Δοκιμές

Δοκιμή Kymco People S 300i Noodoe: Εξοπλισμένο και "οπλισμένο"

Στυλ και προσωπικότητα


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  18.12.2019

Με τον δημιουργικό οίστρο που τη διακρίνει τα τελευταία χρόνια, η Kymco δημιούργησε ένα scooter που συνδυάζει πολλά καλά στοιχεία, όπως η εμφάνιση, η πρακτικότητα και η δύναμη του κινητήρα

Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος

Agility, People GTi, People S. Είναι τα scooter της Kymco με μεγάλους τροχούς. Κάθε ένα με τη δική του προσωπικότητα, όλα όμως κατασκευασμένα με γνώμονα την ευχρηστία. To People S 300i είναι το νεότερο μέλος της οικογενείας και ταυτόχρονα η ναυαρχίδα της εταιρείας της Ταϊβάν στην κατηγορία. Ναι, μπορεί να μοιάζει εμφανισιακά με μοντέλα του ανταγωνισμού, ωστόσο διαφέρει στους περισσότερους τομείς και ξεχωρίζει έναντι των αντιπάλων του σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές και ενδιαφέρουσες κατηγορίες δικύκλων στη χώρα μας- και όχι μόνο.

kymco people s 300i ambience 4

Ξεχωρίζει

Όλα τα scooter του ανταγωνισμού υστερούν σε κάποιον τομέα. Μερικά δεν διαθέτουν το επίπεδο πάτωμα που χαρίζει περισσότερη άνεση και ικανότητες μεταφοράς αντικειμένων και άλλα δεν έχουν τροχούς 16 ιντσών μπροστά και πίσω. Κανένα δεν διαθέτει σύστημα πολυμέσων και τόσο μεγάλη και άνετη σέλα. Οι περισσότεροι μονοκύλινδροι κινητήρες του ανταγωνισμού υστερούν σε δύναμη έναντι αυτού τοu People S 300. Στο μόνο που υστερεί είναι ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, αλλά εξισορροπείται από το στάνταρ εργοστασιακό top case. Εντυπωσιαστήκατε;

kymco people s 300i ambience 3

Πολύ όμορφο με σχεδιαστική αρμονία από μπροστά έως πίσω. Έντονες γωνίες και κομψές καμπύλες βαμμένες σε γκρι χρώμα ματ υφής. Το μπροστινό μέρος κοσμούν η μαύρη “γραβάτα” και τα LED – DRL φωτιστικά σώματα. Χάρμα οφθαλμών και η μαύρη ζελατίνα πάνω από τον τριγωνικό προβολέα, που πλαισιώνεται από χρωμιωμένο φιλέτο. Οι καθρέφτες, αν και δεν είναι κομψοί, κρίνονται πρακτικοί και στη σωστή θέση.
Πιο πίσω, όπου συνήθως τα scooter “στρουμπουλεύουν”, το People S 300 κρατάει την κομψή σιλουέτα του η οποία τονίζεται με ένα μεγάλο διάφανο φωτιστικό σώμα LED.

Εξοπλισμένο

Το πάτωμα, όπως προαναφέραμε, είναι επίπεδο και μπροστά από τα πόδια του αναβάτη υπάρχει ένας αναδιπλούμενος γάντζος για κρέμασμα τσαντών και ένα μικρό ντουλαπάκι που κλειδώνει. Ο κεντρικός διακόπτης διαθέτει αντικλεπτική φραγή. Κάτω από τη σέλα ο χώρος είναι πολύ μικρός, διαθέτει θύρα φόρτισης ηλεκτρονικών συσκευών και είναι το μοναδικό μειονέκτημα του People S 300. Οι λόγοι δύο. Πίσω, όπως και μπροστά, έχει τοποθετηθεί τροχός 16 ιντσών και το ρεζερβουάρ είναι τοποθετημένο κάτω από τη σέλα στο ουραίο τμήμα του scooter. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα…

kymco people s 300i details 3

Στον αντίποδα η Kymco έχει τοποθετήσει top case (συμπεριλαμβάνεται στην τιμή) στo χρώμα του scooter που χωράει ένα full face κράνος, το οποίο ασφαλίζει πάνω σε σχάρα που ενσωματώνει και τις χειρολαβές του συνεπιβάτη. Εκτός από αυτό, η σέλα που του αναλογεί είναι πολύ μεγάλη και τα μαρσπιέ μεγάλα και αναδιπλούμενα. Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε κεντρικό και πλαϊνό σταντ.

