Δοκιμή BMW R 1300 GS Trophy 2024: Εξέλιξη παντού
Η τέλεια μοτοσυκλέτα για τη μετάβαση της μάρκας στον επόμενο αιώνα
Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 22.02.2024
Στόχος των Γερμανών ήταν να κάνουν το R 1300 GS ελαφρύτερο, πιο συμπαγές, πιο ισχυρό και πιο ικανό από τον προκάτοχό του. Το μόνο πράγμα που δεν μπορούσε να αλλάξει ήταν η διαμόρφωση του κινητήρα
Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος
Η εξέλιξη του R 1300 GS ξεκίνησε πριν από εφτά χρόνια – δύο χρόνια προτού παρουσιαστεί το R 1250 GS. Έχοντας αποσπάσει ό,τι μπορούσαν από την υπάρχουσα πλατφόρμα, η οποία ξεκίνησε με την R 1200 GS που παρουσιάστηκε το 2004, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της BMW γνώριζαν ότι η μετάβαση της σειράς R GS στο μέλλον και η διατήρηση της θέσης της στην αγορά απαιτούσε σχεδίαση από λευκό χαρτί.
Flashback
Ήταν το 1980, όταν το πρώτο, ανατρεπτικό G/S προσγειώθηκε στον πλανήτη της μοτοσυκλέτας. Μια μεγάλη enduro έτοιμη για όλα της οποίας η σταδιοδρομία ξεκίνησε με τον πλέον πειστικό τρόπο με τέσσερις νίκες στο Dakar το 1981, το 1982, το 1984 και το 1985. Ένα όχημα, που ήταν ταυτόχρονα απολαυστικό ακόμα και στην άσφαλτο, σε μεγάλες αποστάσεις, μακριά από ερήμους. Μια υπερπλήρης μοτοσυκλέτα! Ένας ύμνος στα ταξίδια και τη «σκονισμένη» περιπέτεια, ο θρύλος του οποίου επιβιώνει μέχρι σήμερα και βλέπει τη νέα R 1300 GS να υπερτερεί σε όλους τους τομείς της απερχόμενης 1250. Καλωσορίσατε στη μεγαλύτερη ανανέωση που έχει πραγματοποιηθεί στα 40 και πλέον χρόνια ιστορίας της λαοφιλέστατης GS.
GS-Flyline
Το ολοκαίνουργιο R 1300 GS – και με τον όρο «ολοκαίνουργιο», εννοούμε πραγματικά πως κάθε εξάρτημα της μοτοσυκλέτας ανασχεδιάστηκε – δεν θέτει μόνο νέα πρότυπα αλλά τα επιβάλλει με τον τρόπο της στον ανταγωνισμό. Ένας πλήρως επανασχεδιασμένος κινητήρας, σε ένα εντελώς νέο πλαίσιο, με τεχνολογία που δεν έχει εφαρμοστεί έως τώρα σε καμία μοτοσυκλέτα δρόμου παραγωγής. Και, ίσως το πιο αμφιλεγόμενο, μια δραματική αλλαγή στην εμφάνιση, από το ρύγχος μέχρι την «ουρά».
Ο διπλός ασύμμετρος μπροστινός προβολέας, που ήταν ένα από τα πιο δυνατά χαρακτηριστικά των τελευταίων ετών, δίνει τη θέση του σε έναν matrix LED με σχήμα "X" ενσωματωμένο στο ράμφος της μοτοσυκλέτας. Μια δήλωση προθέσεων. Ένα σύμβολο, παγκοσμίως συνώνυμο με περιπέτειες και εξερευνήσεις «παντός εδάφους», που χρησιμοποιείται γενικά στα ακρωνύμια των οχημάτων που είναι έτοιμα για οτιδήποτε. Οι σχεδιαστές (με πιθανή την παρέμβαση του τμήματος μάρκετινγκ) θεώρησαν σκόπιμο να κάνουν πιο έντονη τη νέα «φωτεινή υπογραφή» του μεγάλου GS. Το X είναι το πρώτο πράγμα που βλέπεις όταν σε πλησιάζει. Σαν να θέλει να τονίσει πως είναι έτοιμο για όλα. Συγχαρητήρια στους εμπνευστές του.
