Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 25.09.2025
Η VOGE παρουσιάζει μια ακόμη σωστά μελετημένη, άρτια κατασκευασμένη και ιδιαίτερα ισορροπημένη μοτοσυκλέτα. Το DS800X Rally έφτασε στη χώρα μας και το οδηγήσαμε στην πανελλήνια δημοσιογραφική παρουσίαση που διοργάνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία MOTOTREND
Φωτογραφίες: Βασίλης Κωστάκος
Για την ακρίβεια, αυτή ήταν η δεύτερη επαφή μας με το νέο adventure. Λίγους μήνες νωρίτερα είχαμε οδηγήσει ένα μοντέλο προπαραγωγής που είχε φτάσει απευθείας από την Κίνα σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές. Η πρώτη εκείνη γνωριμία έμεινε «μυστική». Τώρα, όμως, ήρθε η στιγμή να το οδηγήσουμε περισσότερο – σε άσφαλτο και χώμα – ενώ περιμένουμε να το έχουμε ξανά κοντά μας για μια πλήρη δοκιμή.

Η μοτοσυκλέτα της VOGE μας κέρδισε από την πρώτη στιγμή που την αντικρίσαμε. Με σχεδίαση «ιαπωνικής σχολής» και επιβλητική σιλουέτα: φαρδιά μπροστά για επαρκή κάλυψη του αναβάτη, με πύργο οργάνων, πιο λεπτή πίσω, και με το υποπλαίσιο καλυμμένο από κομψά πλαστικά – μια λεπτομέρεια που σπανίζει πλέον, αφού οι περισσότεροι κατασκευαστές αφήνουν εκτεθειμένο τουλάχιστον ένα τμήμα για λόγους… «αγριάδας».
VOGE DS800X Rally: Πρεμιέρα στην Ελλάδα για το ολοκαίνουργιο Adventure

Παρά το όνομα «Rally» και την αισθητική που το συνοδεύει, η αίσθηση που αποπνέει όταν καθίσεις πάνω της είναι μιας μοτοσυκλέτας που ισορροπεί ιδανικά: από τη μία, δίπλα σε πιο σκληροτράχηλες adventure μεσαίου κυβισμού με αυξημένες δυνατότητες off-road, όπως Yamaha Tenere, CFMOTO 700 MT-X και Kove 800X Pro∙ και από την άλλη, κοντά σε πιο τουριστικά μοντέλα, όπως Honda Transalp, CFMOTO 800MT, Benelli TRK 702X και QJMOTOR SRT900SX. Αυτή η ισορροπία θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από όσους μέχρι τώρα έκαναν συμβιβασμούς στην άνεση για να έχουν μια adventure πραγματικά ικανή στο χώμα.
Η απόσταση από το έδαφος είναι 220 mm – έναντι 230 mm του CFMOTO 800MT-X, 240/225 mm του Tenere, 275 mm του Kove και 210 mm του Transalp. Το ύψος σέλας βρίσκεται στα 850 mm (ίδιο με του Transalp), και με ύψος 1,75 μ. πατούσα πολύ εύκολα στο έδαφος.

Η εργονομία βγάζει την αίσθηση ότι την οδηγείς χρόνια. Όλα βρίσκονται εκεί που πρέπει, με μόνη παρατήρηση ότι τα μαρσπιέ είναι λίγο ψηλότερα απ’ όσο θα θέλαμε. Η κάθετα τοποθετημένη TFT οθόνη ελέγχεται εύκολα από τους διακόπτες, ενώ το ABS και το Traction Control ρυθμίζονται από ξεχωριστά κουμπιά.
Κάθεσαι «μέσα» και όχι «πάνω» στη μοτοσυκλέτα, με τα χέρια να πέφτουν ψηλά στο ρυθμιζόμενο τιμόνι. Η σέλα είναι φαρδιά, με πλούσιο αφρώδες, και μας κράτησε ξεκούραστους σε δύομισι ώρες συνεχόμενης οδήγησης – σε χώμα αλλά και σε πολύ πέρα-δώθε για τις ανάγκες της φωτογράφησης.

Από την πρώτη μας επαφή με το μοντέλο προπαραγωγής είχαμε παρατηρήσει ότι ο δικύλινδρος κινητήρας θυμίζει έντονα τον αντίστοιχο της Honda (Transalp και Hornet 750) – και τελικά δεν πέσαμε έξω. Οι μηχανικοί της VOGE φαίνεται ότι «πάτησαν» πάνω στον ιαπωνικό δικύλινδρο και δημιούργησαν έναν δικό τους, που δουλεύει εξαιρετικά: γεμάτος σε ισχύ και ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, χωρίς κραδασμούς και με όμορφο ήχο. Η κατανάλωση θα αποτελέσει αντικείμενο της αναλυτικής δοκιμής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με έναν πολύ μαλακό συμπλέκτη και ένα εξαιρετικά ομαλό κιβώτιο ταχυτήτων.
VOGE DS800Χ Rally: Ανατομία ενός σύγχρονου δικύλινδρου Adventure
Στην άσφαλτο
Η πρώτη μας ουσιαστική επαφή με τη Voge DS800X Rally έγινε στους επαρχιακούς δρόμους γύρω από το Λαύριο. Εκεί η μοτοσυκλέτα έδειξε αμέσως το «καλό της πρόσωπο». Στη λειτουργία Sport, το γκάζι είναι αρκετά ευαίσθητο, ενώ στη Normal συνεργάζεται πιο αρμονικά με τον αναβάτη. Η ανάρτηση χαρίζει μια ιδιαίτερα άνετη και μαλακή αίσθηση, ιδανική για τουριστική χρήση.
Ίσως να είναι λίγο πιο μαλακή απ’ όσο θα θέλαμε για σβέλτη οδήγηση ή ταξίδι με φορτίο, όμως με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις το DS800X Rally δεν «βουλιάζει» στα φρένα και το πλαίσιο δείχνει ισορροπημένο και υπάκουο – ακόμη και όταν το πιέζεις.

