Δοκιμές

Δοκιμή Yamaha TMAX 560: Σόγκουν*

*O μεγάλος στρατηγός που κατακτά τους βαρβάρους της Ανατολής


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  09.07.2020

Οι περίοδοι στην κατηγορία των scooter είναι δύο και χωρίζονται στην προ και τη μετά ΤΜΑΧ εποχή

Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος

Πριν το TMAX αυτή η κατηγορία δικύκλων δεν έχαιρε εκτίμησης μεταξύ των φανατικών δικυκλιστών. Τα scooter τα έβλεπες να περιδιαβαίνουν στις πόλεις, να κουβαλάνε ψώνια από το super market και να υποδέχονται τους ξένους τουρίστες στα ελληνικά νησιά. Δεν έστριβαν, δεν φρέναραν, δεν ήταν ιδιαιτέρως γρήγορα και δεν αποτελούσαν ένδειξη κοινωνικού status. Αυτά μέχρι το 2001 που παρουσιάστηκε το πρώτο, ο γενάρχης των mega scooter, όπως τα ξέρουμε σήμερα.

Yamaha TMAX 560 ambience 2

Η ιστορία

Πέντε χρόνια προτού οι δημοσιογράφοι οδηγήσουν στη Νάπολη το TMAX 500, γεμίζοντας χιλιάδες σελίδες περιοδικών (ακόμη το Ιnternet σχεδόν δεν υπήρχε), η Yamaha είχε αρχίσει να καταπιάνεται με την εξέλιξη ενός μεγάλου scooter επηρεασμένη από την επιτυχία του YP 250 Majesty, του πρώτου maxi μοντέλου της εταιρείας. Στόχος της να κατασκευάσει ένα όχημα ικανό να κυκλοφορεί άνετα στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους και να ανταποκρίνεται στα γούστα των ιδιότροπων Ευρωπαίων. Η πολιτική marketing ήταν επικεντρωμένη σε τρεις κατηγορίες κοινού: α. στους κατόχους scooter, β. σε όσους διέθεταν μια μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτα και γ. σε όσους ήθελαν να επιστρέψουν στο δίκυκλο επωφελούμενοι από τη χρηστικότητα ενός scooter, δεν μπορούσαν ωστόσο να απαρνηθούν τα πολυτελή χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου. Το αποτέλεσμα ήταν ένα υβρίδιο που συνδύαζε χαρακτηριστικά scooter και μοτοσυκλέτας.

Yamaha TMAX 560 details 1

Η “συνταγή”

Αντί να προσαρμόσει τον κινητήρα στο ψαλίδι, όπως στα συμβατικά scooter, τον “βίδωσε” σε ένα ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο τύπου μοτοσυκλέτας πολύ πιο μπροστά, πετυχαίνοντας την ιδανική κατανομή βάρους 50% - 50%. Το ισχυρότερο μοτέρ που είχε τοποθετηθεί σε scooter ήταν δικύλινδρο με τους κυλίνδρους οριζόντια τοποθετημένους και την απόδοσή του να αγγίζει τους 40 ίππους. Η τελική μετάδοση επιτυγχανόταν με αλυσίδα και το κιβώτιο ήταν αυτόματο.

