Με τον ανταγωνισμό στη μεσαία κατηγορία Adventure να δυναμώνει συνεχώς, η QJMOTOR απαντά με μια ολοκληρωμένη και ουσιαστική πρόταση: το SVT 650 All Inclusive
Σε μια αγορά όπου η εντυπωσιακή εμφάνιση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά συχνά επισκιάζουν την ουσία, το SVT 650 ξεχωρίζει με τον σωστά ισορροπημένο χαρακτήρα του και τη γενναιόδωρη προσφορά της Ελληνικής αντιπροσωπείας.
Το πλούσιο στάνταρ πακέτο εξοπλισμού περιλάμβανε έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών με Bluetooth και Wi-Fi συνδεσιμότητα, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ, προστατευτικές χούφτες με μπάρα ενίσχυσης, προστατευτική ποδιά κινητήρα, στιβαρή αλουμινένια σχάρα και USB θύρα φόρτισης.
Στην ειδική έκδοση All Inclusive, το πακέτο αναβαθμίζεται ακόμα περισσότερο με πλαϊνές σχάρες, τρεις εργοστασιακές βαλίτσες αλουμινίου και εμπρός προστατευτικά κάγκελα, αυξάνοντας σημαντικά την πρακτικότητα και την προστασία στις εξορμήσεις.
Με τιμή 6.995€ και δυνατότητα επέκτασης εγγύησης στα 4 χρόνια, το SVT 650 All Inclusive δεν υπόσχεται μόνο – προσφέρει έτοιμο το πακέτο για όσους ζητούν μια πραγματική, πολυχρηστική Adventure εμπειρία.
Η QJMOTOR είχε ανάγκη από μια σύγχρονη μεσαία μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης, ικανή να ισορροπεί ανάμεσα στην ουσία και τον εντυπωσιασμό — μια ισορροπία που μόνο εύκολη δεν είναι, καθώς οι περισσότερες εταιρείες εστιάζουν στην εικόνα, αφήνοντας σε δεύτερο πλάνο την ουσία. Για ακόμα μία φορά, μπορούμε να πούμε αβίαστα πως η μοτοσυκλέτα που βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής του κινεζικού κολοσσού αποδεικνύεται τόσο αποτελεσματική όσο λίγες στην κατηγορία.
Με έναν νέο κινητήρα εξαιρετικής απόδοσης, τοποθετημένο σε ένα ισορροπημένο σύνολο πλαισίου, αναρτήσεων και φρένων, το SVT 650 έρχεται συνεπές απέναντι στις σύγχρονες απαιτήσεις του κόσμου των Adventure μοτοσυκλετών.
Σε μια εποχή όπου η σύγχρονη μηχανολογική τάση επιτάσσει οικονομία κλίμακας —χωρίς, ωστόσο, να σημαίνει και υποχώρηση σε απόδοση ή συνολική αίσθηση— οι κινητήρες V2, λόγω του υψηλότερου κόστους εξέλιξης, έχουν περάσει σταδιακά στο περιθώριο. Η QJMOTOR επιμένει και παρουσιάζει έναν V κινητήρα με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, 645 κ.εκ., που αποδίδει 76,2 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 6,6 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ.
Σας θυμίζουν κάτι όλα αυτά; Σωστά, ο κινητήρας βασίζεται στον δοκιμασμένο μηχανικό σύνολο της Suzuki, συγκεκριμένα σε αυτόν της προηγούμενης γενιάς V-Strom. Με ακριβώς την ίδια διάμετρο (81 χλστ.) και διαδρομή (62,6 χλστ.), διατηρεί τα πλεονεκτήματα που έκαναν διάσημο το γιαπωνέζικο μοντέλο. Εξαιρετική ποιότητα λειτουργίας, απουσία κραδασμών, γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών και εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση —μετρήσαμε μόλις 6,2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Με αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα ανά ανεφοδιασμό, το SVT 650 προσφέρει δυνατότητα για πραγματικά μεγάλες αποστάσεις.
Παράλληλα, η απουσία χαρτογραφήσεων και traction control δεν θα προβληματίσει, καθώς η τόσο ομαλή, προβλέψιμη και γραμμική απόδοση του V2 φροντίζει να αξιοποιεί ιδανικά τα ελαστικά της Maxxis, χωρίς απότομα ξεσπάσματα που θα έφερναν σε δύσκολη θέση τον αναβάτη.
