Scooter και "ηλεκτρικά" από την Ducati

Χρονιά κλειδί το 2021


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  20.11.2017

Η συνέντευξη του διευθύνοντος συμβούλου της Ducati στην δυτική Ευρώπη έβγαλε «λαυράκια»…

 Τα τελευταία χρόνια φημολογείται έντονα η παρουσίαση scooter από την Ducati. Άλλοτε οι πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα mega super scooter με στοιχεία από τις supersport μοτοσυκλέτες των Ιταλών, ενώ πολλές φορές έχει ακουστεί η δημιουργία ενός μεγάλου ηλεκτρικού με εξωπραγματικές επιδόσεις.

Και ενώ δεν έχει κοπάσει ακόμη ο θόρυβος της EICMA του Μιλάνου νέες πληροφορίες που φέρνει στο φως της δημοσιότητας η γαλλική ιστοσελίδα motosation.com επιβεβαιώνουν την ύπαρξη σχεδίων όχι μόνο για scooter από την Ducati, αλλά και ηλεκτρικών δίκυκλων!

Στην ερώτηση αν η Ducati σκοπεύει να εξελίξει και να παράγει supersport μοτοσυκλέτα 400 κ.εκ., ο Edouard Lothe, διευθύνων σύμβουλος της Ducati στην δυτική Ευρώπη, δήλωσε πως η ιταλική εταιρεία στοχεύει στην κατασκευή scooter αλλά και μοτοσυκλετών καθημερινής μετακίνησης.

Ο Lotthe επίσης επιβεβαίωσε τα σχέδια της Ducati να κατασκευάσει μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, ωστόσο απέφυγε να δώσει περισσότερες πληροφορίες.
Τα «ηλεκτρικά» σχέδια του Volkswagen group περιλαμβάνουν εκτεταμένη χρήση ηλεκτροκινητήρων στην πλειοψηφία των οχημάτων που παράγονται από τον γερμανικό όμιλο και στα πλάνα που έχουν εκπονηθεί και θα ολοκληρωθούν έως το 2030 περιλαμβάνεται και η Ducati.

Ωστόσο ο Lothe διαβεβαίωσε πως scooter ή ηλεκτρική μοτοσυκλέτα δεν θα δούμε πριν το 2021. Χρονικό σημείο που είναι πολύ σημαντικό, καθώς όλες οι μοτοσυκλέτες θα πρέπει να είναι συμβατές με τις νέες και πιο αυστηρές προδιαγραφές Euro5. Αυτό σημαίνει πως από τώρα έως τα τέλη του 2020 οι Ιταλοί θα πρέπει να ετοιμάσουν μια σειρά υπαρχόντων και νέων μοντέλων που θα πληρούν τις νέες προδιαγραφές.

Τέλος ο Lotthe, διαβεβαίωσε πως οι αερόψυκτοι κινητήρες της Ducati θα δεχθούν περαιτέρω εξέλιξη ώστε και αυτοί να πληρούν τις προδιαγραφές Euro5.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


O θρυλικός LC4 είναι και πάλι ο ισχυρότερος μονοκύλινδρος κινητήρας που φέρουν μοτοσυκλέτες παραγωγής, αποδίδοντας πλέον 1,5 ίππους περισσότερους από τον Superquadro Mono της Ducati
Η νέα γενιά μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλετών της VOGE αποκαλύπτεται. Μετά την έλευση του DS625X καταφθάνει το 625R
Η SYM δίνει έμφαση στην άνεση και την τεχνολογία αιχμής. Το TTLBT θα αποτελέσει την ναυαρχίδα της εταιρείας και θα θέσει νέα επίπεδα άνεσης και πολυτέλειας στην κατηγορία των μεγάλων scooter
Στις 17 Φεβρουαρίου ο Ισπανός έγινε 32 και η ιταλική εταιρεία του έκανε δώρο την μοτοσυκλέτα που έκανε προπόνηση το χειμώνα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.