Δοκιμές

Δοκιμή BAJAJ Pulsar NS 125 2022: Μοτοσυκλέτα για όλους

Ποιοτική, προσιτή και καλοσχεδιασμένη


06.07.2022

Όμορφη, ικανή, οικονομική, σύγχρονη. Αν είναι η πρώτη θα είναι ιδανική, αν υπάρχει και άλλη, «μεγαλύτερη», θα διανύσει τα περισσότερα χιλιόμετρα γιατί είναι πιο «εύκολη» και αν βρίσκεται παρκαρισμένη δίπλα στο αυτοκίνητο, θα αποτελέσει την πρώτη επιλογή

Κείμενο: Στέλιος Πατρίκιος - Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος

Μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί entry level, commuter, διασκεδαστικό δίκυκλο, ακόμη και εργαλείο δουλειάς. H BAJAJ μετά από τρία χρόνια ανανεώνει το Pulsar NS 125, το οποίο πετά το συντηρητικό κουστούμι της προηγούμενης γενιάς και βάζει το νεανικό του μεγαλύτερου Pulsar NS 200. Με αυτόν τον τρόπο το βασικό μοντέλο της εταιρείας ξανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό που ψάχνει να βρει οικονομικό και εύκολο σε χειρισμό μέσο μετακίνησης για να αφήσει το αυτοκίνητο παρκαρισμένο και να μειώσει τα καθημερινά έξοδα και τον χρόνο που χάνει στα καθημερινά μποτιλιαρίσματα στο ελάχιστο. Και επειδή η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, η αντιπροσωπεία της BAJAJ το κοστολογεί σε τιμή που δύσκολα θα αφήσει αδιάφορους όσους σκέφτονται να αποκτήσουν μοτοσυκλέτα. Δίνεις 2.490€ και παίρνεις...

Bajaj NS 125 Pulsar 2022 2wo 18

Πολλά περισσότερα

Σύγχρονο κινητήρα, μονοκύλινδρο, αερόψυκτο, τετραβάλβιδο με την πατενταρισμένη από την BAJAJ τεχνολογία DTS-i (Digital Twin Spark Ignition System), που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στα μοντέλα Pulsar. Όταν παρουσιάστηκε θεωρήθηκε καινοτόμος, διότι εξασφάλιζε χαμηλή κατανάλωση και βελτιωμένη απόδοση κινητήρα στον οποίο χρησιμοποιούνται δύο μπουζί για την ανάφλεξη του μείγματος αέρα-καύσιμου εναλλακτικά. Με αυτόν τον τρόπο οι απώλειες μειώνονται, αφού η εν λόγω τεχνολογία επιταχύνει τη διαδικασία καύσης. Η μέγιστη ισχύς του φτάνει τους 12 ίππους και η ροπή τους 1,12 kgm, ενώ η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν 2,8 λίτρα για 100 χλμ.

Bajaj NS 125 Pulsar 2022 2wo 7

Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά υπάρχει μεγάλη αναβάθμιση στον τομέα των φρένων. Τη θέση του ταμπούρου στον πίσω τροχό πήρε ένα δισκόφρενο διαμέτρου 150 χλστ., ενώ το συνδυασμένο σύστημα πέδησης CBS αντικαταστάθηκε με ένα σύγχρονο ABS στον μπροστινό τροχό.

Το περιμετρικό χαλύβδινο πλαίσιο είναι τόσο στιβαρό που θα κάλυπτε άνετα τις ανάγκες μιας μοτοσυκλέτας μεγαλύτερου κυβισμού. Οι αναρτήσεις εκπλήσσουν με την ποιοτική λειτουργία τους και το μοντέρνο design δεν αφαιρεί πόντους από την άνεση και την εργονομία. Το Pulsar NS 125 2022 είναι ποιοτικότερο σε όλους τους τομείς από τον προκάτοχό του και ταυτόχρονα ομορφότερο, μιας και στην BAJAJ πλέον παράγονται μοντέλα και για την ευρωπαϊκή αγορά.

Συγκρίσεις

Γίνονται αναπόφευκτα, ειδικά όταν οδηγείς σχεδόν κάθε εβδομάδα διαφορετικό μοντέλο. Ο εξοπλισμός και η ποιότητά του, διαβάζοντας κανείς όλα τα παραπάνω, καταλαβαίνει πως είναι ανώτερα «παπιού» αντίστοιχου κυβισμού, με τιμή παραπλήσια. Η επιβεβαίωση έρχεται μόλις ανέβεις στο Pulsar NS 125 και αρχίζεις να το οδηγείς στην πόλη, ακόμη και με δύο άτομα.

Bajaj NS 125 Pulsar 2022 2wo 20

Ελκυστικά μικρό, με χαμηλό ύψος σέλας, λεπτές αναλογίες και μικρό συνολικό βάρος, το Pulsar NS 25 είναι τόσο εύκολο στην οδήγηση (συν τοις άλλοις οικονομικό και αξιόπιστο, θα μπορούσε να αποτελεί κορυφαία επιλογή των σχολών οδήγησης) όσο και ευκίνητο, που μπορεί να οδηγήσει έναν καλό αναβάτη μακριά από την κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Αυτά τα χαρακτηριστικά επήλθαν λόγω του ότι η BAJAJ έδωσε στο Pulsar NS 125 ένα σωστό ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών μαζί με τροχούς δέκα μπράτσων 17 ιντσών. Το νέο Pulsar έλαβε επίσης ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και τα δύο αμορτισέρ της προηγούμενης γενιάς αντικαταστάθηκαν με μονό αμορτισέρ της Nitrox με κόκκινο βαμμένο ελατήριο. Εκτός από καλύτερο στο δρόμο, έχει να επιδείξει πλέον και πιο σύγχρονη εικόνα.