Με το SVT 650, βλέπουμε μια νέα σχεδιαστική κατεύθυνση από τη QJMOTOR. Το design του SVT διαφοροποιείται. Κυριαρχούν κάθετες γραμμές στο εμπρός τμήμα, πιο πολλές καμπύλες συνολικά, ενώ το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων ενσωματώνεται άψογα στο σύνολο, διατηρώντας την ισορροπία του design. Το πίσω μέρος έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι φιλόξενο τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη, αλλά και για τη μεταφορά αποσκευών.
Πριν προχωρήσουμε πρέπει να διευκρινίσουμε πως ο εξοπλισμός της έκδοσης ll Inclusive παρέχεται με την έκδοση «X» με τις ακτινωτές ζάντες σε δύο χρωματισμούς συνδυασμούς (κίτρινο-μαύρο / λευκό, μαύρο και χρυσό). Η ποιότητα συναρμογής μεταλλικών και πλαστικών μερών κυμαίνεται σε πολύ υψηλό επίπεδο, ενώ η επιμελημένη κάλυψη ντιζών και καλωδίων συμβάλλει σε μια "καθαρή", προσεγμένη εικόνα.
Το SVT 650 διαθέτει περιφερειακά από το «πάνω ράφι» και πλούσιο εξοπλισμό. Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα συνδυάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι, το ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 43 χλστ., είναι πλήρως ρυθμιζόμενο παρέχοντας διαδρομή 145 χλστ., Το αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης διαθέτει σύστημα μοχλισμού.
Στον τομέα των φρένων, μπροστά συναντάμε τετραέμβολες ακτινικής στήριξης δαγκάνες της Brembo, ενώ η προστασία και η πρακτικότητα ενισχύονται με ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ενισχυμένες χούφτες, προστατευτική ποδιά κινητήρα, στιβαρή σχάρα, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ.
Η τεχνολογία ολοκληρώνεται με έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών με δυνατότητα σύνδεσης με smartphone, αυτόματη εναλλαγή φωτισμού ημέρας/νύχτας και σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (με τη σημείωση πως η QJMOTOR καλό θα ήταν να αναθεωρήσει τον σχεδιασμό των γραφικών). Ο φωτισμός είναι πλήρως LED, το ABS δικάναλο τελευταίας γενιάς (Bosch 9.1ΜΒ), οι μανέτες ρυθμιζόμενες και η θύρα USB προσφέρει ταχεία φόρτιση.
Η πρώτη θετική εντύπωση στον αναβάτη έρχεται από το εργονομικό τρίγωνο. Φυσιολογικές γωνίες για τα άκρα, σύμφωνα με τα σύγχρονα πρότυπα της κατηγορίας, και άνετη δυνατότητα όρθιας οδήγησης — στοιχείο απαραίτητο για χωμάτινα τερέν. Η σέλα έχει σωστής πυκνότητας υλικό και είναι ευρύχωρη για αναβάτη και συνεπιβάτη, υποστηρίζοντας άνεση σε μικρές και μακρινές αποδράσεις. Με ύψος στα 850 χιλιοστά, αναβάτες ύψους 1,75 μέτρων πατούν εύκολα και με τα δύο πόδια στο έδαφος.
Το αλουμινένιο τιμόνι είναι φαρδύ, ωστόσο, εξασφαλίζει άριστο έλεγχο και μεγάλη ακτίνα στροφής, ενώ περνά πάνω από καθρέφτες αυτοκινήτων, προσφέροντας πλεονέκτημα σε αστική χρήση. Η στενή σύνδεση της σέλας με το 20λιτρο ρεζερβουάρ ευνοεί την άνεση.
Ο δικύλινδρος V της QJMOTOR, που κάνει το ντεμπούτο του στο SVT 650, κερδίζει άξια τον τίτλο του «βελούδινου». Πολιτισμένος, εύηχος και ελαστικός, επιτρέπει μεγάλες σχέσεις με μικρές ταχύτητες χωρίς σκορτσαρίσματα. Διαπρέπει στις χαμηλομεσαίες, ενώ όταν ανεβάζει στροφές, διατηρεί προθυμία και ικανοποιητικό αποτέλεσμα μέχρι τα κόκκινα.
Η θέση οδήγησης προσφέρει πλήρη εποπτεία του δρόμου και η ανάρτηση συνδυάζει άνεση και αποτελεσματικότητα. Στην άσφαλτο προσφέρει πληροφόρηση χωρίς πλεύσεις, ενώ στο χώμα απορροφά σωστά τις ανωμαλίες, χωρίς να γίνεται κουραστική. Αν και πιο μαζεμένη σε μέγεθος από τα μεγάλα On-Off, δεν υπολείπεται σε ευρυχωρία για δύο άτομα και τις αποσκευές τους. Τα 140 χλμ/ώρα είναι ιδανική ταχύτητα ταξιδιού, με την κοντή ζελατίνα να προσφέρει ικανοποιητική προστασία.
