Δοκιμή VOGE R125 ABS 2023 : Καλώς ήρθατε στον κόσμο της πραγματικής μοτοσυκλέτας
Φιλική για νέους αναβάτες, μοντέρνα και ιδανική για αστική οδήγηση
17.08.2023
Οδηγώντας το «μικρό» της VOGE οικογενείας, ομολογώ πως το μόνο που δεν περίμενα ήταν ο μεγάλος βαθμός απολαυστικής οδήγησης του R125!
Κείμενο: Ελένη-Δανάη Μαυράκη - Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος
Με είχαν προϊδεάσει θετικά οι άνθρωποι της Mototrend, της αντιπροσωπείας της μάρκας στη χώρα μας. Τελικά είχαν απόλυτο δίκιο. Κατά τις πρώτες ημέρες του καλοκαιρινού καύσωνα, παράλληλα με επαγγελματικές και λοιπές υποχρεώσεις εντός πόλης, συστηθήκαμε μεταξύ μας σε μάλλον hot καταστάσεις, εντός κι εκτός πόλης.
Εντός πόλης, οι διαδρομές μεταξύ σπίτι – γραφείο και οι λοιπές καθημερινές μετακινήσεις γίνονται απλά, εύκολα και οικονομικά. Ο κινητήρας του είναι ροπάτος και πολύ ελαστικός για τον κυβισμό του, τόσο που «τραβάει» εύκολα με δύο άτομα. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει τη σωστή κλιμάκωση και ο συμπλέκτης είναι τόσο μαλακός ώστε σε αφήνει ξεκούραστο μέσα στην πόλη. Με ύψος σέλας στα 790mm και τιμόνι τύπου fatbar ήταν ευκολοδήγητο και ευέλικτο για κάθε αθηναϊκό στενό με ό,τι ρίσκα και προκλήσεις αυτό συνεπάγεται – από αφηρημένη διάσχιση πεζού μέχρι αποφυγή παιδικής μπάλας σε πάρκο. Σίγουρα σε αυτό βοηθούν τα 275mm και 220mm δισκόφρενα, σε συνδυασμό με το δικάναλο ABS, το οποίο απέτρεψε ένα απολύτως δικαιολογημένο κατά τ’ άλλα μπλοκάρισμα των τροχών (όταν πέρασε η μπάλα και δεν ήμουν ιδιαίτερα ψύχραιμη στην αντίδρασή μου) και μου έσωσε την αξιοπρέπεια…
Όσες φορές τολμούσαμε να βρεθούμε με φίλους σε ανοιχτό χώρο και όχι κάπου με κλιματισμό, η συνήθης αντίδραση από τους περισσότερους, ήταν… «Ωχ! Τι είναι αυτό; Ωραίο είναι! Να ανέβω λίγο;» Και αφού η μοτοσυκλέτα της VOGE τούς κέντριζε το ενδιαφέρον με το μοντέρνο παρουσιαστικό της ακολουθούσαν χρήσιμες διαπιστώσεις και ερωτήσεις…«Ρε συ, το φτάνω!» ή «Πωωωω ωραίο είναι!» «Πόσο κάνει;» «Μπορώ λες να πάρω ένα τέτοιο;» Ναι, φυσικά και το φτάνεις, έχει ύψος και γκάζι φιλικό προς όλους και μόλις 128 κιλά βάρος.
Ναι, ΕΙΝΑΙ σούπερ κουλ η σχεδίασή του και ο LED προβολέας με τα φώτα ημέρας (DRL) να τον πλαισιώνουν κλέβει τις εντυπώσεις. Πού να έβλεπαν και την άλλη χρωματική επιλογή, σε άσπρο, γαλάζιο με κόκκινες λεπτομέρειες…
Το VOGE R125 θα σε μάθει να ξεχωρίζεις τις πραγματικές μοτοσυκλέτες, αφού διαθέτει δομικά στοιχεία που εφαρμόζονται σε πολύ μεγαλύτερες και κατά πολύ ακριβότερες κατασκευές. Έχουμε και λέμε… Πλαίσιο χωροδικτύωμα, ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι, ανεστραμμένο πιρούνι, μονό αμορτισέρ με έδραση απευθείας στο ψαλίδι, αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών με tubeless ελαστικά, προστατευτική καρίνα κάτω από τον κινητήρα. Προσθέστε το δικάναλο ABS και τα δύο δισκόφρενα. Η μεγάλη, έγχρωμη LCD οθόνη που έχει τον αναβάτη ανά πάσα στιγμή ενήμερο για τα πάντα (ταχύμετρο, στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου, ρολόι, βολτόμετρο, θερμοκρασία ψυκτικού, επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο, μέση κατανάλωση, λειτουργία ABS, ακόμα και δυνατότητα επιλογής ενδείξεων ανάμεσα σε χιλιόμετρα και μίλια!)
