Δοκιμή Off Road KTM – Husqvarna - GASGAS ΜΥ 2023: Ορεινή απόδραση
Σε Motocross και Enduro ρυθμό
07.11.2022
Για μια ακόμα χρονιά το ραντεβού της K-Motors South East Europe στα Άνω Τρίκαλα Κορινθίας και το αθλητικό κέντρο της Ζήρειας, μας έφερε κοντά με τα νέα μοντέλα
Κείμενο: Γιάννης Τσιγκρής - Φωτογραφίες: Χρήστος Καραγιωργάκης, Γιώργος Σβολόπουλος
Νέα μοντέλα, εσοδείας 2023 λοιπόν, που έρχονται να εκπροσωπήσουν τις τρεις αναγνωρισμένες εταιρείες (ΚΤΜ, Husqvarna και GASGAS) στο Off Road στερέωμα. Για να ακριβολογούμε, στην χωμάτινη γκάμα οι αλλαγές στα Enduro περιλαμβάνουν επί τις ουσίας νέα χρώματα, ένδειξη της επίκαιρης θέσης τους απέναντι στον ανταγωνισμό, που δεν χρειάζονται ακόμα την ανανέωση. Αυτή πήρε παράταση ένα χρόνο μετά, με τις μεγάλες αλλαγές να προκύπτουν στα Motocross.
Εδώ έχουμε σαρωτικές αλλαγές, προσθήκη μοντέλων και νέα δεδομένα που φέρνουν την γκάμα στον αφρό της επικαιρότητας. Για τους μικρούς ανήλικους φίλους τα νέα περιλαμβάνουν την αντικατάσταση του δίχρονου SX50 από το ηλεκτρικό SX-E5, ενώ πρόσφατα βγήκε και νέα ηλεκτρική motocross μοτοσυκλέτα για μικρά παιδιά η SX-E3.
Σημαντικό είναι ότι η εκδήλωση της K-Motors South East Europe στο Αθλητικό κέντρο της Ζήρειας, τείνει να γίνει Φθινοπωρινός θεσμός και μια από τις σημαντικότερες, αν όχι η σημαντικότερη, Off-Road εκδήλωση στη χώρα. Ουσιαστικά όποιος βρεθεί εκεί θα ενημερωθεί για τα νέα μοντέλα και θα απολαύσει ένα test ride στο φυσικό τους τερέν. Ένα τριήμερο άτυπο φεστιβάλ που σηματοδοτεί και την έναρξη των Off Road Days 2022, που διεξάγονται σε συνεργασία με επίσημους συνεργάτες ανά την Ελλάδα.
Τι μπορείτε να οδηγήσετε στα OFF ROAD DAYS 2022
ΚΤΜ 125 SX
KTM 300 SX
KTM 450 SX-F
KTM 250 EXC-F
KTM 300 EXC TPI SIX DAYS
HUSQVARNA FC250
HUSQVARNA TE150i
HUSQVARNA TE250i
GASGAS MC450F
GASGAS EC350F
Ανεβείτε!
Με ελαφρύτερους και μικρότερων διαστάσεων εντελώς νέους κινητήρες, 5άρια κιβώτια ταχυτήτων και προσθήκη Quickshifter (τετράχρονα) στα ηλεκτρονικά τους βοηθήματα (επιπλέον των χαρτών και του Traction Control), τα motocross φέτος έχουν την τιμητική τους. Πρακτικά οι αλλαγές, μικρές και μεγάλες, αγγίζουν πλαίσια και περιφερειακά, μαρσπιέ, σέλα, τιμόνι και διακόπτες, ενώ φυσικά και οι αναρτήσεις γνωρίζουν την αναβάθμιση. Μόνο φρένα, τροχοί και γκριπ έχουν παραμείνει ίδια. Τα δίχρονα μπαίνουν στην εξίσωση με «ψεκαστά» μοτέρ και η μανιβέλα σε αυτά αποτελεί μια ιστορία για το παρελθόν.
Στην γκάμα των KTM προστίθεται από φέτος το νέο δίχρονο 300 SX με ψεκασμό, ενώ ψεκασμό αποκτά και το 125 SX με νέο κινητήρα και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο power valve.
Οι μοτοσυκλέτες των KTM, Husqvarna και GASGAS ήταν εκεί, φρεσκότατες για posing μπροστά από μάτια και κάμερες, στο καλωσόρισμα της εκδήλωσης. Ο καιρός σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές ήταν παραγγελία και οι «υπηρεσίες» ανακοινώνονταν με όνομα αναβάτη και μηχανάκι.
