 4% με τη μέγιστη τιμή της να αγγίζει τα 11,9 kgm.
Η νέα ρυθμιζόμενη σε φωτισμό TFT οθόνη των 5 ιντσών συμβαδίζει με τη high end κατασκευή. Με αυτήν ο αναβάτης μπορεί να ενημερώνεται για τα πάντα, αφού περιλαμβάνει ταχύμετρο, στροφόμετρο, χιλιομετρητές, μέτρηση κατανάλωσης, επιλεγμένη σχέση και ένδειξη επιλεγμένου riding mode.
Στον βασικό εξοπλισμό και των δύο εκδόσεων περιλαμβάνονται 4 riding modes. Τρία προεπιλεγμένα, Road, Sport, Rain και το Rider στο οποίο δίνεται η δυνατότητα στον αναβάτη να παραμετροποιήσει φέρνοντας τη λειτουργία της μοτοσυκλέτας στα μέτρα του. Στην έκδοση RS υπάρχει και το Track mode.
To Cornering ABS, το cruise control, το traction control και τα φώτα ημέρας (Daytime Running Lights - DRL) περιλαμβάνονται στη μακρά λίστα του βασικού εξοπλισμού του νέου Speed Triple. Στα highlights, κατά τη γνώμη μας, συγκαταλέγονται και οι φωτιζόμενοι νέοι διακόπτες.
Η έκδοση RS φέρει διαφορετική κεντρική μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου (IMU), με αποτέλεσμα την περαιτέρω βελτίωση της λειτουργίας του cornering ABS αλλά και του traction control. H «ακριβή» Speed Triple διαθέτει επίσης και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (keyless system).
Ένα premium μοντέλο, όπως το νέο Speed Triple, πρέπει να φέρει και αντίστοιχο εξοπλισμό. Η Triumph έχει επιλέξει τους κορυφαίους. Τα νέα τελικά των εξατμίσεων προέρχονται από την Arrow. Στην έκδοση RS είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο.
Οι αναρτήσεις στην S είναι της Showa. Τόσο το ανεστραμμένο πιρούνι των 43mm όσο και το αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Για το κορυφαίο RS επελέγησαν αναρτήσεις της Ohlins. Πιρούνι USD ΝΙΧ 30, 43mm και αμορτισέρ ΤΤΧ36.
Τα φρένα και στις δύο εκδόσεις είναι ίδια. Monoblock τετραπίστονες δαγκάνες ακτινικής στήριξης από την Brembo με δίσκους διαμέτρου 320mm και δίσκος 255mm με διπίστονη δαγκάνα Brembo εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Οι τροχοί είναι νέας σχεδίασης και ελαφρύτεροι και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Diablo Super Corsa.
Και τα δύο θα είναι διαθέσιμα σε μαύρο και λευκό χρώμα, με το RS να εμπλουτίζεται με carbon κομμάτια. Οι τιμές θα ανακοινωθούν επίσημα από την Triumph στις 26 Φεβρουαρίου.
Triumph Speed Triple S & RS: British street fighters
Η πιο ισχυρή, ευέλικτη και τεχνολογικά προηγμένη Speed Triple
O τρικύλινδρος των 1.050 κ.εκ. πλέον θα «στροφάρει» πιο άγρια και ο χειρισμός του νέου Speed Triple περνάει σε άλλο επίπεδο. Και όλα αυτά επενδυμένα από το soundtrack των νέων εξατμίσεων
Πάντα ξεχωριστό, ένα από τα πλέον hard core «γυμνά» που έχουν παρουσιαστεί ποτέ στο μοτοσυκλετιστικό στερέωμα. Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά στιγματίζουν από το 1997 μέχρι σήμερα όλα τα μοντέλα Speed Triple. Εν τω μεταξύ η επιτυχημένη συνταγή εφαρμόσθηκε και στο μικρότερο Street Triple με εξίσου εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Η Triumph παρουσίασε το νέο Speed Triple σε δύο εκδόσεις. Η βασική S και η πιο εκλεπτυσμένη RS χρησιμοποιούν τον εντελώς νέο τρικύλινδρο κινητήρα των 1.050 κ.εκ. Με 105 επιμέρους αλλαγές από την προηγούμενη έκδοση ο ήδη πανίσχυρος βρετανικός κινητήρας μπαίνει στα «κόκκινα» 1.000 στροφές ψηλότερα, αποδίδει 10 ίππους περισσότερους φτάνοντας τους 148 και ταυτόχρονα η ροπή του αυξήθηκε κατά 4% με τη μέγιστη τιμή της να αγγίζει τα 11,9 kgm.
Η νέα ρυθμιζόμενη σε φωτισμό TFT οθόνη των 5 ιντσών συμβαδίζει με τη high end κατασκευή. Με αυτήν ο αναβάτης μπορεί να ενημερώνεται για τα πάντα, αφού περιλαμβάνει ταχύμετρο, στροφόμετρο, χιλιομετρητές, μέτρηση κατανάλωσης, επιλεγμένη σχέση και ένδειξη επιλεγμένου riding mode.
Στον βασικό εξοπλισμό και των δύο εκδόσεων περιλαμβάνονται 4 riding modes. Τρία προεπιλεγμένα, Road, Sport, Rain και το Rider στο οποίο δίνεται η δυνατότητα στον αναβάτη να παραμετροποιήσει φέρνοντας τη λειτουργία της μοτοσυκλέτας στα μέτρα του. Στην έκδοση RS υπάρχει και το Track mode.
To Cornering ABS, το cruise control, το traction control και τα φώτα ημέρας (Daytime Running Lights - DRL) περιλαμβάνονται στη μακρά λίστα του βασικού εξοπλισμού του νέου Speed Triple. Στα highlights, κατά τη γνώμη μας, συγκαταλέγονται και οι φωτιζόμενοι νέοι διακόπτες.
Η έκδοση RS φέρει διαφορετική κεντρική μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου (IMU), με αποτέλεσμα την περαιτέρω βελτίωση της λειτουργίας του cornering ABS αλλά και του traction control. H «ακριβή» Speed Triple διαθέτει επίσης και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (keyless system).
Ένα premium μοντέλο, όπως το νέο Speed Triple, πρέπει να φέρει και αντίστοιχο εξοπλισμό. Η Triumph έχει επιλέξει τους κορυφαίους. Τα νέα τελικά των εξατμίσεων προέρχονται από την Arrow. Στην έκδοση RS είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο.
Οι αναρτήσεις στην S είναι της Showa. Τόσο το ανεστραμμένο πιρούνι των 43mm όσο και το αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Για το κορυφαίο RS επελέγησαν αναρτήσεις της Ohlins. Πιρούνι USD ΝΙΧ 30, 43mm και αμορτισέρ ΤΤΧ36.
Τα φρένα και στις δύο εκδόσεις είναι ίδια. Monoblock τετραπίστονες δαγκάνες ακτινικής στήριξης από την Brembo με δίσκους διαμέτρου 320mm και δίσκος 255mm με διπίστονη δαγκάνα Brembo εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Οι τροχοί είναι νέας σχεδίασης και ελαφρύτεροι και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Diablo Super Corsa.
Και τα δύο θα είναι διαθέσιμα σε μαύρο και λευκό χρώμα, με το RS να εμπλουτίζεται με carbon κομμάτια. Οι τιμές θα ανακοινωθούν επίσημα από την Triumph στις 26 Φεβρουαρίου.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.