kymco people s 300i details 5

Το highlight του People S 300 είναι το σύστημα πολυμέσων Noodoe το οποίο βρίσκεται ενσωματωμένο στην TFT οθόνη του πάνελ οργάνων. Το Noodoe, όταν συνδεθεί με το κινητό, γίνεται GPS, ταχύμετρο, ρολόι, παρέχει πληροφορίες για τον καιρό, για τα κοντινότερα σημεία service Kymco, τα πρατήρια βενζίνης και πολλά ακόμη. Σε όλα αυτά δίνεται η δυνατότητα στον αναβάτη να τα παραμετροποιήσει κατά την κρίση του, αλλάζοντας χρώματα, γραμματοσειρές και εικονίδια. Και το σημαντικότερο, με πολύ εύκολο τρόπο, ώστε να μη χρειάζεται να αφιερώσει πολύ χρόνο στο να μάθει να το χειρίζεται. Θα πρέπει η Kymco να μεγαλώσει την οθόνη στην οποία προβάλλονται όλες αυτές οι πληροφορίες, διότι η μικρή στρογγυλή αδικεί το Noodoe. Θεωρούμε επίσης πως ο διακόπτης διαχείρισης των πληροφοριών του Noodoe, που βρίσκεται στο επάνω μέρος στα δεξιά του τιμονιού, πρέπει να αλλάξει θέση με τον kill switch για ευκολότερη χρήση.

kymco people s 300i action 3

Οπλισμένο

To People S 300i είναι 300άρι από τα λίγα. Ο κυβισμός του μονοκύλινδρου, υγρόψυκτου κινητήρα είναι 299 κ.εκ. και διαθέτει ισχύ 27,34 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 2,8 kgm στις 6.500 σ.α.λ. Ο G5, όπως είναι η κωδική ονομασία του, θεωρείται από τους ισχυρότερους στην κατηγορία. Ήσυχος σε λειτουργία με λίγους κραδασμούς στις χαμηλές στροφές. Παρότι η δύναμή του δεν γίνεται άμεσα αντιληπτή λόγω της προοδευτικής μετάδοσης, επιβάλλεται σε scooter αντίστοιχου κυβισμού. Η ωφέλιμη περιοχή λειτουργίας του είναι μεταξύ 40 και 120 χλμ/ώρα, ενώ ο δείκτης του κοντέρ αγγίζει τα 160 χλμ/ώρα τελικής. Η μέση κατανάλωσή του κυμάνθηκε στα 4,3 λίτρα στα 100 χλμ. οπότε η αυτονομία είναι 210 χλμ,. με το 9λιτρο ρεζερβουάρ γεμάτο.

kymco people s 300i ambience 5

Αξιοζήλευτη άνεση

Κατεβαίνοντας από αντίστοιχο scooter ιαπωνικής εταιρείας και ανεβαίνοντας στο μοντέλο της Kymco, κατανοείς εύκολα πως έχει φτιαχτεί με γνώμονα την άνεση. Θα λέγαμε πως πρόκειται για το πρώτο scooter με μεγάλους τροχούς που φτάνει σε ανέσεις τα GT των 300 και 400 κυβικών. Η θέση οδήγησης σε βάζει “μέσα” στο scooter, κάτι που εκτιμώ ιδιαίτερα, διότι το αίσθημα προστασίας από αέρα και βροχή είναι ακόμη μεγαλύτερο. Το τιμόνι είναι μακριά, τα πόδια αναπαύονται στο επίπεδο πάτωμα και τα όργανα είναι μπροστά σου, ώστε να μη χρειάζεται να αποσπάται η προσοχή σου από τον δρόμο για να τσεκάρεις ενδείξεις.