Πρώτη επαφή με το φιλικό, πανάλαφρο μικρό enduro σε χρώματα Husqvarna. Το TE 150i, η starlet εκδοχή της δίχρονης παρέας βρίσκεται ανάμεσα στα πόδια μου και την νιώθω ποδήλατο! Έχει μαζί του και ένα υπόβαθρο πλαισίου ανάρτησης, που το υποστηρίζει με τους γνωστούς επώνυμους προμηθευτές. Το 150άρι μπορεί να είναι ο καλύτερος τρόπος να ζεσταθείς χωρίς να σε αιφνιδιάσει δυσάρεστα. Παραμένει η εισαγωγή στην enduro γκάμα, χωρίς φυσικά εκπτώσεις. Πιρούνι WP XPLOR PRO και πίσω αμορτισέρ ΧACT, μοχλικό και πλήρεις ρυθμίσεις, φρένα Braktec και όλα τα περιφερειακά που αναζητά o απαιτητικός είναι εδώ. Ο ψεκασμός προσφέρει ομαλοποιημένη κλίμακα ροπής προς τις μεσαίες, ώστε να μην νιώθεις το μοτέρ ένα διακόπτη on-off. Σαφώς στις ανηφόρες πρέπει να είσαι προσεκτικός στην επιλογή σχέσης, αλλά υπάρχει και ο ανθεκτικός συμπλέκτης ως βοήθεια στο ενδεχόμενο λάθος. Ανταποκρίνεται θετικά στο άνοιγμα του γκαζιού ακόμα και αν δεν κινείσαι στη λογική full throttle, αν και σύντομα αντιλαμβάνεσαι ότι είναι φτιαγμένο για επίθεση αν θέλεις να πάρεις το μέγιστο. Μπορείς να καμαρώνεις ότι πηγαίνεις τέρμα γκάζι, μπορείς να στρίβεις όπως έρχεσαι, όμως αναζητά νεανικό οδηγικό στιλ και στοχοπροσήλωση στο τέρμα γκάζι. Το μικρό ΤΕ μεταδίδει με τον πιο εύστοχο και άμεσο τρόπο το αποτελέσματα του χειρισμού του και ένα πράμα μόνο απεχθάνεται. Να χάσει τη φόρα του!
Husqvarna TE 150
Το TE 250i, η ενδιάμεση βερσιόν της δίχρονης γκάμας Husqvarna (με ψεκασμό και αυτά από το 2017), ήταν η επόμενη σέλα υποδοχής. Όσοι έχετε αρνητική εντύπωση για τα δίχρονα ή διατηρείτε ακόμα επιφύλαξη απέναντί τους, απλά ξεπεράστε τη και καβαλήστε ένα από τα σύγχρονα του Group! Ανάλαφρη αίσθηση και πολιτισμός με το καλημέρα, μιζιά και ρελαντί σταθερό από ένα ποιοτικά κομψό σύνολο δίχως ελλείψεις. Μπροστά σου ένα μινιμαλ ψηφιακό όργανο με την απαραίτητη ενημέρωση (κοντέρ χιλιομετρητές, ώρα, ωρόμετρο, χρονόμετρο, λαμπάκι ψεκασμού κινητήρα και χαμηλής ένδειξης καυσίμου - λαδιού καύσης) που αναζητά ο σύγχρονος εντουράς. Βουτυρένιος υδραυλικός συμπλέκτης και μοτέρ ζωντανό με αίσθηση και ψυχή που ξυπνάει σχεδόν από το ρελαντί. Πολιτισμικό σοκ για μαθημένους σε σαματατζήδες δίχρονους. Εδώ το τέκνο της Husqvarna δείχνει ανατροφή και προσφέρει αριστοκρατικό τρόπο απόδοσης που δεν χωλαίνει χαμηλά. Το ελαστικό μοτέρ δεν σε πουλάει αν ξεχαστείς με μια σχέση παραπάνω, ακόμα και αν βρεθείς σε ανηφορικό μονοπάτι. Όπως το “Hard” εναλλακτικό κομμάτι διαδρομής με ανηφορικό βραχόκηπο. Βγάζει τη δύναμή του από χαμηλά με πολιτισμένο τρόπο, αλλά δεν ξεχνά παράλληλα ότι είναι δίχρονο που οφείλει να μην αστειεύεται όσο μένει ανοιχτό το γκάζι. Στροφάρει με διάθεση σχεδόν άοσμο και με ελάχιστο ίχνος χαρακτηριστικού δίχρονου καπνού από το τελικό του. Ο ψεκασμός εξαφανίζει κραδασμούς και μπουκώματα, ενώ το σύμπτωμα της απρόβλεπτης κλωτσιάς μόλις βρει ροπή στις μεσαίες δεν είναι έντονο και ο λόγος είναι στον καταμερισμό της από χαμηλά, προσφέροντας ένα γενναίο ωφέλιμο εύρος. Αν βέβαια το επιθυμείς παίζεις με το συμπλέκτη, δίχρονος παραμένει!
