Αφιερώματα

25 Χρόνια Monster

Όλα τα μοντέλα που χάραξαν την Ιστορία της Ιταλικής φίρμας


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  06.10.2017

Aπό το 1992 που για πρώτη φορά στην έκθεση της Κολωνίας παρουσιάστηκε το πρωτότυπο Monster των 900cc λίγα πράγματα έχουν αλλάξει στην εμφάνιση των naked μοτοσυκλετών της Ducati

Μια εμφάνιση που έδειξε το δρόμο σε πολλούς κατασκευαστές. Γιατί το Monster ήταν ένα από τα πρώτα streetfighter της ιστορίας. Πολλοί από τότε προσπάθησαν να τα μιμηθούν, κανείς ωστόσο δεν τα κατάφερε. Ακόμη και αν δεν υπήρχε το λογότυπο του εργοστασίου της Μπολώνια στοπ ρεζερβουάρ δεν υπάρχει καμία περίπτωση κάποιος να μην καταλάβει πως αυτή η μοτοσυκλέτα είναι Ducati. Αλλά και αν έλειπε το logo Monster δεν γίνετε κάποιος να μπερδευτεί και να μην αναγνωρίσει τα “τέρατα” των Ιταλών. Το παράδοξο είναι πως αντί να περνάν απαρατήρητα μετά από τόσο χρόνια, όλοι μα όλοι θα κάτσουν και θα το χαζέψουν. Δεν έχει σημασία αν είναι 600, 800 ή το S4. Είναι Monster όμως.

 

Papa, hai comprato il Monster? - (Μπαμπά, αγόρασες το Τέρας;)

… ο Miguel Galluzzi πήρε ένα πλαίσιο από 851, έναν κινητήρα 900cc, ένα πιρούνι και κάποια άλλα πράγματα, κλείστηκε σε ένα δωμάτιο μαζί με το επιτελείο του και μερικές ημέρες αργότερα ολοκλήρωσε το πρώτο πρωτότυπο Monster. Μετά την παρουσίασή του ο Galluzzi δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από το τμήμα διαχείρισης της Ducati: “Δεν έχουμε τίποτα, ούτε ένα όνομα. Πώς θα πρέπει να ονομάσουμε αυτό το project;” Ο Galluzzi δεν είχε έτοιμη την απάντηση, μέχρι που σκέφτηκε πως όταν ήταν μικρά τα παιδιά του έκαναν συλλογή από λαστιχένια ανθρωπάκια που τα ονόμαζαν “Monsters” (τέρατα). Κάθε βράδυ λοιπόν που ο Galluzzi επέστρεφε από τη δουλειά τον βομβάρδιζαν με την εξής ερώτηση “Papa, hai comprato il Monster?” (Μπαμπά, αγόρασες το τέρας;)...

 

 

 

1993 - M900

 

 M900

Τεχνικά χαρακτηρηστικά

Κινητήρας: 904cc, αερόψυκτος desmo V-twin, 4v, SOHC

Ισχύς: 67Hp @ 7000rpm

Βάρος: 185 κιλά

1

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H Ιαπωνική εταιρεία φτιάχνει μοτοσυκλέτες που δεν πρόκειται να δούμε ποτέ στην Ευρώπη. Ας δούμε 6 από τα πιο «περίεργα» μοντέλα που συμπεριλαμβάνονται στην γκάμα της
Δεν έχει σημασία τι οδηγείς: βέσπα, σκούτερ, παπί, touring, γυμνά, on-off, ηλεκτρικά, τελευταίας τεχνολογίας ή βγαλμένα από το χρονοντούλαπο – ένα είναι το ερώτημα: πόσα χιλιόμετρα κάνεις ημερησίως στα ταξίδια σου, ανεξαρτήτως διάρκειας ταξιδιού
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1994, το γυμνό με τους δύο εξώφθαλμους προβολείς έχει σημαδέψει ολόκληρη τη σύγχρονη ιστορία της εταιρείας του Hinckley
Η κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών βρισκόταν στα σπάργανα στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Τα “φτερά” χαμήλωναν, τα πλαστικά γίνονταν περισσότερα και τα μεσαίου κυβισμού μοντέλα ήταν μονοκύλινδρα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.