Το μεγάλο ατού στην άσφαλτο είναι ο κινητήρας. Με 95 ίππους, η απόδοση βρίσκεται ακριβώς στο πιο εκμεταλλεύσιμο σημείο για την κατηγορία. Τραβάει δυνατά από χαμηλά, γεμίζει απολαυστικά στη μεσαία περιοχή, και σε συνδυασμό με τον ελαφρύ συμπλέκτη και το ομαλό κιβώτιο, κρατάς εύκολα τον KEL800 στη «ζώνη διασκέδασης». Σε επαρχιακούς δρόμους είναι πραγματική απόλαυση.
Στο χώμα
Αφήνοντας την άσφαλτο και μπαίνοντας στο χώμα, η DS800X Rally αποκαλύπτει το δεύτερο πρόσωπό της. Με το traction control απενεργοποιημένο, δείχνει εντυπωσιακά φιλική. Ακόμη και με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις, η ανάρτηση απορροφά εύκολα αυλάκια και πέτρες, συνδυάζοντας άνεση και έλεγχο. Η θέση οδήγησης ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα σε enduro και touring, ενώ το ρεζερβουάρ – χάρη στη στενή του σχεδίαση στο σημείο που εφάπτονται τα γόνατα – δεν ενοχλεί καθόλου όταν οδηγείς όρθιος.

Το γκάζι εδώ δείχνει το μοναδικό του μειονέκτημα: είναι υπερβολικά ευαίσθητο στα πρώτα χιλιοστά, αναγκάζοντάς σε είτε να έχεις «χειρουργικό» χέρι είτε να οδηγήσεις πιο επιθετικά με απότομα ανοίγματα.
Κατά τα άλλα, το στήσιμο της ανάρτησης είναι υποδειγματικό – μαλακό στην απορρόφηση, σταθερό στην επαναφορά. Το φρενάρισμα εμπνέει σιγουριά, με καλή αίσθηση στη μανέτα.
Συμπέρασμα
Το VOGE DS800X Rally, όπως και το DS625X που είχαμε οδηγήσει πριν από μερικούς μήνες, βγάζει μια αίσθηση ωριμότητας και πληρότητας. Είναι από τις πρώτες κινεζικές μοτοσυκλέτες που πλησιάζουν τόσο κοντά στην ιαπωνική ομοιογένεια. Πρόκειται για μια απολαυστική adventure, με εκμεταλλεύσιμη ισχύ, πλούσιο εξοπλισμό, ποιοτική κατασκευή, άρτια εργονομία και ισορροπημένο χαρακτήρα – φιλική αλλά και ικανή για όλα.

Σύντομα θα την έχουμε ξανά στη διάθεσή μας για να γράψουμε εκατοντάδες χιλιόμετρα μαζί της και να καταλήξουμε σε μια πλήρη εικόνα.
Εξοπλισμός αναβάτη MOTO MARKET
Kράνος: Caberg Tanami Scram
Μπουφάν: Nordcode Dune WP
Γάντια: Tucano Urbano MRK3
Παντελόνι: Nordcode Dune
Μπότες: Forma ADV Tourer Dry
| VOGE DS800X RALLY | MOTOTREND |
| ΤΙΜΗ (€): | 8.295 (ΤΙΜΗ ΠΡΟΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ) |
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ |
| ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) | 798 |
| ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) | 84 x 72 |
| ΣΥΜΠΙΕΣΗ (:1) | 12 |
| ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ | 2 ΣΕ 1 |
| ΕΚΚΙΝΗΣΗ | ΜΙΖΑ |
| ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
| ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) | 95/9.000 |
| ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (Nm/rpm) | 8,2/6.500 |
| ΒΑΡΟΣ (kg) | 213 |
| ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) | 850 |
| ΜΗΚΟΣ (mm) | 2.380 |
| ΠΛΑΤΟΣ (mm) | 910 |
| ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) | 1.575 |
| ΙΧΝΟΣ(mm) | Δ.Α. |
| ΚΑΣΤΕΡ(o) | Δ.Α. |
| ΕΛΑΣΤΙΚΑ | |
| ΜΠΡΟΣΤΑ | PIRELLI RALLY SCORPION STR 90/90-21 |
| ΠΙΣΩ: | PIRELLI RALLY SCORPION STR 150/70-18 |
| ΠΛΑΙΣΙΟ: | ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΔΙΠΛΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ |
| ΨΑΛΙΔΙ: | ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ |
| ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ | ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ ΚΥΒ 43mm ΠΛΗΡΩΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 200mm |
| ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ | ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΥΒ ΜΕ ΜΟΧΛΙΚΟ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ ΑΠΟΣΒEΣΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ 190mm |
| ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ | 2 ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ 310mm, ΑΚΤΙΝΙΚΗ ΔΑΓΚΑΝΑ NISSIN 4 ΕΜΒΟΛΩΝ ΑBS |
| ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ | ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 240mm ΔΑΓΚΑΝΑ NISSIN 1 ΕΜΒΟΛΟΥ ΑBS |
| ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 24 ΛΙΤΡΑ |
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.