Yamaha TMAX 560 action 3

Και τα 7 ήταν υπέροχα

Σε είκοσι χρόνια το ΤΜΑΧ έχει αλλάξει εφτά φορές. Το 2004 παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά με αναβαθμίσεις σε κινητήρα, με τα καρμπυρατέρ να δίνουν τη θέση τους στον ψεκασμό. Τα δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό έγιναν δύο και ο πίσω από 14 έγινε 15 ίντσες. Υπήρχε επίσης η δυνατότητα απόκτησης με ABS. Η τρίτη γενιά του 2008 υιοθετεί σημαντικές αλλαγές- δηλώνω μάλιστα περίτρανα πως ήμουν ένας από τους τυχερούς συντάκτες ειδικού Τύπου απ’ όλο τον κόσμο που βρεθήκαμε στην Ιαπωνία για να οδηγήσουμε το πρώτο ΤΜΑΧ με αλουμινένιο πλαίσιο. To scooter της Yamaha έγινε ακόμη καλύτερο χάρη στο μεγαλύτερης διαμέτρου πιρούνι, αλλά και στον μπροστινό τροχό που έφτασε τις 15 ίντσες. Το 2010, στην επέτειο των 10 χρόνων, παρουσιάστηκε η special έκδοση White Max η οποία, όπως μαρτυρεί και το όνομά της ξεχώριζε χάρη στο λευκό χρώμα. To 2012 η Yamaha συνέχισε να επενδύει στην επιτυχία της. Διατήρησε το αλουμινένιο πλαίσιο και ψαλίδι, αύξησε τον κυβισμό του κινητήρα στα 530 κ.εκ. και ανέβασε την ιπποδύναμη στους 46 ίππους. Ταυτόχρονα η τελική μετάδοση επιτεύχθηκε με οδοντωτό ιμάντα και η εμφάνιση άλλαξε κατά πολύ. Οι πωλήσεις εκτοξεύθηκαν…

Yamaha TMAX 560 details 14

Στην πέμπτη γενιά οι αλλαγές μετριούνται στα δάχτυλα με σημαντικότερες εξ αυτών την τοποθέτηση ανεστραμμένου πιρουνιού και ακτινικά στηριζόμενων δαγκάνων στα φρένα. Η έκτη γενιά του 2017, αντίθετα, έχει να επιδείξει πολλές αλλαγές. Ο κινητήρας παραμένει ίδιος, όμως τα ηλεκτρονικά προστίθενται στη μεγάλη λίστα με τον στάνταρ εξοπλισμό του. Traction control, ηλεκτρονικό γκάζι, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ενώ στην “πλούσια” έκδοση DX υπάρχει cruise control, ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση και δύο χαρτογραφήσεις στην ανάφλεξη του κινητήρα.

Yamaha TMAX 560 ambience 1

Πιο γρήγορα, πιο σπορ και πιο δυναμικά

Λίγο πριν την EICMA 2019 αρχίζουν να διαρρέουν πληροφορίες πως η Yamaha ετοιμάζει νέο TMAX. Κατασκοπευτικές φωτογραφίες κάνουν την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο και όλοι, φανατικοί του μοντέλου αλλά και απανταχού scooterάδες, ήδη έχουν αρχίσει να βλέπουν μπροστά τους το πιο ισχυρό ΤΜΑΧ της ιστορίας. Τελικά, όλες οι εικασίες επιβεβαιώνονται.

Yamaha TMAX 560 details 11

Οι αλλαγές είναι πολλές και οι εκδόσεις μόνο δύο- η βασική και η Tech Max. Για μια εβδομάδα είχαμε την πρώτη στην κατοχή μας και κατά την προσφιλή μας συνήθεια την οδηγήσαμε εντός και εκτός πόλης, σε επαρχιακό και σε αυτοκινητόδρομο. Το ταξίδι μέχρι το Ναύπλιο ήταν παιχνιδάκι, αλλά η αλήθεια είναι πως μας έλειψαν το cruise control και η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Περιμέναμε ακόμη πως με 12.200€ θα είχαμε στη διάθεσή μας μια έγχρωμη TFT οθόνη με δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone και ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση. Όλα αυτά δηλαδή που περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό της έκδοσης Tech Max, μαζί με θερμαινόμενη σέλα και γκριπ, αποκλειστικό χρώμα Tech Kamo, πιρούνι με χρυσή ανοδίωση στα “καλάμια”. Η διαφορά μεταξύ τους ανέρχεται σε 2.000€.