Κατά τα λοιπά, η μοτοσυκλέτα είναι πολύ πιο λεπτή, αλλά παραμένει μυώδης. Οι σωλήνες πλαισίου και υποπλαισίου του 1250 αντικαταστάθηκαν από χυτά τμήματα συμβάλλοντας στην πιο συμπαγή εικόνα. Το 1300 είναι αναμφισβήτητα πιο μοντέρνο- αλλάζει πολύ, κι όμως... παραμένει το ίδιο, υιοθετώντας την άμεσα αναγνωρίσιμη «οικογενειακή» εμφάνιση. Αυτό οφείλεται επίσης στην αρχιτεκτονική του δικύλινδρου boxer που είναι πλέον ακόμη πιο ορατή από ό,τι στο παρελθόν. Από τις φωτογραφίες δεν μπορείς να δεις σε πλήρη ανάπτυξη την αισθητική του, από κοντά ωστόσο σας διαβεβαιώνω πως είναι εντελώς διαφορετικό.
Μια λιγότερο επιτυχημένη λεπτομέρεια συνιστά η απουσία του κλασικού πίσω φωτιστικού σώματος, που «θυσιάστηκε» για να δημιουργηθεί χώρος για το σύστημα ραντάρ, το οποίο κάνει οπτικά το πίσω μέρος να μοιάζει αφύσικα κενό, αφού όλες οι λειτουργίες είναι πλέον συγκεντρωμένες στα φλας, που λειτουργούν ως φώτα θέσης και stop.
Υπάρχουν τέσσερα διαθέσιμα χρώματα, τα οποία αντιστοιχούν στις ισάριθμες εκδόσεις της γκάμας. Το λευκό της βασικής έκδοσης, η κλασική τριχρωμία BMW της Trophy, το πράσινο με χρυσές λεπτομέρειες της Option 719 «Tramuntana» και ο μαύρος και γκρι συνδυασμός της TripleBlack.
O ισχυρότερος όλων των εποχών
Στο νέο GS o δικύλινδρος boxer διαθέτει αυξημένη χωρητικότητα 1.300κ.εκ. (η διάμετρος του εμβόλου αυξήθηκε στα 106,5 χλστ. από 102,5 χλστ. αλλά η διαδρομή μειώθηκε στα 73 χλστ. από 76 χλστ., ο λόγος συμπίεσης έχει ανέβει στα 13,3:1 από 12,5:1, οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής είναι μεγαλύτερες,το βάρος μειώνεται κατά 3,9 κιλά, ενώ η κατανάλωση παρέμεινε ίδια). Η ιπποδύναμη έφτασε τους 145 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και η ροπή τα 15,2 kgm στις 6.500 σ.α.λ.. Η νέα σχεδίαση είναι πιο συμπαγής από ποτέ χάρη στο κιβώτιο ταχυτήτων που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα και όχι πίσω. Αυτή η νέα αρχιτεκτονική επιτρέπει αξιοσημείωτα οφέλη ως προς το χαμηλό κέντρου βάρους και τη συγκέντρωση των μαζών, καθώς και τη δυνατότητα χρήσης μακρύτερου ψαλιδιού που μεταφράζεται σε καλύτερη πρόσφυση και χαμηλότερο σημείο περιστροφής πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας, κατ’ επέκταση σε περιορισμένες και ελεγχόμενες στρεβλώσεις.
Το πλαίσιο είναι επίσης ολοκαίνουργιο. Αντί για το χωροδικτύωμα υπάρχει τώρα ένα χαλύβδινο κέλυφος, το οποίο ενώ διατηρεί τη θεμελιώδη αρχή σχεδίασης (πρόκειται για μια βάση στην οποία είναι στερεωμένος ο κινητήρας) κρίνεται πολύ πιο άκαμπτο. Στο 1300, γενικά, όλα είναι πιο άκαμπτα και ελαφρύτερα. Η ζυγαριά δείχνει 237 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 19 λίτρων, που σημαίνει μείον 12 κιλά σε σύγκριση με το 1250.
