Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 20.05.2019
Το Special απλά αποπνέει όλα όσα χαρακτηρίζουν ένα «κακό» bagger
Φωτογραφίες: Χρήστος Καραγιωργάκης
Αρχίζει με τον μπροστινό τροχό 19 ιντσών, τα μεγάλα φτερά που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος τους και το φυμέ «κομμένο» παρμπρίζ. Προσθέστε όλη την υπόλοιπη «μαυρίλα» σε κινητήρα, εξατμίσεις, ζάντες, πιρούνι που συνδέεται άμεσα με την custom κουλτούρα και έχετε μια μοτοσυκλέτα έτοιμη να «σκίσει» τον δρόμο στα δύο.
Το ανανεωμένο Batwing φέρινγκ προσφέρει καλή προστασία στον αναβάτη. Μου αρέσει που οι καθρέφτες δεν εξέχουν και «κρύβονται» μέσα στα «φτερά» του. Πίσω από τον στρογγυλό προβολέα τέσσερα αναλογικά ρολόγια μετράνε τα πάντα και μαζί με μια ντουζίνα λυχνίες πληροφορούν τον αναβάτη. Το πραγματικό highlight εδώ είναι το νέο σύστημα ψυχαγωγίας.
Και Boom!
Έτσι ονομάζεται το σύστημα GTS infotainment με την οθόνη αφής 6,5 ιντσών, η οποία προσφέρει λειτουργίες πλοήγησης, καιρού, επικοινωνιών και μουσικής. Έχετε τη μουσική σας στο smartphone; Συνδέστε το. Θέλετε να μιλήσετε στο τηλέφωνο; Χρησιμοποιήστε το Bluetooth. Βάλτε δυνατά τη μουσική και διασκεδάστε και τους υπόλοιπους στο φανάρι.
Custom culture
Το «μαύρισμα» του εσωτερικού του ταμπλό ενώνεται με μια φαρδιά ρίγα που «χωρίζει στα δύο το ρεζερβουάρ» των 22,7 λίτρων με τη σέλα που βρίσκεται «βαθιά μέσα» στη μοτοσυκλέτα και μόλις 690 χλστ. από το έδαφος, να αποτελεί στην ουσία την συνέχεια αυτής της λωρίδας συνέχεια, που «τσακίζει» τις ματ κόκκινες επιφάνειες. Ο συνεπιβάτης μπορεί να απολαύσει την αυξημένη ορατότητα που του εξασφαλίζει η υπερυψωμένη σέλα η οποία δεν δείχνει τόσο «φιλική».
Ένα ζευγάρι πλαϊνών βαλιτσών με χωρητικότητα 70 λίτρα δίνει ακόμη μία custom εσάνς χάρη στην αεροδυναμική σχεδίασή τους. Και για να μη μακρηγορούμε, ο λόγος που ασχολούμαι με αυτό και όχι με κάποιο άλλο μοντέλο από τα 23 που είχα στη διάθεσή μου είναι πως μου «ερέθισε» όλα τα οπτικά νεύρα.
Τρένο
Η σταθερότητα στην ευθεία και η ακρίβεια στις στροφές εξασφαλίζεται από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που τα βγάζει άνετα πέρα με τα 362 κιλά του Street Glide Special. Το Dual Pending πιρούνι της Showa χωρίς ρυθμίσεις είναι μια ακόμη πολυτέλεια που προσφέρει το μοντέλο της H-D. Πίσω υπάρχει ένα καλά κρυμμένο, αλλά ρυθμιζόμενο αμορτισέρ.
Ένα ζευγάρι τροχών Talon από χυτό αλουμίνιο με 19 ίντσες μπροστά και 18 πίσω «δένουν» άριστα με την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα. Δύο δισκόφρενα μπροστά αναλαμβάνουν το μεγαλύτερο «έργο» κατά το φρενάρισμα. Το πίσω δισκόφρενο έχει βοηθητικό χαρακτήρα χωρίς καλή αίσθηση. Το ABS βρίσκεται εκεί όποτε χρειαστεί.
Τα ελαστικά είναι αρκετά φαρδιά με διαστάσεις 130/60 μπροστά και 180/55 πίσω, εξασφαλίζοντας μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.
Από 107 σε 114
Νέος για το 2019 είναι και ο Milwaukee-Eight 114 (1.868 κ.εκ.) που αντικατέστησε την έκδοση των 107 κυβικών ιντσών στο μοντέλο του περασμένου έτους. Φέρει old school εμφάνιση, όπως και όλοι οι Milwaukee Eight. Απίστευτη ροπή απ’ όπου και αν αρχίσεις να ανοίγεις το γκάζι. Ωραίος ήχος, ραφιναρισμένος, σε σχέση με τα παλιότερα μεγάλα αερόψυκτα αμερικανικά δικύλινδρα. Κραδασμοί ελάχιστοι. Για μια ακόμη φορά καταλαβαίνεις πως έχει γίνει απίστευτη δουλειά σε όλους τους τομείς.
Premium
Η Harley παρουσιάζει το Street Glide Special ως premium επιλογή, ως εκ τούτου η τιμή του είναι ανάλογη. Σημειώστε πως η διαφοροποιείται βάσει του χρώματος που θα επιλεγεί (αυτό που είχαμε στη διάθεσή μας δεν μας άρεσε), ξεκινώντας από τις 33.990€.
Εξοπλισμός αναβάτη Motomarket: Κράνος Bell 500 Custom – Jacket Nordcode Bullet – Μάσκα Ariete Feather - Μποτάκια Forma Cooper δέρμα camo
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL | http://www.harleydavidsonathena.gr |
ΤΙΜΗ (€): | 33.990 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | MILWAUKEE-EIGHT 114 ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4 Β/Κ,ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ, 2ΕΕΚ |
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) | 1.868 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) | 102 x 114 |
ΣΥΜΠΙΕΣΗ | 10,5 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ | 2 ΣΕ 1 ΣΕ 2 |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | ΜΙΖΑ |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) | Δ.Α. |
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm) | 17/3.000 |
ΒΑΡΟΣ (kg) | 362 (χωρίς υγρά) |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) | 840/860 |
ΜΗΚΟΣ (mm) | Δ.Α. |
ΠΛΑΤΟΣ (mm) | 690 |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) | 2.425 |
ΙΧΝΟΣ(mm) | 173 |
ΚΑΣΤΕΡ(o) | 26 |
ΕΛΑΣΤΙΚΑ | |
ΜΠΡΟΣΤΑ: | 130/60-19 |
ΠΙΣΩ: | 180/55-18 |
ΠΛΑΙΣΙΟ: | ΑΤΣΑΛΙΝΟ |
ΨΑΛΙΔΙ: | ΑΤΣΑΛΙΝΟ |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ | ΠΙΡΟΥΝΙ SHOWA 49mm/ΡΥΘΜΙΣΗ - /ΔΙΑΔΡΟΜΗ 117mm |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ | ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ / ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗΣ/ΔΙΑΔΡΟΜΗ 54,6mm |
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ | 2 ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ 300mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 4 ΕΜΒΟΛΩΝ, ΑBS |
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ | ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 300mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 4 ΕΜΒΟΛΩΝ, ΑBS |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 22,7 ΛΙΤΡΑ |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.