Πιο ισχυρό από ποτέ

Για να γράφουμε πως το TMAX 560 είναι ακόμη πιο ισχυρό από την προηγούμενη έκδοση των 530 κ.εκ., η Yamaha προχώρησε σε εκτεταμένες αλλαγές στον δικύλινδρο σε σειρά με τον στρόφαλο των 360ο και τον αντικραδασμικό άξονα για την εξάλειψη των κραδασμών που παρήγαγε ο συγκεκριμένος χρονισμός. Πληροί τις προδιαγραφές Euro5 και η αύξηση στον κυβισμό επιτεύχθηκε με την αύξηση της διαμέτρου κατά 2 χιλ., ώστε να φτάσει στα 70 χιλ. Έμβολα, μπιέλες και εκκεντροφόροι είναι νέα και ο στρόφαλος ελαφρύτερος, με συνέπεια να ανεβάζει πιο γρήγορα στροφές και να επιταχύνει με πιο γοργό ρυθμό. Για την εξασφάλιση φιλικής προς το περιβάλλον λειτουργίας, ο νέος κινητήρας καλύπτει τις προδιαγραφές Euro5 και διαθέτει ανασχεδιασμένο θάλαμο καύσης, νέα ρύθμιση χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής και μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής 27 χιλ. Το νέο μπεκ 12 οπών έχει μεταφερθεί στο κάτω μέρος του αγωγού εισαγωγής και ψεκάζει πλέον τα σταγονίδια καυσίμου απευθείας στο πίσω μέρος της βαλβίδας εισαγωγής για βελτιωμένη απόδοση καύσης. Το σύστημα εξάτμισης "2 σε 1" είναι εξοπλισμένο με καταλυτικούς μετατροπείς μπροστά και πίσω, με στοιχεία από πλατίνα και ρόδιο, που εξασφαλίζουν μειωμένες εκπομπές καυσαερίων. Η αύξηση της ισχύος και της χωρητικότητας σημαίνει ότι η παραγωγή θερμότητας έχει αυξηθεί, υποχρεώνοντας τη Yamaha να ανασχεδιάσει το σύστημα ψύξης με μεγαλύτερο ψυγείο. Χάρη όμως στο σύστημα σωληνώσεων με τη μειωμένη διαδρομή έγινε πιο αποδοτικό ενώ μειώθηκε η ποσότητα ψυκτικού υγρού.

Yamaha TMAX 560 action 4

Όλα τα παραπάνω είχαν ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η μέγιστη ισχύ κατά 3,5% και η μέγιστη ροπή κατά 6% με την επιτάχυνση να είναι καλύτερη σε όλο το φάσμα στροφών. Συνοψίζοντας, ο κινητήρας των 562 κ.εκ. παράγει 46,93 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 5,7 kgm στις 5.250 σ.α.λ., οπότε οδηγείται και με άδεια οδήγησης Α2! Διαθέτει επίσης, ηλεκτρονικό γκάζι, δύο χαρτογραφήσεις ανάφλεξης (Τ και S), ABS και traction control

Yamaha TMAX 560 details 13

Γνώριμη σιλουέτα

Η Yamaha τόνισε πως το TMAX 560 είναι περισσότερο σπορ από τον προκάτοχό του. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον επανασχεδιασμό του πίσω μέρους του scooter που λέπτυνε. Οι σχεδιαστές της ιαπωνικής εταιρείας επίσης τοποθέτησαν νέα, μικρότερα και χωνευτά στα πλαστικά της ποδιάς LED φλας και οπίσθιο φωτιστικό που σχηματίζει το γράμμα “Τ”. Εμείς δεν θα το λέγαμε σπορ, αλλά επιβλητικό και εντυπωσιακό. Είναι τόσο δημοφιλές που σε μπλόκο τροχαίας μάς σταμάτησαν για να το δουν από κοντά, ενώ μόλις πληροφορήθηκαν την τιμή του γούρλωσαν τα μάτια και μας είπαν να πάμε στο καλό…