Προσαρμοστικότητα
Η νέα γενιά αναρτήσεων EVOTelelever– EVOParalever σου μεταφέρουν μια αίσθηση που μοιάζει περισσότερο με ένα παραδοσιακό πιρούνι. Οι διαδρομές είναι 190/200 χλστ. και το πιρούνι έχει στελέχη με σημαντικά μεγαλύτερη διάμετρο (και πάλι προς όφελος της ακαμψίας).
Χάρη στο νέο προαιρετικό εργοστασιακό σύστημα DSA (Dynamic Suspension Adjustment) είναι «δυναμικές». Εκτός από τη ρύθμιση απόσβεσης αμορτισέρ, τα ηλεκτρονικά του νέου GS μπορούν επίσης να επέμβουν στη σκληρότητα του ελατηρίου, καθώς και στην αντιστάθμιση φορτίου με βάση τον επιλεγμένο τρόπο οδήγησης, τις συνθήκες οδήγησης (μόνο με τον αναβάτη, με τον συνεπιβάτη ή με βαλίτσες).
Η μοτοσυκλέτα της δοκιμής διέθετε δύο ακόμη λειτουργίες για την ανάρτηση (ανήκουν αμφότερες στον προαιρετικό εξοπλισμό), τον νέο προσαρμοζόμενο έλεγχο ύψους και τη σπορ ανάρτηση. Με τον προσαρμοζόμενο έλεγχο του ύψους, η νέα R 1300 GS προσφέρει αυτόματη ή με το πάτημα ενός κουμπιού ρύθμιση του ύψους της μοτοσυκλέτας ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, εξασφαλίζοντας έτσι τη μεγαλύτερη δυνατή άνεση. Με 20 χιλιοστά μεγαλύτερη διαδρομή ελατηρίου εμπρός και πίσω και με τη σπορ ανάρτηση που έχει εξελιχθεί ειδικά για την GS, οι off road διαδρομές και όχι μόνο γίνονται πιο βατές.
Φυσικά, και τα ηλεκτρονικά είναι κορυφαία. Εκτός από τις λειτουργίες οδήγησης (4 στάνταρ, Eco, Rain, Road και Enduro, στις οποίες προστίθενται οι προαιρετικές, συμπεριλαμβανομένου του "PRO"), την IMU μονάδα αδρανειακών μετρήσεων, τον έλεγχο πρόσφυσης, κάνει ντεμπούτο το σύστημα ραντάρ (εμπρός και πίσω), το οποίο επέτρεψε την εφαρμογή Adaptive Cruise Control (ρυθμίζει την απόσταση από τα οχήματα), του Front Collision Warning (ειδοποιεί τον αναβάτη και παρεμβαίνει στα φρένα σε περίπτωση κινδύνου πρόσκρουσης) και του Lane Change Warning (σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου, το οποίο μέσω ενδείξεων στους καθρέφτες προειδοποιεί όταν βρίσκεται όχημα σε πίσω μας). Υπάρχει επίσης ένα εξελιγμένο σύστημα πέδησης που προσαρμόζεται αυτόματα στις συνθήκες οδήγησης και στη ρύθμιση του τρόπου οδήγησης (ενεργοποιεί, για παράδειγμα, ένα ορισμένο ποσοστό του πίσω φρένου όταν φρενάρετε μόνο με το μπροστινό).
Όλα τα ηλεκτρονικά ρυθμίζονται μέσω μιας έγχρωμης οθόνης TFT 6,5 ιντσών (μεγάλη, ευκρινής και ευανάγνωστη, αλλά χωρίς αυτό το υπερβολικό «εφέ tablet») και ελέγχονται μέσω της κλασικής ροδέλας στο αριστερό γκριπ.
