Αγώνες Εξωτερικού

Το Ducati V21L είναι έτοιμο για την πίστα

Το πρώτο βήμα της Ducati προς την παραγωγή μοτοσυκλέτας δρόμου


18.01.2023

Ξεκίνησε η παραγωγή των μοτοσυκλετών που θα πρωταγωνιστήσουν στο «ηλεκτρικό» Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2023. Αγωνιστικό ντεμπούτο στο Γαλλικό GP στις 13 Μάϊου

Σχεδόν ένα χρόνο από την πρώτη δοκιμή με τον Michele Pirro στο Misano World Circuit Marco Simoncelli, ξεκίνησε επίσημα πλέον η κατασκευή των V21L των ηλεκτρικών Ducati της σεζόν 2023 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM Enel MotoE. Η παραγωγή ξεκίνησε τον Δεκέμβριο και οι 23 μοτοσυκλέτες θα είναι έτοιμες μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου . Από αυτά τα 18 θα έρθουν στον αγώνα και 5 μονάδες είναι διαθέσιμες στην διοργάνωση.

Η έναρξη της παραγωγής των V21L αντιπροσωπεύει αναμφίβολα ένα νέο και σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία της Ducati. Το project υλοποιήθηκε με στόχο την απόκτηση τεχνογνωσίας για το μέλλον, διατηρώντας παράλληλα την παραδοσιακή προσέγγιση της εταιρείας. Δοκιμή τεχνολογικών λύσεων στους αγώνες και ενσωμάτωσή τους σε μοτοσυκλέτες που προορίζονται για μοτοσυκλετιστές. Έτσι γεννήθηκε η V21L, που σύμφωνα με τη Ducati είναι η πιο τεχνολογικά καινοτόμα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στον κόσμο, αποτέλεσμα της κοινής δουλειάς του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης και της ομάδας της Ducati Corse. Με άλλα λόγια, αυτή είναι η MotoGP των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.

Ducati MotoE SOP 0 5

«Η έναρξη της παραγωγής της Ducati που προορίζεται για την MotoE είναι μια ιστορική στιγμή για την εταιρεία μας», δήλωσε ο Claudio Domenicali, Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati - η οποία με αυτό το έργο μελετά σε βάθος τις τεχνολογίες του μέλλοντος του κόσμου των δύο τροχών. Είναι ένα σημαντικό πεδίο πειραματισμού, στο οποίο επενδύουμε για την απόκτηση τεχνογνωσίας, για να είμαστε έτοιμοι εάν και όταν η τεχνολογία μπαταριών επέτρεπε τη δημιουργία μιας πραγματικά συναρπαστικής ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας δρόμου, η οποία θα έχει το βάρος, τις επιδόσεις και την αυτονομία που περιμένουν οι λάτρεις από ένα μοντέλο του Borgo Panigale. Ως εκ τούτου, αντιμετωπίζουμε αυτή τη νέα περιπέτεια με στόχο να εμπλουτίσουμε την τεχνογνωσία και τις δεξιότητες των ανθρώπων μας για να κατασκευάσουμε στο μέλλον μια ηλεκτρική Ducati που θα κυκλοφορεί στο δρόμο. Το project έργο MotoE αντιπροσωπεύει ένα αποφασιστικό βήμα για να συμβάλει η Ducati στη μείωση των εκπομπών CO2 και στην έρευνα για τα συνθετικά καύσιμα (eFuel) που καθιστούν δυνατή την εξάλειψη των συνολικών εκπομπών CO2 των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα είναι μια πτυχή που όλοι οι ιδιώτες και όλες οι εταιρείες πρέπει να λάβουν υπόψη ως προτεραιότητα για να διατηρηθεί η ευαίσθητη ισορροπία του πλανήτη».

Ducati MotoE SOP 0 2

Μετά από ένα χρόνο δοκιμών εξέλιξης από τους Michele Pirro, Alex De Angelis και Chaz Davies το ντεμπούτο V21L στην πίστα πλησιάζει. Η σεζόν ξεκινάει από τις 12 έως τις 14 Μαΐου στην πίστα Le Mans της Γαλλίας. Πριν από τον πρώτο αγώνα έχουν προγραμματιστεί δύο τριήμερα επίσημων δοκιμών. Από τις 6 έως τις 8 Μαρτίου στην πίστα Jerez και από τις 3 έως τις 5 Απριλίου στην Catalunya.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά την πολύτιμη εμπειρία και μια πρώτη χρονιά με εξαιρετικά αποτελέσματα στην κατηγορία Moto3, η QJ MOTOR κάνει το επόμενο βήμα εξέλιξης, με την είσοδό της στην κατηγορία Moto2 για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2023!
Οι νέες επιλογές στον τομέα του εξοπλισμού των αναβατών και πόσα μπορούν να κερδίσουν από τις μάρκες που τους «ντύνουν»
Τα variator της Ιταλικής Malossi είναι πολύ εύκολα στην εφαρμογή και τοποθέτηση, όσο και στη δυνατότητα εξατομίκευσης του τρόπου λειτουργίας τους
Η Red Bull KTM Factory Racing, είναι η πέμπτη ομάδα του 2023, που σπάει τη σιωπή της χειμερινής ανάπαυλας, λίγες ημέρες πριν «αρχίσουν τα όργανα» στις πρώτες δοκιμές στη Sepang

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.