Husqvarna TE 250
Παρόμοιο σκηνικό και με το ΚΤΜ 300 EXC TPI στην προικισμένη Six Days εκδοχή του. Εδώ οτιδήποτε “Hard” διαδρομή, γίνεται soft και γενικά αναζητά ανηφόρες και δύσκολα περάσματα για να τα υπερνικήσει με την πληθωρική ροπή του. Η μοτοσυκλέτα με την επιβλητική εμπορική πορεία από την απλή πορτοκαλί version και τις ανάλογες επιδόσεις ήταν απολαυστική στα δύσκολα και προσαρμοστική σε κάθε απαίτηση. Το ελαστικό και πληθωρικό μοτέρ δεν σε πουλάει αν ξεχαστείς με κάποια από τις τρεις τελευταίες σχέσεις στο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Ακόμα και αν βρεθείς στους πρόποδες ανηφοριάς με στόχο την κορυφή της. Βγάζει τη δύναμή του από χαμηλά με πολιτισμένο τρόπο αλλά δεν ξεχνά παράλληλα ότι είναι δίχρονο που οφείλει να μην αστειεύεται όσο μένει ανοιχτό το γκάζι. Δεν παύει να είναι θηρίο, δεν παύει να σε τεντώνει, αλλά τώρα θα το βρεις στην πιο εξημερωμένη του μορφή. Η σούζα είναι τρόπος έκφρασης, η σκαπτική του ικανότητα δεν απαιτεί πολλές στροφές στο μοτέρ και η ανάγκη για φρένα θα νιώσεις συχνά ότι είναι επιβεβλημένη και ευτυχώς αναλαμβάνουν τα Brembo το σκοπό τους. Ένα δίχρονο σχεδόν τετράχρονο στον τρόπο έκφρασης του κινητήρα, απαλλαγμένο όμως από ιδιοτροπίες, αλλά και με πιο βαριά αίσθηση σε σχέση με ένα αντίστοιχο 250άρι. Αργότερο σε συμπεριφορά ιδίως σε κλειστές στροφές και αυτό γιατί η αδράνεια του μεγαλύτερου κινητήρα θα σε βρει με πιο ανοιχτή τροχιά δείγμα υστέρησης σε ευελιξία. Από την άλλη ανοίγεις το γκάζι και ανακάμπτεις πανηγυρικά και θεαματικά!
ΚΤΜ 300 EXC TPI Six Days
Το πέρασμα από την Enduro παρέα στα motocross, ήρθε με το ΚΤΜ 125SX με την ελαφρότητα να κυριαρχεί και να σε ωθεί να δοκιμάσεις αυτά που απέφευγες. Για παράδειγμα αν στο νέο διπλό άλμα που προέκυψε στην φετινή χάραξη ήσουν διστακτικός ή περαστικός από δίπλα, τώρα βρίσκεις λόγο να το δοκιμάσεις. Η σφιχτές αναρτήσεις αναζητούν την επιθετικότητα στο στιλ οδήγησης, ο ψεκαστός δίχρονος απλώνει μεν από τις μεσαίες, όμως νιώθει ψηλά την κορώνα της απόδοσης και εν ολίγοις πρέπει να νιώσεις νεότερος ακόμα και αν δεν είσαι ανάλογα γυμνασμένος- προπονημένος, για να το απολαύσεις. Ενδεχομένως να κουραστείς όμως δεν θα σε πουλήσει αλλά είναι σαφές ότι απευθύνεται σε νέα παιδιά με ελαφρύ και γυμνασμένο σκαρί που θα απογειώσει το ταλέντο τους.