Το ατσάλινο χωροδικτύωμα δεν το έχουμε συναντήσει σε άλλη μοτοσυκλέτα της QJ, όπως και το υποπλαίσιο και το αλουμινένιο μακρύ ψαλίδι. Ποιότητα κατασκευής σε κάθε λεπτομέρεια.
Στον τομέα της πέδησης, οι τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo αποδίδουν άριστα σε ισχύ και αίσθηση στους εμπρός δίσκους των 320 χλστ., ενώ και πίσω (260 χλστ., μονοπίστονη Brembo) δεν εμφανίζεται υπερβολική παρέμβαση από το ABS. Η επιβράδυνση είναι ελεγχόμενη και δυνατή, ακόμα και σε επιθετική οδήγηση.
To SVT 650 εντυπωσιάζει με τη συμπεριφορά του στις στροφές. Οι εναλλαγές κλίσεων γίνονται με ευκολία, ακρίβεια και αυτοπεποίθηση, υποστηρίζοντας γρήγορους ρυθμούς χωρίς να «λυγίζει» το στήσιμο.
Στο χώμα, αντιμετωπίζει τις διαδρομές με διάθεση, με το βάρος του να γίνεται αισθητό μόνο στις μανούβρες χαμηλής ταχύτητας. Το κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει ξεκούραστες αλλαγές σχέσεων εξαιτίας του μαλακού συμπλέκτη.
Ο κινητήρας, με σχεδόν μηδενικούς κραδασμούς, προσφέρει άνεση, ενώ η γραμμική και ομοιογενής απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών σε παρακινεί να συνεχίσεις το ταξίδι, προς αναζήτηση νέων προορισμών.
Tο QJMOTOR SVT 650 προσομοιώνει ιδανικά τον ρόλο ενός δίτροχου πολυεργαλείου, ικανού να προσαρμοστεί σε κάθε μορφή χρήσης. Με την πρόσθεση του τριβάλιτσου και της προστασίας από τα κάγκελα μπορείτε να αποκτήσετε μια μοτοσυκλέτα που τα έχει όλα. Οπότε τα «ρέστα» μπορείτε να τα επενδύσετε στην επόμενη μεγάλη εξόρμηση.
Εξοπλισμός Αναβάτη MOTO MARKET
Κράνος: Caberg Levo-X
Μπουφάν: Nordcode Adventure Evo
Γάντια: Tucano Urbano MRK3
Παντελόνι: Nordcode Cargo Ripstop Tefflon
Μποτάκια: Eleveit Diverge WP
QJMOTOR SVT 650 X ALL INCLUSIVE |
ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. |
ΤΙΜΗ (€): | 6.995 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχονος, υδρόψυκτος δικύλινδρος V2, τετράχρονος κινητήρας, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο |
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) | 645 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) | 81 x 62,6 |
ΣΥΜΠΙΕΣΗ | 11,8:1 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ | 2 ΣΕ 1 |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | ΜΙΖΑ |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) | 76,2/9.000 |
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (Nm/rpm) | 6,6/8.000 |
ΒΑΡΟΣ (kg) | 234 (πλήρης υγρών) |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) | 850 |
ΜΗΚΟΣ (mm) | 2.270 |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) | 1.505 |
ΙΧΝΟΣ(mm) | Δ.Α. |
ΚΑΣΤΕΡ(o) | 23 |
ΕΛΑΣΤΙΚΑ | |
ΜΠΡΟΣΤΑ: | Maxxis Maxxventure 110/80-19 |
ΠΙΣΩ: | Maxxis Maxxventure 150/70-17 |
ΠΛΑΙΣΙΟ: | Ατσάλινο περιμετρικό τύπου χωροδικτυωμα |
ΨΑΛΙΔΙ: | Αλουμινένιο |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ | Ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ. / Διαδρομή 140mm, πλήρεις ρυθμίσεις |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ | Αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο, πλήρως ρυθμιζόμενο, με σύστημα μοχλισμού |
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ | Δύο δίσκοι, διαμέτρου 320 mm, ακτινική δαγκάνα φρένων 4 εμβόλων Brembo, ABS |
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ | Μονό δισκόφρενο, διαμέτρου 260 mm, δαγκάνα 1 εμβόλου Brembo ABS |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (lt) | 20 |
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h) | 6,2 |
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.