Φυσικά και μπορείς να αποκτήσεις ένα VOGE R125 – αφού απευθύνεται σε εσένα που έχεις δίπλωμα Α1 και το διαθέσιμο budget για αγορά πραγματικής μοτοσυκλέτας είναι το ανώτερο 3.000 ευρώ. Ε λοιπόν θα δώσεις 2.795€, θα το πάρεις καινούργιο, με όλα τα καλά που συνοδεύεται η αγορά μιας καινούργιας μοτοσυκλέτας και θα σου μείνουν 205 € για τα πρώτα έξοδα. Κλείνει το μάτι στους δεκαοχτάχρονους που θέλουν την αυτονομία στις μετακινήσεις τους, με χαμηλό κόστος απόκτησης και χαμηλή κατανάλωση – περίπου 3 λίτρα/ 100χλμ, χωρίς να συμβιβάζονται στο στυλ.
Εντάξει, δεν είναι η μοτοσυκλέτα που θα σε πάει να κάνεις τα ψώνια της εβδομάδας στο σούπερ μάρκετ, χασάπη, μανάβη και δεν ξέρω τι άλλο, αλλά είναι σίγουρα η μοτοσυκλέτα που σου μεταδίδει αίσθηση οδήγησης και όχι «διεκπεραίωσης». Σε αυτό συνεισφέρει ιδιαίτερα η θέση οδήγησης που έχεις με το τιμόνι – επιτρέποντάς σου μια πιο όρθια ή μια πιο σκυφτή και σπορ στάση, αναλόγως διάθεσης και διαδρομής.
Στο σύνολο, για εντός πόλης οδήγησης, ο κινητήρας του VOGE R125 είναι επιβεβαιωμένα αποτελεσματικός για καθημερινές μετακινήσεις και διαθέτει αρκετή δύναμη για να αντιμετωπίσει τις ανηφόρες και την κίνηση. Η ισχύς των 15 ίππων και η ροπή των 1,2 kgm το κάνουν ιδανικό για νέους αναβάτες αφού προσφέρει απόλυτα εκμεταλλεύσιμη ισχύ.
Διαθέτοντας τεχνολογικό εξοπλισμό που καθιστά την οδήγηση ευκολότερη και πιο άνετη, το LED φωτιστικό σώμα βελτιώνει την ορατότητα τη νύχτα, ενώ ο πλήρης ψηφιακός πίνακας οργάνων παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό.
Έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα;
Παρά το μικρό του μέγεθος, το VOGE R125 είναι σχετικά άνετο και για τον συνεπιβάτη. Ο σχεδιασμός της σέλας δύο τμημάτων παρέχει επαρκή χώρο για δύο άτομα και η μαλακή ανάρτηση στον πίσω τροχό βελτιώνει την άνεση κατά την οδήγηση. Οι βόλτες και μετακινήσεις εντός πόλης με μια φίλη ή φίλο δεν αποτέλεσαν θέμα προβληματισμού.
Όπως μπορεί να φανταστεί κανείς, εν μέσω καύσωνα, η παραλία ήταν ένας αρκετά αυτονόητος προορισμός. Ναι, αλλά δεν μου έφτανε να πάω κάπου κοντά, όχι. Ήθελα «λίγο παραπέρα» για να κάνω και λίγο βολτούλα στην εθνική.
