Δοκιμές

Δοκιμή SYM Joymax Z3i: Σε κερδίζει στην πράξη

Η SYM ξέρει να φτιάχνει οχήματα για πραγματικούς αναβάτες


07.10.2025

Με γενναιόδωρους χώρους, κορυφαία άνεση, πλούσιο εξοπλισμό και σύγχρονη τεχνολογία, στα 4.195€ δύσκολα ζητάς περισσότερα

Το νέο Z3i δεν είναι απλώς ένα εξελιγμένο commuter – είναι μια πρόταση που διεκδικεί με αξιώσεις τον τίτλο του πιο ολοκληρωμένου scooter 250 κυβικών της αγοράς.

Πρώτη Επαφή – Πολυτέλεια στην πράξη

Από την πρώτη ματιά, το JOYMAX Z3i σε κερδίζει με την αιχμηρή σχεδίασή του, τις «κοφτές» γραμμές του, τα LED φώτα και την premium αύρα που αποπνέει. Στην πράξη, αυτή η πολυτέλεια δεν είναι μόνο επιφανειακή. Η ποιότητα κατασκευής είναι εμφανής παντού. Από τα φινιρίσματα των πλαστικών μέχρι το στιβαρό πάτημα στο δρόμο.

SYM JOYMAX Z3i 2025 2WO 2

Η θέση οδήγησης είναι φυσική, με ελαφρώς αναπαυτική κλίση προς τα πίσω, προσφέροντας κορυφαία εργονομία για την κατηγορία. Η ρυθμιζόμενη πλάτη για τον αναβάτη κάνει διαφορά σε μεγάλα δρομολόγια. Τα χαμηλό ύψος του κεντρικού τούνελ κάνει την πρόσβαση εύκολη, ενώ το χαμηλό ύψος σέλας (755 mm) επιτρέπει σε όλους τους αναβάτες να πατούν με σιγουριά στο έδαφος.

Κινητήρας – Ομάδα “Ροπή και Πολιτισμός”

Ο τετράχρονος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας 250cc της SYM, με 25 ίππους και 24 Nm ροπής, διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία τουτου χαρακτηρίζεται από απόλυτη ομαλότητα, χωρίς κραδασμούς και με γραμμική απόδοση που εμπνέει εμπιστοσύνη.

SYM JOYMAX Z3i 2025 2WO 4

Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός Continental προσφέρει στιγμιαία απόκριση στο γκάζι χωρίς «κενά» ή δισταγμούς. Στις χαμηλές στροφές, το μοτέρ τραβά γεμάτα και χωρίς προσπάθεια, ενώ στις μεσαίες απογειώνει το scooter με ροή.
Στις υψηλές στροφές παραμένει ήσυχο, χωρίς να πιέζεται, με αποτέλεσμα να μπορείς να ταξιδεύεις με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα, χωρίς κόπωση ή ενοχλητικούς κραδασμούς. Η κατανάλωση των 3,5 λίτρων/100 χλμ. που μετρήσαμε, καθιστά το Z3i εξαιρετικά οικονομικό ακόμη σε μικτή χρήση.

Στον Δρόμο – Ηρεμία, ακρίβεια και ασφάλεια

Το JOYMAX Z3i είναι υποδειγματικό στον δρόμο. Η αίσθηση σταθερότητας που μεταδίδει είναι σπάνια για scooter της κατηγορίας του. Στις ευθείες, το scooter κινείται σαν «τρένο» χωρίς ταλαντώσεις, ενώ στις στροφές δείχνει εξαιρετικά ισορροπημένο.

SYM JOYMAX Z3i 2025 2WO 96

Το πλαίσιο από ενισχυμένο ατσάλι, σε συνδυασμό με το τηλεσκοπικό πιρούνι 100 mm εμπρός και τα διπλά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω, προσφέρει προοδευτική αίσθηση και πολύ καλή πληροφόρηση στον αναβάτη. Η ρύθμιση των πίσω αμορτισέρ επιτρέπει να προσαρμόσεις τη σκληρότητα είτε για σόλο είτε για δικάβαλο. Στην πόλη απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες με άνεση, χωρίς να ταλαιπωρεί τη μέση.

Στο ταξίδι, η ρυθμιζόμενη ζελατίνα προσφέρει ικανοποιητική κάλυψη από τον αέρα, ιδιαίτερα στη ψηλότερη θέση της, ενώ ο θόρυβος του αέρα στο κράνος είναι περιορισμένος. 

Φρένα και ηλεκτρονικά – Επίπεδο premium

Η SYM εξόπλισε το Z3i με δικάναλο ABS της BOSCH και Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης. Στον δρόμο, το σύστημα είναι αποτελεσματικό και διακριτικό. Επεμβαίνει ομαλά, χωρίς παρεμβολές στο φρενάρισμα.
Τα φρένα είναι υποδειγματικά σε αίσθηση και δύναμη – η 4πίστονη ακτινική δαγκάνα εμπρός δαγκώνει με ακρίβεια, προσφέροντας προοδευτικό και ισχυρό φρενάρισμα. Σε βρεγμένο ή ολισθηρό οδόστρωμα, το Traction Control κάνει τη διαφορά, εξασφαλίζοντας σταθερότητα ακόμη και αν ανοίξεις απότομα το γκάζι στις εξόδους των στροφών.

