Αφιερώματα

The Distinguished Gentleman’s Ride Athens 2017

Για καλό σκοπό!


Γράφει ο Περικλής Ντεβές  //  25.09.2017

Η πιο εκλεπτυσμένη βόλτα έλαβε μέρος και στη Ελλάδα για 5η συνεχόμενη χρονιά με μεγάλη επιτυχία με πολλούς gents&madams!

Η συγκέντρωση των Αθηνών πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο με καλοντυμένους καλεσμένους τόσο μεγάλους αλλά και μικρούς, συνοδεία των περιποιημένων μοτοσυκλετών τους να γεμίζουν την γιορτινή ατμόσφαιρα της εκδήλωσης.

DGR17

Η διακεκριμένη αυτή βόλτα όπως ακριβώς είναι το όνομα της ξεκίνησε το 2012 από τον Mark Hawwa στο Σύδνεϋ της Αυστραλίας που είναι ο ιδρυτής και εμπνευστής της ιδέας αυτής. Μετά από την μεγάλη απήχηση που είχαν οι «παρελάσεις» με θέμα κατά κύριο λόγο τις κλασικές μοτοσυκλέτες με τους καλοντυμένους αναβάτες τους ο Mark θέλησε να «εκμεταλλευτεί» το γεγονός αυτό για καλό σκοπό. Έτσι λοιπόν αποφάσισε πως θα μπορούσαν να αποτελέσουν και μια πηγή δωρεών που θα διατίθενται για την έρευνα και καταπολέμηση του καρκίνου του προστάτη αλλά και για την χρηματοδότηση προγραμμάτων για την πρόληψη των αυτοκτονιών και της ανδρικής ψυχικής υγείας μέσω του φιλανθρωπικού ιδρύματος Movember.

DGR11

Έτσι λοιπόν οι ευγενείς μαζί με τις «καλές» τους σε παράταξη και μέσα σε γιορτινό κλίμα κατέφθαναν από παντού με αρκετά modern classics αλλά και με ακόμα περισσότερες κλασικές μοτοσυκλέτες όπου με τους ήχους των «ελεύθερων» εξατμίσεων τους άνοιγαν δρόμο.

DGR22

Λίγο πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση για την «παρέλαση» στο κέντρο της Αθήνας με τερματισμό στον Λυκαβητό ο υπεύθυνος για την δεξίωση του The Distinguished Gentleman's Ride συγκέντρωσε όλους τους παρευρισκόμενους για να μας διαβάσει δύο γράμματα από κάποιους που μιλούσαν για την μάχη με τον καρκίνο του προστάτη από την οποία βγήκαν νικητές, αλλά και την πρόληψη που σώζει ζωές.

DGR5

Η αναχώρηση από το Ζάππειο έγινε μετά «συμφωνικής» από τα παλιά boxerκαι τα «ξερά» Ducati, τις «βαριές» πιστονιές των Guzzi αλλά με τις Βρετανικές μοτοσυκλέτες και δη τις Triumph που ήταν και ο χορηγός του φετινού DGR σε όλο τον κόσμο, να κατακλύζουν το οπτικό σου πεδίο με τον δικύλινδρο μπάσο ήχο τους να συμπληρώνει την κλασική «συμφωνία». Ανάμεσά τους υπήρχαν και νέα μοντέλα στην πλειοψηφία τους Ευρωπαϊκά με κλασική εμφάνιση και στυλ, «φασαριόζικα» αμερικάνικα Harley-Davidson και Buell και αρκετά Royal Enfield. Δεν θα μπορούσαν όμως να λείπουν και τα παλιά τετρακύλινδρα της ιαπωνικής σχολής όπως Honda CB αλλά και δικύλινδρων custom Yamaha Virago, με κάποιες «νότες» διχρονόλαδου που δεν προλάβαινες να τα δεις γιατί «πετάγονταν» από δω και από κεί!

DGR7

Μέχρι την άφιξη μας στον λόφο του Λυκαβητού το κέντρο της Αθήνας «σείστηκε» από τις εξατμίσεις 170 μοτοσυκλετών με τον κόσμο να μας κοιτάει με ένα χαμόγελο απορίας και θαυμασμού ζωγραφισμένο στο πρόσωπό του.

DGR18

Η συνοδός μας στην διακεκριμένη αυτή βόλτα δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από την κλασική Triumph Bonneville T100 που τραβούσε τα βλέμματα των περαστικών και όχι μόνο. Ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας σε «έβαζε» στο κλίμα της εκδήλωσης άμεσα. Τι καλύτερο λοιπόν για την πιο «καλή» μας βόλτα με τον ιερό σκοπό της!

DGR8

Το τέλος της επιτυχημένης «παρέλασης» είχε ως τερματισμό τον λόφο του Λυκαβητού όλοι και όλες μαζεύτηκαν σαν μια μεγάλη παρέα, αποδεικνύοντας πως η μοτοσυκλέτα δεν είναι ένα απλό μεταφορικό μέσο. Ενώνει και ο φιλανθρωπικός σκοπός τουThe Distinguished Gentleman’s Ride είναι η καλύτερη απόδειξη αυτού σε όλο το κόσμο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H Ιαπωνική εταιρεία φτιάχνει μοτοσυκλέτες που δεν πρόκειται να δούμε ποτέ στην Ευρώπη. Ας δούμε 6 από τα πιο «περίεργα» μοντέλα που συμπεριλαμβάνονται στην γκάμα της
Δεν έχει σημασία τι οδηγείς: βέσπα, σκούτερ, παπί, touring, γυμνά, on-off, ηλεκτρικά, τελευταίας τεχνολογίας ή βγαλμένα από το χρονοντούλαπο – ένα είναι το ερώτημα: πόσα χιλιόμετρα κάνεις ημερησίως στα ταξίδια σου, ανεξαρτήτως διάρκειας ταξιδιού
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1994, το γυμνό με τους δύο εξώφθαλμους προβολείς έχει σημαδέψει ολόκληρη τη σύγχρονη ιστορία της εταιρείας του Hinckley
Η κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών βρισκόταν στα σπάργανα στα τέλη της δεκαετίας του ’90. Τα “φτερά” χαμήλωναν, τα πλαστικά γίνονταν περισσότερα και τα μεσαίου κυβισμού μοντέλα ήταν μονοκύλινδρα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.