Νεα Μοντελα

Triumph Tiger 660 Rally – Adventure έκδοση με τον κινητήρα των 660 κ.εκ.;

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ινδία οι Βρετανοί ετοιμάζουν το τέταρτο μοντέλο της σειράς 660


28.02.2024

Ινδοί δημοσιογράφοι διαβεβαιώνουν πως η Triumph ετοιμάζει μια νέα adventure μοτοσυκλέτα που θα κυκλοφορήσει το 2025


Η Triumph εξελίσσει το τέταρτο μοντέλο με τον τρικύλινδρο των 660 κ.εκ., μετά τα Trident, Tiger Sport και Daytona. Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζονται οι Ινδοί δημοσιογράφοι του Superbikes. Η συγκεκριμένη πληροφορία επιβεβαιώνεται από το γεγονός πως σε συνέδριο συνεργατών της βρετανικής εταιρείας το 2020 είχαν παρουσιαστεί τα σκίτσα μιας adventure μοτοσυκλέτας δίπλα στα Trident 660 και Tiger Sport 660.+

triumph tiger 660 rally sketches 2

Όπως γνωρίζετε, η Ινδία δεν είναι μόνο μία από τις μεγαλύτερες αγορές στον κόσμο, στην οποία πουλήθηκαν 17,5 εκατομμύρια δίκυκλα το 2023, αλλά και μια χώρα στην οποία κατασκευάζονται – μεταξύ άλλων – τα μονοκύλινδρα Speed 400 και Scrambler 400 X. Η ασιατική χώρα γίνεται παίζει σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια μοτοβιομηχανία μιας και εταιρείες όπως η Royal Enfield, η Bajaj, η Hero και η TVS διαθέτουν ήδη πολλά μοντέλα στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ συνεργάζονται με μεγάλους κατασκευαστές όπως η KTM, η BMW και η Triumph.

Tο νέο μοντέλο αναμένεται να χρησιμοποιήσει τον ήδη γνωστό εν σειρά τρικύλινδρο, πιθανότατα με διαμόρφωση παρόμοια με αυτή των Trident 660 και Tiger Sport 660 , δηλαδή με ισχύ 81 HP (60 kW) σε 10.250 σ.α.λ. και μέγιστη τιμή ροπής 64 Nm στις 6250 σ.α.λ.. Δεν μας φαίνεται πολύ λογικό ένα adventure μοντέλο να χρησιμοποιεί τον κινητήρα του νέου Daytona 660 ( 95 HP στις 11.250 σ.α.λ.).

Όντας adventure, το πλαίσιο του Tiger 660 Rally θα είναι διαφορετικό από αυτό που χρησιμοποιεί το Tiger Sport 660, με το τελευταίο να έχει ασφάλτινη προσανατολισμό. Πιθανότατα το πλαίσιο να είναι ατσάλινο, με αφαιρούμενο υποπλαίσιο όπως στο Tiger 900. Οι αναρτήσεις θα έχουν μεγαλύτερες διαδρομές από τα 150 χλστ. του Tiger Sport 660 και θα διαθέτουν ρυθμίσεις που θα κάνουν το μεσαίο adventure της Triumph ικανό να αντιμετωπίσει off road προκλήσεις.

Οι τροχοί, μπορεί να είναι 19 ή 21 ιντσών μπροστά και 17 ή 18 ιντσών πίσω, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρχουν δύο εκδόσεις, μία με ακτινωτές ζάντες και μπροστινό τροχό 21 ιντσών και μία με ζάντες από χυτό αλουμίνιο και μπροστινό τροχό 19 ιντσών με λάστιχο 150 mm στο πίσω μέρος. Όσο για το βάρος, θα πρέπει να είναι παραπλήσιο με αυτό του Tiger Sport 660 που ζυγίζει 206 κιλά.

Όσον αφορά την τιμή, το adventure θα κοστίζει λίγο περισσότερο από το Tiger Sport 660, το οποίο τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές τιμάται 9.590 ευρώ . Έτσι, εάν οι Ινδοί συνάδελφοι έχουν δίκιο, στην EICMA 2024 η βρετανική μάρκα θα παρουσιάσει το νέο Triumph Tiger 660 Rally που θα κυκλοφορήσει στην αγορά ως μοντέλο του 2025 .

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.