kymco people s 300i details 4

Η σέλα είναι πολύ άνετη και ανοίγει τα πόδια όσο πρέπει για να φτάνουν με ευκολία στο έδαφος για αναβάτη 1,75μ. Οι καθρέφτες περνάνε πάνω από αυτούς των μποτιλιαρισμένων αυτοκινήτων. Η κόρνα προειδοποιεί τους “επικίνδυνους” και τα LED φώτα εξασφαλίζουν πολύ καλή ορατότητα και στις δύο σκάλες.

kymco people s 300i action 2

Comfort mode

Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων είναι μαλακές με στόχο την άνεση και το ατσάλινο πλαίσιο εμφανίζει στρεβλώσεις σε μεγάλες ανωμαλίες του δρόμου. Μέσα στην πόλη θα “ξεφύγει” με ευκολία με αποτέλεσμα να φτάνετε πάντα στην ώρα σας στα ραντεβού, καθαρός και στεγνός ακόμη και με ψιλόβροχο. Σύμμαχός σας και το περίσσιο γκάζι που διαθέτει. Τα φρένα επιβραδύνουν με ευκολία το scooter της Kymco. Το ABS ενεργοποιείται πιο εύκολα από ό,τι θα περιμέναμε και στη μανέτα νοιώθεις ένα ελαφρύ “κλότσημα”.
Στο ταξίδι 150 χιλιομέτρων σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό, με βροχή και χωρίς, με τη θερμοκρασία max 15 βαθμούς, αισθάνεσαι πως ταξιδεύεις με μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτα. Μπορείς να “κλειδώσεις” στα 130 χλμ./ώρα και να φτάσεις στον προορισμό σου γρήγορα και άνετα. Στη βροχή η σωστά σχεδιασμένη ποδιά προστατεύει επαρκέστατα. Το μόνο που προβληματίζει είναι τα ελαστικά που με το νερό γλιστράνε.

kymco people s 300i details 6

Στις στροφές η οπισθοβαρής κατανομή βάρους γίνεται άμεσα αντιληπτή και το μπροστινό μέρος δεν δίνει την απαραίτητη πληροφόρηση για να μπει στη στροφή με φόρα. Οπότε επιλέγουμε χαλαρή οδήγηση και τότε η ουδέτερη συμπεριφορά του scooter μάς αποζημιώνει.

kymco people s 300i ambience 1

For everyday people

Το Kymco People S 300i Noodoe αποτελεί την πληρέστερη πρόταση της αγοράς στη συγκεκριμένη κατηγορία. Τα έχει όλα. Εμφάνιση, δύναμη, εξοπλισμό, άνεση και το Noodoe που το κάνει να ξεχωρίζει έναντι των αντιπάλων του. Κοστίζει 4.995€ μετρητοίς και διατίθεται μόνο στον συγκεκριμένο χρωματισμό.

Εξοπλισμός αναβάτη MotomarketΚράνος Airoh Valor - Jacket Nordcode Metropolis II Softshell - Γάντια Nordcode Air Tech 

Kymco People S 300i Noodoe kymco.gr
ΤΙΜΗ (€): 5.395 (4.995€ μετρητοίς) 
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ MΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ, ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ G5
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 299
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) Δ.Α.
ΣΥΜΠΙΕΣΗ Δ.Α.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ 1 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) 27,34/8.000
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm) 2,8/6.000
ΒΑΡΟΣ (kg) 179 (χωρίς υγρά)
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 780
ΜΗΚΟΣ (mm) 2.165
ΠΛΑΤΟΣ (mm) 750
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1.450
ΙΧΝΟΣ(mm) Δ.Α.
ΚΑΣΤΕΡ(o) Δ.Α.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ  
ΜΠΡΟΣΤΑ: MAXXIS 110/70-16
ΠΙΣΩ: MAXXIS 140/70-16
ΠΛΑΙΣΙΟ: ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ
ΨΑΛΙΔΙ: ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 37mm ΔΙΑΔΡΟΜΗ 110mm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΔΥΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΜΕ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 100mm
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝO 260mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 3 ΕΜΒΟΛΩΝ ΑBS BOSCH
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 260mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 1 ΕΜΒΟΛΟΥ ΑBS BOSCH
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 9 ΛΙΤΡΑ
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h) 4,3 ΛΙΤΡΑ

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.