Yamaha TMAX 560 details 5


Εκτός της γνώριμης σιλουέτας, αυτός ο μπάσος ήχος που εκπέμπει το μαύρο τελικό της εξάτμισης είναι απολύτως εθιστικός. Ωραίο το γκρι ματ χρώμα και πέραν κάθε κριτικής το φινίρισμα. Οι ζάντες των 15 ιντσών είναι βαμμένες σε μπλε χρώμα, που έχει επιλέξει η Yamaha σε πολλά μοντέλα της και μας αρέσει!
Από τους διακόπτες στις δύο πλευρές του καλυμμένου με ποιοτικά πλαστικά τιμονιού ελέγχονται τα πάντα, με το κλειδί να βρίσκεται στην τσέπη του αναβάτη. Το TMAX 560 είναι εξοπλισμένο με σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ενώ το ρόλο μιας μορφής αντικλεπτικού συστήματος ‘’παίζει’’ το κλείδωμα του κεντρικού σταντ, που γίνεται μέσω κομβίου πάνω στο τιμόνι. Κουμπιά για φλας, αλάρμ, μίζα, κόρνα, μενού της οθόνης του πάνελ οργάνων και χειρόφρενο, όλα είναι σωστά τοποθετημένα και απαιτούνται λίγα λεπτά για να εξοικειωθείς μαζί τους. Το κάλυμμα της τάπας βενζίνης και η σέλα ανοίγουν από δύο ακόμη που βρίσκονται μπροστά από τη σέλα. Ναι, υπάρχει περίπτωση να κάτσετε πάνω τους!

Yamaha TMAX 560 details 7

Κάτω από τη σέλα με το σωστό αφρώδες και την ελαφριά κλίση προς τα εμπρός, υπάρχει ένας χώρος όπου μπορείτε να αποθηκεύσετε άνετα ένα full face κράνος και πολλά ακόμη αντικείμενα. Ο φωτισμός είναι ελλιπής, ενώ η σέλα παραμένει ανοιχτή με δύο ποιοτικά αμορτισέρ που στηρίζονται σε μεταλλική βάση- ένα ακόμη δείγμα υψηλής ποιότητας κατασκευής και προσοχής στη λεπτομέρεια από τους σχεδιαστές του TMAX 560. Άλλος ένας ακόμη πρακτικός αποθηκευτικός χώρος, ιδανικός και για τη φόρτιση του κινητού εφόσον διαθέτει παροχή ρεύματος, βρίσκεται στη δεξιά μεριά της ποδιάς. Το ντουλαπάκι ασφαλίζει όταν το scooter κλειδώσει.

Yamaha TMAX 560 action 2

Απόλυτη ισσοροπία

Η δοκιμή άρχισε ιδανικά, καθώς πήραμε στα χέρια μας το TMAX 560 μετά από καλοκαιρινή μπόρα. Κατεβήκαμε τη Μεσογείων με βρεγμένη την άσφαλτο και πήχτρα στην κίνηση. Το να σας περιγράψουμε πως δεν έφτασε σταγόνα νερού στα πόδια είναι ανούσιο, καθώς τα σωστά σχεδιασμένα πλαστικά έκαναν τη δουλειά τους. Αυτό που δεν περιμέναμε είναι το πόσο εύκολα κινείται ένα ογκώδες scooter ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Αν η σέλα δεν εξανάγκαζε τα πόδια σε τόσο μεγάλο άνοιγμα με αποτέλεσμα να φτάνουν με δυσκολία στο έδαφος, τότε οι μανούβρες θα γίνονταν πιο εύκολα. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να δουν οι σχεδιαστές της Yamaha, που κατά τα άλλα έχουν καταφέρει να φτιάξουν την ιδανική, κατά τη γνώμη μας θέση οδήγησης. Ο αναβάτης δεν κάθεται ούτε “χωμένος μέσα”, ούτε “πάνω” στο scooter, αλλά όπως πρέπει για να καλύπτεται από αέρα, να μην κουράζεται έπειτα από πολύωρη οδήγηση σε οποιεσδήποτε συνθήκες και να έχει πλήρη έλεγχο των συνθηκών κυκλοφορίας όπου και αν κινείται. Ο χώρος που πατάνε τα πόδια κάθετα είναι για max 45 νούμερο παπούτσι. Αν θελήσεις όμως μπορείς να τα απλώσεις στο κεκλιμένο κομμάτι της ποδιάς που φέρει και μεταλλικό προστατευτικό και να ταξιδέψεις πιο άνετα. Οι καθρέφτες είναι μακριά από τον αναβάτη και δύσκολο να ρυθμιστούν, ειδικά εν κινήσει.

