Νεα Μοντελα

Το ηλεκτρικό Honda RC-E επανέρχεται μετά από 12 χρόνια

Ηλεκτρική με επιρροές από την δεκαετία του 60


13.10.2023

Η Honda εξελίσσει ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που βασίζεται στο πρωτότυπο που είχε παρουσιαστεί στο Tokyo Motor Show 2011

Πολλές φορές έχουμε δει πρωτότυπα να μοιάζουν έτοιμα να μπουν στην παραγωγή αλλά τελικά μένουν στα συρτάρια των εταιρειών. Κάτι τέτοιο συνέβη με το εντυπωσιακό ρετρό supersport RC-E που παρουσιάστηκε στο Tokyo Motor Show του 2011. Μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που αντλούσε έμπνευση από τα αγωνιστικά RC της δεκαετίας του 60.

RC E web 2

Μετά από 12 χρόνια το RC-E κάνει την επανεμφάνισή του σε διπλώματα ευρεσιτεχνίας της Honda. Μια ένδειξη πως στοιχεία από το εντυπωσιακό supersport-αν όχι όλη η μοτοσυκλέτα-εξακολουθούν να απασχολούν το τμήμα έρευνα και ανάπτυξης της ιαπωνικής εταιρείας.

Το σχέδια απεικονίζουν σίγουρα το RC-E. Το φέρινγκ, η διάταξη του πλαισίου, η ανάρτηση, ο ηλεκτροκινητήρας που είναι τοποθετημένος στο κέντρο. Όλα ίδια με το πρωτότυπο του 2011. Δεν πρέπει να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο η Honda να θέλει να κατοχυρώσει λύσεις που είχαν εφαρμοστεί στο RC-E και απλά να χρησιμοποιεί σχέδια παλιότερων μοτοσυκλετών της. Πάντως οι πατέντες επικεντρώνονται σε ένα από τα βασικά δομικά στοιχεία που ήταν η έδραση της πίσω ανάρτησης στο πλαίσιο και το ψαλίδι.

RC E web 3

Βλέπουμε πως το πλαίσιο χρησιμοποιεί το περίβλημα του ηλεκτροκινητήρα ως δομικό στοιχείο του. Το αμορτισέρ που είναι τοποθετημένο στα αριστερά βρίσκεται στο πλάι του κινητήρα που έχει μετατοπιστεί προς τα δεξία για να αφήνει χώρο στο αμορτισέρ που από την μία πιάνει πάνω στην αριστερή δοκό του πλαισίου και από την άλλη στην αριστερή μεριά του ψαλιδιού.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η τοποθέτηση των τριών μπαταριών. Η μία βρίσκεται κάτω από το «ρεζερβουάρ» (B1), η δεύτερη, που είναι μεγαλύτερη, μεταξύ των δοκών του πλαισίου (B2). Τέλος υπάρχει ακόμη μία χαμηλή, στην καρίνα του φέρινγκ (B3).

RC E web 4

Η Honda αναμένεται να βγάλει την πρώτη της μεγάλη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στην παραγωγή μέσα στο 2024 και δουλεύει, όπως φαίνεται, με βάση το RC-E για την εξέλιξή της.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.