Πιο σπορ
Οι σχεδιαστές της BMW έχουν επέμβει σε όλους τους τομείς και αφού άλλαξαν τα πάντα, αναπόφευκτα διαφοροποιήθηκε η εργονομία της μοτοσυκλέτας. Σε σύγκριση με το 1250 είσαι λιγότερο «μέσα» στη μοτοσυκλέτα και σε λιγότερο «καθιστή» στάση. Όλα αυτά έχουν γίνει με ξεκάθαρο στόχο να δώσουν έναν πιο σπορ χαρακτήρα - με άλλα λόγια, πιο κοντά στον ανταγωνισμό "made in Bologna" - και ταυτόχρονα να διατηρήσουν (και να αυξήσουν) τις off road ικανότητες. Αυτός είναι ο λόγος που στο νέο GS η σέλα «σπρώχνει» τον αναβάτη περισσότερο προς τα εμπρός. Αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει ότι έχει εγκαταλειφθεί η παροιμιώδης ικανότητα να αισθάνεσαι άνετα από τα πρώτα μέτρα. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία που παρουσιάζονται στο νέο μοντέλο είναι ακριβώς η προσαρμογή της σέλας, χάρη σε έναν άπειρο συνδυασμό ρυθμίσεων (τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη) και ηλεκτρονικών συστημάτων που βοηθούν αρκετά.
Το ύψος από το έδαφος (στη στάνταρ έκδοση) είναι 850 mm, αλλά για να βοηθήσει τους αναβάτες μετρίου αναστήματος και κάτω το προσαρμοζόμενο ύψος μοτοσυκλέτας (Adaptive Vehicle Height Control), μειώνει το ύψος της σέλας κατά 20 mm. Μια χρήσιμη τεχνολογία, αν σκεφτείτε πόσοι άνθρωποι εγκαταλείπουν την προσπάθεια να οδηγήσουν ένα μεγάλο adventure επειδή φοβούνται ότι δεν μπορούν να πατήσουν γερά στο έδαφος.
Σε μια μοτοσυκλέτα που προορίζεται για ταξίδια, η αεροδυναμική προστασία είναι ιδιαίτερης σημασίας. Η προσφερόμενη ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα (προαιρετικός εξοπλισμός) που υποστηρίζεται καλά από τους δύο πλαϊνούς εκτροπείς ανταποκρίνεται τέλεια στον σκοπό της.
Welcome on board
Λίγα μέτρα και το 1300 γίνεται δικό σας. Όπως συνέβαινε με το 1250. Μόνο που τώρα όλα είναι πιο οριοθετημένα, εστιασμένα, αυστηρά. Πιο προσανατολισμένα στη σπορ οδήγηση. Εν ολίγοις, αισθάνεστε αυτομάτως ευπρόσδεκτοι αλλά σε έναν νέο κόσμο.
Το πρώτο χαρακτηριστικό που καταλαβαίνεις άμεσα είναι η εξέλιξη του μπροστινού μέρους που το εμπιστεύεσαι περισσότερο από ό,τι του 1250. Η «επικοινωνία» μεταξύ αναβάτη και μοτοσυκλέτας βρίσκονται σε εντελώς διαφορετικό επίπεδο και οδηγώντας μπορεί να «ακούσει» πιο καθαρά τι συμβαίνει κάτω από το τιμόνι, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Οδηγώντας στη λειτουργία «Road» νιώθεις τα πάντα με πολύ φυσικό και αποτελεσματικό τρόπο. Με το νέο σύστημα DSA τα ηλεκτρονικά παρεμβαίνουν συνεχώς στις αναρτήσεις, κάνοντας την οδήγηση εκπληκτικά ουδέτερη σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Το σύστημα, ρυθμίζοντας την απόσβεση κατά διαστήματα, διασφαλίζει ότι οι τροχοί μπορούν να απορροφήσουν καλύτερα τις ανωμαλίες του δρόμου, διατηρώντας έτσι τη μοτοσυκλέτα σε ασύλληπτη ισορροπία.
