Kawasaki ZX-4R: Ο διάδοχος του θρυλικού ZXR-400 έρχεται με 80 hp!
Αναβιώνουν μνήμες μιας χρυσής εποχής.
13.01.2022
Μετά το ZX-25R η Kawasaki ετοιμάζει άλλο ένα τετράχρονο τετρακύλινδρο supersport ξυπνώντας μνήμες από μια χρυσή εποχή της μοτοσυκλέτας.
Κείμενο: Μένιος Κατής
Από τα τέλη της δεκαετίας του '80 και μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του '90 τα τετράχρονα τετρακύλινδρα σε σειρά 250άρια και 400άρια των μεγάλων ιαπωνικών εργοστασίων που εισάγονταν μεταχειρισμένα από ανεξάρτητους εμπόρους (κάποια εξ' αυτών έρχονταν και ως καινούργια μέσω επίσημων αντιπροσώπων), λατρεύτηκαν από το ελληνικό μοτοσυκλετιστικό κοινό και κατέκλυσαν τους δρόμους. Θέλετε να θυμηθούμε κάποια από αυτά; Kawasaki ZXR-400 & 250, Honda CBR400RR & 250RR, VFR-400 & (το έργο τέχνης) RVF-400, Suzuki GSX-R 400 & 250, Yamaha FZR-400 & 250...
Σήμερα, σχεδόν 20 χρόνια μετά φαίνεται πως τα μικρού κυβισμού τετρακύλινδρα super sport, ετοιμάζονται να επιστρέψουν. Και τη μπαντιέρα της «επανάστασης» σηκώνει η Kawasaki η οποία το καλοκαίρι του 2020 παρουσίασε το ZX-25R, αναβιώνοντας το θρυλικό ZXR250 που απέδιδε σχεδόν 45 hp και ανέβαζε μέχρι 20.000 σ.α.λ.
To βάρους 182 κιλών ZX-25R διαθέτει κορυφαίο εξοπλισμό και τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρας που αποδίδει 51 hp @ 15.500 σ.α.λ., ο οποίος διαθέτει μέγιστη ροπή 23 Nm στις 14.500 σ.α.λ.
Aφιέρωμα στα πρώτα τετρακύλινδρα 250 των ιαπωνικών εταιρειών
Οι πληροφορίες υπάρχουν εδώ και μήνες, μόνο που όταν κορυφαίες ιστοσελίδες του ειδικού Τύπου επιμένουν να ασχολούνται με το θέμα παρουσιάζοντας μάλιστα και renders, τότε όντως υπάρχει καπνός.
Το MCN λοιπόν μας παρουσιάζει ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες που δείχνουν πως μπορεί να είναι το νέο ZX-4R, μια μοτοσυκλέτα που θα αποτελεί τον διάδοχο της θρυλικής ZXR400.
To δημοσίευμα αναφέρει ότι τα αποκαλυπτήρια του νέου supersport από το Akashi θα γίνουν λίαν συντόμως, με τη μοτοσυκλέτα να μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία με το ZX-25R, όπως το ατσάλινο πλαίσιο, το ψαλίδι τύπου «μπανάνα» και το ιδιαίτερα αεροδυναμικό φέρινγκ με την αιχμηρή πρόσοψη που παραπέμπει στο ZX-10R.
Και πάμε στο ζουμί της υπόθεσης που έχει να κάνει με τον κινητήρα. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το MCN, το μοτέρ του ZX-4R θα αποδίδει 80 hp με την και 32.5 Nm ροπής. Και αν κρίνουμε από το ZX-25R, τότε θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως και ο μεγάλος αδερφός θα εξοπλίζεται με κορυφαία καλούδια και ηλεκτρονικά.
Για να θυμούνται οι παλιότεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι, το ZXR400 που ήρθε επίσημα στην Ευρώπη, απέδιδε πάνω από 65 hp!
Βασικές αγορές των δύο supersport της Kawasaki είναι οι Ασιατικές, ελπίζουμε όμως η εταιρεία από το Akashi να πάρει την απόφαση να λανσάρει το νέο της 400άρι και στην Ευρώπη. Δύσκολο αλλά «όσο ζω ελπίζω»...
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.