Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 24.06.2020
Ένα scooter που συνδυάζει τα πάντα: χαμηλή τιμή, χρηστικότητα, επιδόσεις, όμορφη σχεδίαση. Όλα αυτά το αναδεικνύουν σε ένα από τους πιο ισχυρούς παράγοντες της ελληνικής αγοράς δικύκλου
Εφτά ημέρες, 1.000 χλμ. Από Αθήνα- Σπάρτη και από εκεί στο Ναύπλιο και πίσω στην Αθήνα. Προσπαθήσαμε, αλλά δεν τα καταφέραμε να το ταλαιπωρήσουμε και το καλύτερο είναι πως ούτε και εμείς περάσαμε άσχημα μαζί του, με ουραγό τον καλό καιρό.
Το Maxsym TL, αν και mega scooter, δεν υστερεί σε τίποτα έναντι ενός maxi scooter. Είναι άνετο, φιλικό ακόμη και ως προς τον πλέον άπειρο αναβάτη, και παρέχει χώρους, κάτι που πρέπει να προσφέρουν όλα τα scooter ανεξαρτήτως κυβισμού και όγκου. Αλλιώς τι να το κάνεις; Αγοράζεις μοτοσυκλέτα.
Ήμουν τυχερός που το οδήγησα αμέσως μετά το Yamaha TMAX 560. Έτσι μπορούσα να συγκρίνω δύο scooter που μοιάζουν εμφανισιακά, αλλά δεν μπορούν να συγκριθούν σε κανέναν τομέα. Όσο κι αν ακούγεται περίεργο, απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό. Το Maxsym TL στην προκειμένη περίπτωση έχει “πάρει τα καλά” στοιχεία της σχολής TMAX και τα έχει “αμπαλάρει” σε μια όμορφη και πάνω απ’ όλα προσιτή συσκευασία.
Το πρώτο δικύλινδρο scooter (TL – Twin Cylinder Engine) της SYM παρέχει εξαιρετική κάλυψη από τον αέρα και έχει μια πολύ σωστά σχεδιασμένη θέση οδήγησης που διατηρεί τον αναβάτη ξεκούραστο, τόσο εντός πόλης, με ό,τι αυτό σημαίνει για τους δρόμους όπου κινείται ο καθένας μας, είτε εκτός αυτής. Στο σύντομο ή μακρινό ταξίδι, το οποίο μπορείτε να κάνετε άνετα με 130-140 χλμ/ώρα , το Maxsym TL διαθέτει επιδόσεις που θα ζήλευαν μοτοσυκλέτες και scooter αντίστοιχου κυβισμού.
Από τα 465 κ.εκ. του ολοκαίνουργιου κινητήρα, που θα δούμε και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας, παράγονται σίγουρα λιγότερα από τα 41 που μας λέει ο κατασκευαστής. Με έναν ωραίο, μπάσο ήχο, επιταχύνει μέχρι τα 130 χλμ/ώρα πολύ γρήγορα και μετά η καμπύλη ισιώνει. Όλα τα παραπάνω με υψίσυχνους κραδασμούς, που προσωπικά δεν με ενόχλησαν. Η απόκριση του γκαζιού ήταν λίγο απότομη στο άνοιξε – κλείσε, εντός πόλης, κάτι που σίγουρα απαιτεί συνήθεια.
Τουλάχιστον όχι τόσο όσο οι αποσβέσεις των αναρτήσεων που θα τις ήθελα πιο προοδευτικές. Είπαμε, λίγο πριν είχα κατέβει από το καινούργιο ΤΜΑΧ, μου ήταν αδύνατο να μην επηρεαστώ. Το σπορ στήσιμο /σετάρισμα των αναρτήσεων όμως είναι απόλυτα ταιριαστό με το πλαίσιο, με αποτέλεσμα το Maxsym TL να στρίβει άνετα με όσα χιλιόμετρα του ζητηθεί. Τα ελαστικά της Maxxis που σχεδιάστηκαν ειδικά για αυτό αποδίδουν καλά, όμως σίγουρα με ένα πιο “ακριβό” ζευγάρι θα νοιώσετε ακόμη πιο άνετα. Και η απόδοση των φρένων είναι πολύ καλή, με μόνη μας ένσταση την ενεργοποίηση του ABS πιο γρήγορα απ’ όσο θα θέλαμε.
Θεωρώ πως με την τιμή που κοστίζει, 6.990€, τη σχεδίαση και τα χαρακτηριστικά του μπορεί να φέρει τη SYM στην κορυφή των πωλήσεων. Επιπλέον, ίσως να παρασύρει και άλλες εταιρείες στην κατασκευή προσιτών mega scooter που μπορούν να συνδυάζουν την ευελιξία και τη χρηστικότητα των μονοκύλινδρων 300 και 400 κ.εκ.
SYM MAXSYM TL | sym.gr |
ΤΙΜΗ (€): | 6.990 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ, ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4B/K, 2ΕΕΚ |
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) | 465 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) | 65 x 70 |
ΣΥΜΠΙΕΣΗ | 10,8 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ | 2 ΣΕ 1 |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | ΜΙΖΑ |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) | 41/6.750 |
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm) | 4,3/6.250 |
ΒΑΡΟΣ (kg) | 212 (με υγρά) |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) | 795 |
ΜΗΚΟΣ (mm) | 2.215 |
ΠΛΑΤΟΣ (mm) | 801 |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) | 1.543 |
ΙΧΝΟΣ(mm) | Δ.Α. |
ΚΑΣΤΕΡ(o) | Δ.Α. |
ΕΛΑΣΤΙΚΑ | MAXXIS SUPERMAXX S3 |
ΜΠΡΟΣΤΑ: | 120/70-15 |
ΠΙΣΩ: | 160/60-15 |
ΠΛΑΙΣΙΟ: | ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ |
ΨΑΛΙΔΙ: | ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ | ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 41mm ΔΙΑΔΡΟΜΗ 110mm |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ | ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΕ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΧΛΙΣΜΟΥ |
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ | 2 ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ 275mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 4 ΕΜΒΟΛΩΝ ΑBS CONTINENTAL |
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ | ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 275mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 1 ΕΜΒΟΛΟΥ ΑBS CONTINENTAL |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 13 ΛΙΤΡΑ |
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h) | 6,2 ΛΙΤΡΑ |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.