Στις στροφές, το GS είναι ευέλικτο, σαφέστατο, ακολουθώντας πιστά τις προθέσεις του αναβάτη. Το λιγότερο βάρος γίνεται αισθητό. Και έτσι πειραματίζεσαι, ακόμη περισσότερο από ό,τι στο παρελθόν, με την «άγρια» πλευρά της μοτοσυκλέτας σε αναζήτηση όμορφων οδηγικών εμπειριών. Ακόμη και όταν υπερβάλλεις, το να φέρεις το πλαίσιο σε δύσκολη θέση είναι σχεδόν ακατόρθωτο. Με λίγα λόγια, πας γρήγορα ή βόλτα με την ίδια ευκολία και φυσικότητα απολαμβάνοντας πλήρως μια ομολογουμένως πιο «σπορ» μοτοσυκλέτα, η οποία ανταμείβει χωρίς ποτέ να γίνεται πολύ απαιτητική.
Όσο για τον κινητήρα; Η νέα μονάδα είναι πιο ελαστική και πιο γραμμική σε όλη την καμπύλη απόδοσης, χωρίς ιδιαίτερες εξάρσεις αλλά με έντονη και εμφανή "δύναμη" από τις χαμηλές στροφές έως την κόκκινη ζώνη του στροφόμετρου. Κάθε άνοιγμα του γκαζιού σάς ωθεί προς τα εμπρός με αποφασιστικότητα. Ακόμη και στην έξοδο της στροφής μπορείτε πάντα να βασίζεστε σε μια γεμάτη επιτάχυνση. Πάνω από τις 7.000 σ.α.λ. εμφανίζει πολλούς κραδασμούς, αλλά μέχρι τότε έχεις 170 χλμ/ώρα στην οθόνη. Αν συνεχίσεις θα δεις μέχρι και 230+ χλμ/ώρα. Μιλάμε για άπλετη ισχύ και ροπή. Η μόνη μας ένσταση είναι στη λειτουργία του Quickshifter, που αν και βελτιωμένο, είναι σκληρό σε λειτουργία και κάνει διακοπές στην αλλαγή σχέσεων.
Η έκδοση Trophy που είχαμε στη διάθεσή μας είναι η πιο ικανή «εκτός δρόμου», επιβεβαιώνοντας ακλόνητα την αλματώδη εξέλιξη, που είναι ήδη εμφανής στο δρόμο, και σε χρήση off road. Στέκεσαι όρθιος στα μαρπιέ, με λιγότερο βάρος να διαχειριστείς και έχεις τον απόλυτο έλεγχο. Όσο για την παροιμιώδη globetrotting φύση του GS, που ήταν πάντα η βασίλισσα των ταξιδιών σε όλο τον κόσμο και όλους τους τύπους διαδρομών, ενισχύεται ακόμη περισσότερο και επαναπροσδιορίζει τα όριά του. Προφανώς, παραμένει μια μοτοσυκλέτα ακατάλληλη για ακραία χρήση σε δύσβατα χωμάτινα μονοπάτια αλλά είναι ένα ολοκληρωμένο adventure για ταξίδια «παντός εδάφους» που κατατάσσεται στην κορυφή της κατηγορίας των μαστόδοντων.
20.690€+
Αν ως τιμή εννοούμε την αρχική, 20.690 ευρώ, παρά το υψηλότερο επίπεδο βασικού εξοπλισμού σε σχέση με το παρελθόν, η αλήθεια είναι ότι για να απολαύσετε μια πραγματική «εμπειρία GS» πρέπει να αποχωριστείτε περισσότερα χρήματα και να εξοπλίσετε τη μοτοσυκλέτα με όλα εκείνα τα ακαταμάχητα (και ακριβά) καλούδια με τα οποία είναι γεμάτος ο κατάλογος της BMW. Μόνον έτσι μπορεί να αξιοποιηθούν πλήρως οι δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.