Λοιπόν. Αθήνα – Κάλαμος, άνευ συνεπιβάτη και με πολλούς ενδοιασμούς για το κατά πόσο θα άντεχα με κράνος και φουλ εξοπλισμό ασφαλείας όταν το θερμόμετρο τεντωνόταν προς τα πάνω είχε αίσια έκβαση. Φτάνοντας τα 110χλμ/ώρα και ξεπερνώντας τα ανά φάσεις, η απόσταση καλύφθηκε σε λογικό διάστημα, αβίαστα και χωρίς κάποιο προβληματισμό. Για εντός πόλης, ναι. Για εντός περιφέρειας, ναι. Για οριακά στα σύνορα εκτός Περιφέρειας, πάλι ναι.
Συνοψίζοντας
To R125 παρέχει όλα όσα αναζητά ο νέος αναβάτης από την πρώτη του μοτοσυκλέτα. Η σύγχρονη τεχνολογία με τον μοντέρνο σχεδιασμό συνδυάζονται άψογα με την οικονομία, σε κτήση και χρήση, που αποτελεί βασικό ζητούμενο. Η VOGE συνεχίζει να μας εντυπωσιάζει και σύντομα θα δείτε πολλά περισσότερα από μια εταιρεία που «χτίζει» το όνομά της πάνω σε πολύ γερές βάσεις.
VOGE R125 ABS 2023 | MOTOTREND SA |
ΤΙΜΗ (€): | 2.795 (ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2023) |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ, ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 2 ΕΕΚ 4 ΒΑΛΒΙΔΕΣ |
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) | 124,8 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) | 57,3x48,4 |
ΣΥΜΠΙΕΣΗ | 12 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ | 1 ΣΕ 1 |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | ΜΙΖΑ |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) | 15/9.500 |
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm) | 1,2/8.500 |
ΒΑΡΟΣ (kg) | 128 |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) | 790 |
ΜΗΚΟΣ (mm) | 1.941 |
ΠΛΑΤΟΣ (mm) | 795 |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) | 1.310 |
ΙΧΝΟΣ(mm) | Δ.Α. |
ΚΑΣΤΕΡ(o) | Δ.Α. |
ΕΛΑΣΤΙΚΑ | |
ΜΠΡΟΣΤΑ: | 110/70-17 |
ΠΙΣΩ: | 140/60-17 |
ΠΛΑΙΣΙΟ: | ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΤΥΠΟΥ ΧΩΡΟΔΙΚΤΥΩΜΑ |
ΨΑΛΙΔΙ: | ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ | ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 35mm ΔΙΑΔΡΟΜΗ 150mm |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ | ΜΟΝΟ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ |
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ | ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ ΔΑΓΚΑΝES 2 ΕΜΒΟΛΩΝ ΑBS |
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ | ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ ΔΑΓΚΑΝΑ 1 ΕΜΒΟΛΟΥ ΑBS |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 10 ΛΙΤΡΑ |
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h) | 3 |
VOGE R125 ABS 2023 | MOTOTREND SA |
ΤΙΜΗ (€): | 2.795 (ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2023) |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ, ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 2 ΕΕΚ 4 ΒΑΛΒΙΔΕΣ |
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) | 124,8 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) | 57,3x48,4 |
ΣΥΜΠΙΕΣΗ | 12 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ | 1 ΣΕ 1 |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | ΜΙΖΑ |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) | 15/9.500 |
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm) | 1,2/8.500 |
ΒΑΡΟΣ (kg) | 128 |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) | 790 |
ΜΗΚΟΣ (mm) | 1.941 |
ΠΛΑΤΟΣ (mm) | 795 |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) | 1.310 |
ΙΧΝΟΣ(mm) | Δ.Α. |
ΚΑΣΤΕΡ(o) | Δ.Α. |
ΕΛΑΣΤΙΚΑ | |
ΜΠΡΟΣΤΑ: | 110/70-17 |
ΠΙΣΩ: | 140/60-17 |
ΠΛΑΙΣΙΟ: | ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΤΥΠΟΥ ΧΩΡΟΔΙΚΤΥΩΜΑ |
ΨΑΛΙΔΙ: | ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ | ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 35mm ΔΙΑΔΡΟΜΗ 150mm |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ | ΜΟΝΟ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ |
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ | ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ ΔΑΓΚΑΝES 2 ΕΜΒΟΛΩΝ ΑBS |
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ | ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ ΔΑΓΚΑΝΑ 1 ΕΜΒΟΛΟΥ ΑBS |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 10 ΛΙΤΡΑ |
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h) | 3 |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.