Yamaha TMAX 560 details 8

Στο T mode η απόκριση στις χαμηλομεσαίες στροφές είναι πιο ήπια και σε τέτοιου είδους συνθήκες προτιμότερη. Στο φανάρι, οι περισσότεροι βρίσκουν την ευκαιρία να θαυμάσουν το επιβλητικό scooter. Μόλις όμως ανάψει “πράσινο”, θα το χάσουν από τα μάτια τους μεμιάς… Η Yamaha μάς πληροφορεί πως το πατινάρισμα τελειώνει πλέον κατά 300 στροφές, αλλά δεν μας καλύπτει. Η αλήθεια είναι πως η επιτάχυνση είναι καταιγιστική, με το CVT να ακούει τις εντολές του δεξιού χεριού με μηδενική υστέρηση. Δεν ξέρω αν έγινα σαφής, αλλά στις εκκινήσεις δύσκολα το TMAX 560 θα βρει αντίπαλο, με τον ήχο του να “κεραυνοβολεί” τον περίγυρο.

Yamaha TMAX 560 action 5

Τ for ciTy

Λίγο προτού “κλείσει” το κέντρο της Αθήνας από τον “Μεγάλο Περίπατο” (κρίμα που δεν βγάλαμε φωτό δίπλα στις ζαρντινιέρες και τους φοίνικες), κινηθήκαμε με τα σχεδόν 220 κιλά του mega scooter εντός πόλης, εκεί δηλαδή όπου θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της “ζωής του”. Το περιμένεις πως δεν θα είναι “εύκολο” όσο ένα XMAX 300, αλλά τηρουμένων των αναλογιών δεν θα κουράσει έντονα τον αναβάτη του. Σε αυτό συμβάλλουν και οι σωστά σεταρισμένες αναρτήσεις, που διαθέτουν νέες ρυθμίσεις. Τα φρένα χαρακτηρίζονται από προοδευτική λειτουργία, κάτι που προσωπικά εκτιμώ ειδικά σε τέτοιου είδους οχήματα. Το σίγουρο είναι πως από αναρτήσεις, φρένα και οδική συμπεριφορά εντός πόλης, το TMAX 560 είναι κορυφαίο.

Ο ήχος του βεντιλάτερ ίσα που θα φτάσει στα αυτιά σου μετά την πολύωρη κίνηση, όσο για τη ζέστη από το μοτέρ ούτε λόγος. Οπότε ο στόχος να φτάσετε “ατασαλάκωτοι” στο γραφείο, είναι εύκολο να επιτευχθεί.

Yamaha TMAX 560 ambience 3

Εντός και εκτός

Η κορυφαία ποιότητα κύλισης και η άψογη εργονομία υπογραμμίζονται όσο απομακρύνεσαι από την πόλη, όσο τα χιλιόμετρα στο αναλογικό κοντέρ ανεβαίνουν. Αισθάνεσαι πως σε περιβάλλει ένας κλωβός ασφαλείας, ο ήχος από τον δικύλινδρο δίνει την αίσθηση δύναμης, ενώ ο τρόπος με τον οποίο υπακούει στο άνοιγμα του γκαζιού φανερώνει πως δεν… παρεμβάλλεται τίποτα μεταξύ δεξιού γκριπ και πίσω τροχού. Επιλέγεις το S mode και το TMAX 560 γίνεται πιο ζωηρό στις χαμηλομεσαίες, ενώ δεν καταλάβαμε διαφορά στις υψηλές στροφές. Με το γκάζι στο stop, τα 180 χλμ/ώρα έρχονται πολύ γρήγορα στο κοντέρ και οποιοδήποτε όχημα φεύγει πολύ γρήγορα από μπροστά σου. Για στιβαρότητα ούτε λόγος. Το TMAX είναι σταθερό παντού.