ΚΤΜ 125 SX
Το φρέσκο κουλούρι στην εξίσωση είναι το ΚΤΜ 300 SX. Μιζιά και μόνο όπως στο μικρότερο SX που προηγήθηκε και είσοδος στο πιστάκι με τη μοτοσυκλέτα που σηματοδοτεί την επιστροφή των μεγάλων δίχρονων κυβικών στον χώρο του motocross για την ΚΤΜ. Παρά το έξτρα βάρος μίζας μπαταρίας και του hardware για ηλεκτρονική διαχείριση ψεκασμού και power valves, το βάρος δεν ξεπερνά τα 100 κιλά κάτι που κάνει σαφές το 300SX από τα πρώτα μέτρα, αλλά και από το ζύγισμα στα πετάγματα. Αν δεν έχεις ξεψαρώσει ακόμα στα άλματα ήρθε η ώρα να το κάνεις μαζί του, αν ένοιωσες το μικρό ότι απαιτούσε γκάζι καρύδι και απαιτητική προσήλωση, εδώ θα βρεις τον ιδανικό δάσκαλο. Ούτε θα τρομάξει ούτε θα σου λείψει γκάζι και ταχύτητα.
KTM 300 SX
Με καθαρή λειτουργία του κινητήρα χωρίς κραδασμούς, μπουκώματα και αιφνιδιαστικά ξεσπάσματα θα σε πείσει ότι το γκάζι δεν θα σου πέσει βαρύ και ασήκωτο για να μην το ξαναζητήσεις. Το ηλεκτρονικά κάνουν καλά τη δουλειά εξομαλύνουν την ισχύ μέσω των power valves και κάθε φορά που ανοίγεις, λίγο ή πολύ, ξέρεις τι πρόκειται να αντιμετωπίσεις. Είναι πραγματικά φιλική και προβλέψιμη, ειδικά στον ήπιο χάρτη, σε βαθμό που εκπαιδεύεσαι και δεν παιδεύεσαι μαζί της. Σαφώς η δύναμη περισσεύει αν είσαι πρωταθλητής που κυνηγάει τα χρονόμετρα (υπάρχει και αγριότερος χάρτης για αυτό). Το πιρούνι είναι ενδοτικό, διαβάζει και προσφέρει εμπιστοσύνη μέσα στη στροφή και ως σύνολο μαζί με την πίσω ανάρτηση σε πείθει να διατηρήσεις την ορμητική πορεία σου μέχρι που θα επιστρατεύσεις την ακεραιότητα των Brembo. Συνολικά η αίσθηση ασφάλειας και αρμονίας χαρακτηρίζει το μεγάλο δίχρονο motocross.
KTM 450 SX-F
Το πέρασμα στα τετράχρονα ήρθε με το θηριώδες και ολοκληρωτικά νέο 450 SX-F. Το μεγαλύτερο motocross από το πορτοκαλί στρατόπεδο, έχει ιδιαίτερα στενή σιλουέτα, νέο πλαίσιο και ψαλίδι, νέο κινητήρα που δεν ξεπερνά τα 27 κιλά και είναι τοποθετημένος 2 μοίρες πιο πίσω για καλύτερη συγκέντρωση μαζών. Γενικά σε οτιδήποτε αναφερθείς στην νέα motocross γκάμα θα είναι νέο, πλην των τροχών και των φρένων. Οι αλλαγές αφορούν και τα τετράχρονα motocross της Husqvarna και ο στόχος του Group KTM, είναι όπως περιγράφεται στην ενημέρωση, η διατήρηση του βάρους, η τυποποίηση (Standardization), η αξιοπιστία εξαρτημάτων, η ευκολία στην συντήρηση και το νέο πρότυπο στην ευκολία οδήγησης. Αν αναρωτιέστε για την GASGAS μιας και δεν αναφέρθηκαν τα δικά της motocross, αυτά παραμένουν ως έχουν, δεν γνωρίζουν τις συνταρακτικές αλλαγές των αδερφών, προσφέροντας όμως στο πελατολόγιο μια δοκιμασμένη και εμφανώς πιο προσιτή λύση. Πίσω στο 450 SX-F, με τους 63 ίππους να σερβίρονται με δυο χαρτογραφήσεις, να απλώνουν τον καλπασμό τους μέσω του traction control και να απολαμβάνουν την τάχιστη αλλαγή σχέσης μέσω Quickshifter, γεύεσαι μια ισχυρή δόση αδρεναλίνης αλλά και αποτελεσματικού πολιτισμού. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να είσαι ντούκι και μυημένος motocrosser. Φτιαγμένο για πρωταθλητισμό αναζητά και ανάλογο αναβάτη για να αποδώσει τα μέγιστα. Διαφορετικά αν αναζητάς αθλητικές στιγμές μπορείς να κουμπώσεις στην κόκκινη γειτονιά GASGAS με την MC 450F να μην σου χαλάει χατίρι και να σου δίνει κίνητρο να κυνηγήσεις τις επιδόσεις των βελτιωμένων αδερφών της. Παραμένει από τα φιλικότερες της κλάσης της, σαφώς και έχει απαιτήσεις φυσικής κατάστασης και προπόνησης από τον αναβάτη, όμως δεν της λείπει η αίσθηση και το fine tunning για διακρίσεις. Ελαφριά και καλοζυγισμένη, δοκιμασμένη σε αξιοπιστία και με δύναμη παντού γίνεται ο λόγος που αποκτάς γεωμετρική πρόοδο στο γυρολόγιο σου. Αν και με ρυθμίσεις ήπιου setting σε μοτέρ και ανάρτηση, διαπιστώνεις ότι το αρνί εύκολα γίνεται ξέφρενο όταν χουφτώσεις λίγες μοίρες παραπάνω την γκαζιέρα του. Και αν το έχεις, δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τα ΚΤΜ και Husqvarna που η θεωρητική αναβάθμιση τα κάνει να υπερτερούν. Αν πάλι κουράστηκες να σκάβεις αυλάκια και να σηκώνεις με κάθε σχέση τον μπροστινό τροχό στον ουρανό, αν νιώθεις ότι η κόπωση έρχεται και δεν θα συγχωρήσει το λάθος, είναι καλύτερα να αφήσεις τα 450 cc .
GASGAS MC 450F
Μετάβαση στο FC 250, το τετράχρονο υπερπροικισμένο με full αλλαγές motocross, με την εντυπωσιακή εμφάνιση σε γκρι αποχρώσεις. Μετά την αποδοτική καταιγίδα 450 cc εις διπλούν, σου έρχεται φιλικότατο αν και με 46 ίππους και μηδενίζει τις αναστολές σου. Ο ρυθμός ανεβαίνει, το νέο μοτέρ έχει ψωμοτύρι το όριο στροφών του (14.000 rpm) και οι σκέψεις υλοποιούνται ευκολότερα. Η ελαφριά αίσθηση του δίνει εύστοχο και αέρινο πάτημα στις ποιοτικές WP εμπρός και πίσω, ενώ το ζύγισμα στον αέρα είναι σαφώς υπέρ του, σε σχέση με τα βαρύτερα σε αίσθηση τετράχρονα. Σε κάνει να εξελιχτείς ανάλογα με το χρόνο που θα αφιερώσεις. Καλοστημένο και αέρινο, θα σε ξεψαρώσει με τον τρόπο που διαβάζουν οι σφιχτές αναρτήσεις του να χουφτώνεις γερά το γκάζι. Στροφάρει χαρούμενα, δύναμη δεν του λείπει και το μόνο που ζητάει είναι προπόνηση και φυσική κατάσταση.
Husqvarna FC 250
Ανάσα με το επόμενο τετράχρονο της πορτοκαλί παρέας, που είναι λίρα εκατό για την πορεία ενασχόλησης ενός ανθρώπου με το enduro. Κάνεις τα πρώτα σου βήματα, σε κούρασαν τα πανίσχυρα κυβικά, έπαθες και έμαθες, νιώθεις την ανάγκη για κάτι ελαφρύ και δραστήριο;
KTM 250 EXC-F
Αν απαντάς ναι σε όλα αυτά και ψάχνεις για το ιδανικό, το βλέπεις στο 250 EXC-F. Μαλακό σε σχέση με τα MX, αλλά εύστοχο για να μην σε κουράζει και να χτίσει σχέση εμπιστοσύνης μαζί του. Νοιώθεις πραγματικά ότι δεν έχεις λόγο να κλείνεις το γκάζι, ότι σε παίρνει από το χέρι και σε εξελίσσει ένα level παραπάνω απ’ ότι ήσουν μέχρι στιγμής. Κεφάτο το μοτέρ χαμηλά, ζωντανό στις μεσαίες και αν ψάχνεις επιπλέον απόδοση, η ευστροφία σε επιβραβεύει με ωφέλιμους καλπασμούς. Δεν απευθύνεται μόνο στον αρχάριο αλλά και στον συνειδητοποιημένο που αναγνωρίζει ότι στο μονοπάτι δεν χρειάζεται ούτε το ιππικό ούτε η αδράνεια που το συνοδεύει. Αν το λέει η ψυχή σου θα το ξεζουμίσεις και θα δεις και χρόνους, κινούμενος αέρινα με την ποιοτική ανάρτηση WP XPLOR να διαβάζει το τερέν. Σε συνεργασία με το στιβαρό πλαίσιο προσφέρει ένα σύνολο έτοιμο για όλους και για όλα. Παραδοσιακά στην προοδευτικότητα του μοχλικού των Husky και GASGAS, το PDS της KTM απαντά με πιο “στακάτη” αντίδραση, που γίνεται αντιληπτή κυρίως όταν ρίξεις ρυθμό. Για πιο λόγο όμως; Το μικρό τετράχρονο enduro της KTM σε πείθει να του στραγγίζεις τη γκαζιέρα, να σε εκπαιδεύει και να απολαμβάνεις την ευκολία του.