SYM JOYMAX Z3i 2025 2WO 95

Οδήγηση στην πόλη – Ηρεμία και ευκολία

Παρά τον όγκο του, το Z3i κινείται ευέλικτα στην πόλη. Το τιμόνι έχει καλή ακτίνα στροφής και η συνολική αίσθηση είναι ελαφριά, με το κέντρο βάρους χαμηλά. Το Keyless σύστημα κάνει τη διαδικασία εκκίνησης παιχνιδάκι, ενώ το scooter ελίσσεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα χωρίς να «φοβίζει».

SYM JOYMAX Z3i 2025 2WO 8

Η ήρεμη λειτουργία του κινητήρα και η ομαλή μετάδοση CVT δημιουργούν μια αίσθηση «ηλεκτρικής» κύλισης, ιδανική για καθημερινές μετακινήσεις.

Οδήγηση εκτός πόλης – Ταξίδι άνεσης

Στον ανοιχτό δρόμο, το JOYMAX Z3i δείχνει ότι η SYM δεν παραβλέπει το γεγονός πως πολύ ιδιοκτήτες μπορούν να βγουν στον «ανοιχτό» δρόμο. Αν και διαθέτει μόλις 250 κ.εκ. δεν θα ήταν υπερβολικός ο χαρακτηρισμός touring scooter.

SYM JOYMAX Z3i 2025 2WO 97

Η σταθερότητα είναι υποδειγματική, οι αναρτήσεις απορροφούν με ωριμότητα, και η σέλα παραμένει άνετη ακόμη και μετά από 100+ χιλιόμετρα. Η θέση οδήγησης επιτρέπει δύο στυλ. Πιο όρθια, με τα πόδια σε κανονική στάση, ή πιο «χαλαρή» με τα πόδια εκτεταμένα εμπρός, σε cruising διάθεση. Σε ταξίδι 150 χλμ. με 120 χλμ./ώρα μέση ταχύτητα, η κατανάλωση παρέμεινε κοντά στα 3,5 λίτρα/100 χλμ., δείχνοντας πόσο αποδοτικός είναι ο κινητήρας.

Τεχνολογία και πρακτικότητα – Scooter του 2025

Η 7’’ TFT έγχρωμη οθόνη του JOYMAX Z3i είναι από τις πιο ευανάγνωστες που έχουμε δει. Προσφέρει τρεις διαφορετικές θεματικές, επιλογή λειτουργίας ημέρας/νύχτας και ευκρίνεια που θυμίζει high-end αυτοκίνητο.
Η πληροφόρηση είναι πλήρης – από θερμοκρασίες και στάθμη καυσίμου, έως ειδοποιήσεις service. Όλα τα παραπάνω ελέγχονται από διακόπτες στα αριστερά και δεξιά της οθόνης και όχι από το τιμόνι, γεγονός που αφαιρεί λίγη από την χρηστικότητα του scooter.

SYM JOYMAX Z3i 2025 2WO 98

Ο αποθηκευτικός χώρος των 45 λίτρων κάτω από τη σέλα χωρά δύο full-face κράνη, ενώ το εμπρός ντουλαπάκι με θύρες Type-A και Type-C είναι πραγματικά χρήσιμο στην καθημερινότητα. Όλα δείχνουν ότι η SYM σχεδίασε το Z3i με γνώμονα τον αναβάτη, όχι το marketing.

SYM JOYMAX Z3i 2025 2WO 997

Το SYM JOYMAX Z3i δεν σε εντυπωσιάζει μόνο στην πρώτη επαφή – σε κερδίζει στην πράξη. Είναι από εκείνα τα scooter που μετά από λίγα χιλιόμετρα αρχίζεις να εκτιμάς τη σοβαρότητα της εξέλιξης, τη λειτουργική λογική κάθε λεπτομέρειας και την ποιότητα κύλισης που θυμίζει μεγαλύτερο κυβισμό. Δεν προκαλεί, δεν κουράζει, και σε κάθε διαδρομή σου θυμίζει ότι η SYM ξέρει να φτιάχνει οχήματα για πραγματικούς αναβάτες. 

Εξοπλισμός αναβάτη ΜΟΤΟ MARKET
Κράνος: Caberg Soho
Μπουφάν: Nordcode Escape
Γάντια: Tucano Urbano MRK3
Παντελόνι: Nordcode Cargo Ripstop-Tefflon
Μποτάκια: Eleveit Discover WP

SYM JOYMAX Z3i 2025 ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.

ΤΙΜΗ (€): 4.195€
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 4-χρονος, 4Β/Κ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 250
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) 71 x 63
ΣΥΜΠΙΕΣΗ Δ.Α.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ 1 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) 25/8.000
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (Nm/rpm) 24/6.000
ΒΑΡΟΣ (kg) 190 (με υγρά)
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 755
ΜΗΚΟΣ (mm) 2.210
ΠΛΑΤΟΣ (mm) 760
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1.535
ΙΧΝΟΣ(mm) Δ.Α.
ΚΑΣΤΕΡ(o) Δ.Α.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ: 120/70-14
ΠΙΣΩ: 140/60-13
ΠΛΑΙΣΙΟ: Ατσάλινο σωληνωτό
ΨΑΛΙΔΙ: Αλουμινίου
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ Τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρομή 100mm
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ Δύο αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης, διαδρομή 79 mm
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ Δισκόφρενο 260 χλστ. με τετραέμβολη δαγκάνα, ABS Bosch
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ Δiσκόφρενο 240 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου ABS Bosch
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 12 λίτρα
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km) 3,5 λίτρα

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.