44 χρόνια επιτυχίας
Μια τεράστια επιτυχία που δεν γνωρίζει κρίση, αυτή του πιο αγαπημένου Γερμανού όλων των εποχών. Μόνον οδηγώντας μπορεί κανείς να κατανοήσει πλήρως το φαινόμενο GS και να βιώσει την απόλυτη άνεση, την καινοτομία, την οδηγική απόλαυση, την ευκολία στους ελιγμούς. Όλα τα παραπάνω το καθιστούν αποτελεσματικό σε κάθε είδους διαδρομή και αποτελούν κοινά χαρακτηριστικά όλων των GS, αλλά στο 1300 έχουν τονιστεί επιπλέον. Τώρα μπορείς να διαχειρίζεσαι άπλετη δύναμη και να την απολαμβάνεις ακόμα και σε δύσκολες διαδρομές. Ακόμη και αν ρισκάρετε σε ένα στενό μονοπάτι γεμάτο κροκάλες και βγείτε αλώβητοι, αυτό θα οφείλεται στη δουλειά που έχει γίνει σε ένα θηρίο σχεδόν 240 κιλών που είναι ικανό να σας κάνει να ξεπεράσετε τα όριά σας. Σαν να είναι φυσιολογικό... κι ας μην είναι.
Εξοπλισμός Αναβάτη Moto Market
Κράνος: Airoh Commander Factor
Μπουφάν: Nordcode Pantera
Παντελόνι: Nordcode Oslo
Γάντια: Nordcode Voras
Μποτάκια: Eleveit Diverge WP
BMW R 1300 GS 2024 | BMW MOTORRAD HELLAS |
ΤΙΜΗ (€): | Από 20.690 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Υδρο/ελαιόψυκτος δικύλινδρος boxer, τετράχρονος κινητήρας, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο |
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) | 1.300 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) | 106,5 x 73 |
ΣΥΜΠΙΕΣΗ | 13,3:1 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ | 2 ΣΕ 1 |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | ΜΙΖΑ |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) | 145/ 7.750 |
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (Nm/rpm) | 14,6 / 6.500 |
ΒΑΡΟΣ (kg) | 237 (πλήρης υγρών) |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) | 850 |
ΜΗΚΟΣ (mm) | 2.212 |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) | 1.518 |
ΙΧΝΟΣ(mm) | 112 |
ΚΑΣΤΕΡ(o) | Δ.Α. |
ΕΛΑΣΤΙΚΑ | |
ΜΠΡΟΣΤΑ: | Metzeler Tourance Next2 120/70-19 |
ΠΙΣΩ: | Metzeler Tourance Next2 170/60-17 |
ΠΛΑΙΣΙΟ: | Πλαίσιο δύο τμημάτων αποτελούμενο από το κύριο πλαίσιο και βιδωμένο επάνω του υποπλαίσιοο, κινητήρας ως φέρον στοιχείο |
ΨΑΛΙΔΙ: | Αλουμινένιο |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ | BMW Motorrad Evo-TeleLever, τιμόνι με κλίση αποσύνδεσης μέσω εύκαμπτου στοιχείου, κεντρικό αμορτισέρ / Διαδρομή 190mm |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ | BMW Motorrad EVO-Paralever, ψαλίδι μονής όψης από χυτό αλουμίνιο, εγκάρσια συνδεδεμένα ρουλεμάν περιστρεφόμενου βραχίονα, κεντρικό γόνατο ελατηρίου WAD, προφόρτιση ελατηρίου πλήρως ρυθμιζόμενη / Διαδρομή 200mm |
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ | Δύο δίσκοι, διαμέτρου 310 mm, ακτινική δαγκάνα φρένων 4 εμβόλων ABS Pro |
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ | Μονό δισκόφρενο, διαμέτρου 285 mm, πλωτή δαγκάνα 2 εμβόλων ABS Pro |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (lt) | 19 |
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h) | 7 |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.