Yamaha TMAX 560 details 4

Ακόμη και μέσα στις στροφές και στα έντονα φρένα πριν από αυτές. Αυτό οφείλεται στο αλουμινένιο πλαίσιο και στο νέο, πιο σφιχτό, σετάρισμα των αναρτήσεων που το έκαναν πιο απολαυστικό στις εναλλαγές κατευθύνσεων. Δεν στρίβει, όπως εύκολα θα μπορούσε να συμπεράνει κανείς από τον όγκο και τη γεωμετρία του, σαν μια σπορ μοτοσυκλέτα, αλλά η ουδέτερη συμπεριφορά του και η πληροφόρηση που δίνει ο συνδυασμός πλαισίου, αναρτήσεων είναι κορυφαία για αυτού του είδους τα οχήματα. Το πιρούνι είναι αρκετά σκληρό και δεν βυθίζεται στα φρένα, χαλώντας τη γεωμετρία. Το αμορτισέρ λόγω διαδρομής σε μεγάλες εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου που τις περνάς με πολλά χιλιόμετρα αδυνατεί να “διαβάσει” το δρόμο. Με τα φρένα δεν ασχοληθήκαμε καθόλου καθώς δουλεύουν άψογα, διαθέτοντας προοδευτικό δάγκωμα. Εξαιρετική λειτουργία διαθέτει και το traction control, που ενεργοποιείται όποτε πρέπει, δίνοντας σε μέγιστο βαθμό το αίσθημα ασφάλειας που νοιώθει ο αναβάτης που οδηγεί το TMAX 560.

Yamaha TMAX 560 details 10

Παγκόσμιο scooter

Το TMAX είναι το κορυφαίο mega scooter όλων των εποχών. Στην Ευρώπη μεσουρανεί και ακόμη και σε ηπείρους, που δεν “συμπαθούν” αυτού του είδους τα δίκυκλα, αναγνωρίζεται η αξία του. Αποτελεί κατόρθωμα της Yamaha να διατηρεί το ΤΜΑΧ560 στην κορυφή για τόσα πολλά χρόνια. Εν τω μεταξύ έχουν προσπαθήσει πολύ να το “αποκαθηλώσουν”, αλλά δεν τα κατάφεραν, όχι γιατί τα μοντέλα τους δεν είναι τόσο καλά όσο το ΤΜΑΧ, αλλά γιατί η αύρα γύρω από το όνομα του είναι τόσο μεγάλη, που καλύπτει τυχόν αδυναμίες του. Από το 2001 που κυκλοφορεί, έχει φανατικούς φίλους και ορκισμένους εχθρούς, όπως άλλωστε όλα τα πράγματα που βρίσκονται στην κορυφή για πάρα πολλά χρόνια.

 

Yamaha TMAX 560 TECH MAX

Yamaha TMAX Tech Max

Εξοπλισμός αναβάτη: Motomarket

Κράνος Airoh Valor silver matt + mirror lens - Μπουφάν Nordcode Terra Flow - Παντελόνι Fovos Attack - Γάντια Nordcode Air Tech – Μποτάκια Forma Swift Dry

Yamaha TMAX 560 Yamaha Motor
ΤΙΜΗ (€): 12.200
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ,ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 2ΕΕΚ, 4 Β/Κ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 562
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) 70 x 73
ΣΥΜΠΙΕΣΗ 10,9
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ 2 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) 46,93/7.500
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm) 5,7/5.250
ΒΑΡΟΣ (kg) 218 (με υγρά)
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 800
ΜΗΚΟΣ (mm) 2.200.
ΠΛΑΤΟΣ (mm) 765
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1.575
ΙΧΝΟΣ(mm) 95
ΚΑΣΤΕΡ(o) Δ.Α.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ: BRIDGESTONE 120/70-15
ΠΙΣΩ: BRIDGESTONE 160/60-15
ΠΛΑΙΣΙΟ: ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ
ΨΑΛΙΔΙ: ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ WP 41mm ΔΙΑΔΡΟΜΗ 120mm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΕ ΜΟΧΛΙΣΜΟ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 117mm
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ 2 ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ 267mm, ΔΑΓΚΑΝΕΣ 2 ΕΜΒΟΛΩΝ ΑBS
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 282mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 1 ΕΜΒΟΛOY ΑBS
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 15 ΛΙΤΡΑ
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h) 6,2 ΛΙΤΡΑ

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.