GASGAS EC 350F
Η αποθεραπεία της ημέρας ήρθε με το GASGAS EC 350F η αποκαλούμενη χρυσή τομή στον κόσμο του εντούρο. Αν ψάχνεις μια και μοναδική που το εύρος χρήσης θα κάνει τσεκ σε κάθε κουτάκι απαίτησης, θεωρείται ο ιδανικός κυβισμός. Ένα τετράχρονο enduro, ότι καλύτερο μπορεί να σου τύχει για να αλωνίζεις μια μέρα στο βουνό χωρίς πρόγραμμα. Είτε βρεθείς σε φάση περιήγησης σε εύκολα ή δύσκολα μονοπάτια, είτε ανηφορίζεις πλαγιές, ακόμα περισσότερο αν βρεθεί ένα πιστάκι στους τροχούς σου! Κουμπώνει παντού, είναι φιλικό, χωρίς να του λείπει ψυχή και φαντάζει ιδανική επιλογή για τα πάντα. Ακόμα και για εκδρομικό enduro, με ένα μεγαλύτερο ρεζερβουάρ. Αφθονία απόδοσης με ροπή από χαμηλά και δυναμικό ανέβασμα ψηλά, μοιράζει χαμόγελα και υλοποιήσιμες υποσχέσεις. Σου επιτρέπει να ξεχαστείς και με μια σχέση παραπάνω στο κιβώτιο και ταυτόχρονα δεν σε κουράζει.Το νιώθεις σαν ένα μεγαλωμένο 250άρι σε αίσθηση, ιδανικό για χομπίστικες βόλτες στο βουνό, χωρίς να σε ταλαιπωρεί το βάρος. Σαφές και στιβαρό ώστε να μην σε προδίδει αν του φερθείς επιθετικά, ενδοτικό και φιλικό συνάμα όμως στα τεχνικά κομμάτια, για να μη χρειάζεται να το οδηγείς με την ταυτότητα στο στόμα. Το WP XPLOR εμπρός πιρούνι διαμέτρου 48 mm, διαβάζει και διατηρεί ένα ποιοτικό πάτημα, ενώ τo θεωρητικό πλεονεκτήματα της προοδευτικής λειτουργείας του μοχλικού στην πίσω WP XACT ανάρτηση προσφέρει έναν εύστοχο συνδυασμό απόσβεσης – πρόσφυσης, ανεξάρτητα από το έδαφος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ολοκαίνουρια Michelin Starcross 6 στην Medium Soft εκδοχή τους ταίριαζαν εξαιρετικά με το στεγνό τερέν της διαδρομής και της περιοχής. Θεωρητικά προσφέρονται σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις και υπόσχονται 16% περισσότερο πρόσφυση έως 19% στην φθαρμένη τους κατάσταση. Πρακτικά δούλεψαν με χαμηλότερες πιέσεις όπως προτείνει ο κατασκευαστής και έδειξαν εύστοχη συμπεριφορά στα τεχνικά και στα γρήγορα κομμάτια χωρίς να μεταφέρουν αφορμή για παράπονα.
Εν κατακλείδι, η γκάμα πλούσια είτε στην πλήρως αναβαθμισμένη motocross γειτονιά, είτε στην καταξιωμένη enduro. Εσείς το μόνο που χρειάζεται για τις off-road στιγμές σας είναι να κατασταλάξετε στη χρήση και να καταλήξετε στο χρώμα.
Εξοπλισμός Moto Market
Κράνος Pilot Dirty Lizard
Μπλούζα Fovos ΜΧ Atlas II
Παντελόνι Fovos ΜΧ Atlas II
Μπουφάν Fovos Pindos
Γάντια Five E3 Evo
Μπότες Eleveit X Legend
Μάσκα Ariete 07 Next Gen
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.