Bajaj NS 125 Pulsar 2022 2wo 23

Ομολογουμένως οι αναρτήσεις είναι στάνταρ, αλλά κάνει τη δουλειά για την οποία προορίζεται άψογα. Πιρούνι και αμορτισέρ έχουν τη σωστή σκληρότητα εξομαλύνοντας τις κακοτεχνίες των δρόμων. Η σέλα είναι εργονομικά σχεδιασμένη για περαιτέρω άνεση και εύκολη πρόσβαση στο έδαφος.

Το δύο δισκόφρενα είναι ικανά για να σας ακινητοποιήσουν ακαριαία αν χρειαστεί και περισσότερο από επαρκή τόσο για τον «πρωτάρη» όσο και για εκείνους που συρρέουν τις ώρες αιχμής στις μεγάλες πόλεις. Υπάρχει επίσης παντελής έλλειψη κραδασμών από τον κινητήρα. Οι μονοκύλινδροι παραδοσιακά υποφέρουν περισσότερο από αυτούς, αλλά η δουλειά που έχει γίνει σε αυτόν του Pulsar «έχει πιάσει τόπο», αφού δεν ενοχληθήκαμε ακόμη και στην τελική ταχύτητα.

Εξοπλισμός

Ο μπροστινός προβολέας θυμίζει Transformer, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμος το βράδυ ώστε να κινείσαι με ασφάλεια. Το πίσω φανάρι αποτελεί έκπληξη όντας LED αλλά και πανέμορφο! Η εξάτμισή του ξέρει να κρύβεται καλά. Βρίσκεται ακριβώς κάτω από τον κινητήρα και η απόληξή της είναι κάτω και πίσω από το δεξί μαρσπιέ.

Bajaj NS 125 Pulsar 2022 2wo 12

Δύσκολα τα βλέπεις όλα αυτά σε οικονομικές μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού. Ο βασικός εξοπλισμός του Pulsar είναι κάτι παραπάνω από πλήρης. Θα διαπιστώσεις πως διαθέτει διπλό σταντ, που δεν χτυπάει καθώς το κλείνεις(!), κάγκελα προστασίας κινητήρα, ευανάγνωστα όργανα με αναλογικό στροφόμετρο και ένδειξη RPM Limit όπως τα shift light των μεγάλων supersport και ψηφιακό χιλιομετρητή, με τις μόνες ενδείξεις που απουσιάζουν να είναι η μέση κατανάλωση-στιγμιαία και των σχέσεων του κιβωτίου. Αντ’ αυτού, σαν «έξυπνη» μοτοσυκλέτα, σε ενημερώνει όταν έχεις το πλαϊνό σταντ κατεβασμένο, αλλά και για το σέρβις 50χλμ. πριν τον καθορισμένο προγραμματισμό του. Όσο για το κομψό ρεζερβουάρ του Pulsar, ξέρει να κρύβει και αυτό με τη σειρά του τα ικανοποιητικά 12 λίτρα χωρητικότητάς του.

Αν θέλεις μοτοσυκλέτα

Στο τέλος της ημέρας, το Pulsar NS 125 χαρακτηρίζεται σαν μια προσιτή μοτοσυκλέτα που έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί ως ένα ελαφρύ, απλό και οικονομικό roadster. Ο εξοπλισμός του παρ’ όλα αυτά είναι πλήρης. Μπορεί να μην υπάρχουν εξελιγμένα ή φανταχτερά περιφερειακά, αλλά έχει ABS, έναν τεχνολογικά προηγμένο κινητήρα, εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και μοντέρνα σχεδίαση.

Bajaj NS 125 Pulsar 2022 2wo 5

Το σίγουρο είναι πως θα σε κάνει να αγαπήσεις τη μοτοσυκλέτα ακόμη και αν συμπαθείς τα «παπιά» ή προτιμάς τα scooter λόγω των αποθηκευτικών χώρων που προσφέρουν. 

Εξοπλισμός αναβάτη: Motoway

Κράνος: STR Bullet

Μπουφαν: Furygan Mistral Evo 3

 

BAJAJ NS 125 PULSAR 2022 K-MOTORS SOUTH EAST EUROPE
ΤΙΜΗ (€): 2.490 (ΙΟΥΛΙΟΣ 2022)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΣ, ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, MΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ, 4ΒΑΛΒΙΔΟΣ, DTS-i
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 125
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) Δ.Α.
ΣΥΜΠΙΕΣΗ Δ.Α.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ 1 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ & ΜΑΝΙΒΕΛΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) 12/8.500
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm) 1,12/7.000
ΒΑΡΟΣ (kg) 144
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 805
ΜΗΚΟΣ (mm) 2.012
ΠΛΑΤΟΣ (mm) 810
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1.353
ΙΧΝΟΣ(mm) Δ.Α.
ΚΑΣΤΕΡ(o) Δ.Α.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ  
ΜΠΡΟΣΤΑ: 80/100-17
ΠΙΣΩ: 100/90-17
ΠΛΑΙΣΙΟ: ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ ΔΙΑΔΡΟΜΗ Δ.Α.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ NITROX ΔΙΑΔΡΟΜΗ Δ.Α.
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝO 240mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 2 ΕΜΒΟΛΩΝ ABS
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ

ΔΙΣΚΟΦΡΕΝO 150mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 1 ΕΜΒΟΛOY

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 12 ΛΙΤΡΑ 
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h) 2,8 ΛΙΤΡΑ

 

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.