Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP 2022: Ο «βασιλιάς» των πτώσεων

Ο rookie της Yamaha Darryn Binder βγήκε «νοκ άουτ» τις περισσότερες φορές


28.11.2022

Ο Darryn Binder πλήρωσε ακριβά την απειρία του, ενώ ο Marc Marquez είχε τον υψηλότερο μέσο όρο πτώσεων το 2022, λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό αγώνων που συμμετείχε

Ο Maverick Vinales αντιθέτως έπεσε τις λιγότερες φορές, μόλις δύο, ενώ η πιο «δύσκολη πίστα» για τους αναβάτες του MotoGP αποδείχθηκε ότι ήταν το Portimao.

H Dorna, όπως κάνει κάθε χρόνο στο τέλος του Πρωταθλήματος, έδωσε στην δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν τις πτώσεις των αναβατών. Το 2022 τον «τίτλο» κατακτά ο «πρωτάρης» Darryn Binder, αλλά αρκετοί «παλιοί» εμφανίζονται στην λίστα με τους… κορυφαίους.

Ο αδελφός του Brad, έπεσε 27 φορές, 4 περισσότερες από τον Marco Bezzecchi. Ο Ιταλός αναβάτης της VR46, που συγκέντρωσε 111 βαθμούς τερματίζοντας στην 14η της βαθμολογίας, πέτυχε όμβς μερικά εντυπωσιακά αποτελέσματα μέσα στη χρονιά. Αποκορύφωμα η δεύτερη θέση στον αγώνα στην πίστα του Assen.

Στις δύο επόμενες θέσεις συναντάμε δύο αναβάτες της Honda, οι οποίοι δεν θα αγωνίζονται το 2023 με τα χρώματα ομάδων της big H. O λόγος για τους Pol Espargaro και Alex Marquez που έπεσαν 21 φορές.

Εντύπωση κάνουν οι 18 πτώσεις του Marc Marquez ο οποίο συμμετείχε μόλις σε 12 αγώνες που σημαίνει πως είχε μέσο όρο 1,5 πτώσεις ανά γύρο. Ακόμη και αν υπολογίσουμε τον αγώνα της Ινδονησίας, στον οποίο δεν συμμετείχε εξαιτίας τραυματισμού μετά από highsiding στις δοκιμές, ο μέσος όρος του παραμένει ο υψηλότερος (1,38).

Οι άλλοι αναβάτες που έπεσαν κατά μέσο όρο τουλάχιστον μία φορά ανά γύρο ήταν: Darryn Binder (1,35), Bezzecchi (1,15), Pol Espargaro (1,11) και Alex Marquez (1,05).

Στην τελευταία θέση βρέθηκε ο Maverick Vinales με μόλις δύο πτώσεις. Ο Ισπανός δεν είναι από τους αναβάτες που πέφτουν. Η χειρότερή του επίδοση είναι οι 7 τούμπες το 2017.

Στις μικρότερες κατηγορίες, ο Keminth Kubo με 25 νοκ άουτ πρώτευσε στην Moto2 και ο Elia Bartolini στην Moto3, άφησε πίσω του τους πάντες, με 22 «βρόντους».

Γενικά το 2022 ήταν η σεζόν με πάρα πολλά ατυχήματα, αφού σημειώθηκαν 335. Μόνο το 2017 ήταν χειρότερο, όπου κατά μέσο όρο έπεφταν 17,4 αναβάτες ανά αγώνα, ενώ φέτος 16,7.

Σε αγώνα συνολικά σημειώθηκαν 86 πτώσεις ενώ κατά την διαδικασία FP3, 68.

Στο Portimao σημειώθηκαν οι περισσότερες πτώσεις (105), στο Le Mans (87) και στο Misano (71). Προφανώς, η διεξαγωγή αγώνων σε βρεγμένη πίστα επηρεάζει συχνά τις πτώσεις. Ο Γαλλικός γύρος είναι ιστορικά από τους πιο ύπουλους, ακόμα κι αν η Βαλένθια, το 2018, κατέχει το απόλυτο ρεκόρ με 155 πτώσεις. Η πίστα της Αργεντινής (Termas de Rio Hondo), από την άλλη, είναι η πίστα που οι αναβάτες σύρθηκαν στην άσφαλτο τις λιγότερες φορές (34). Η τελευταία στροφή του Sachsenring (21) και η έβδομη του Le Mans (20) αποδείχθηκαν οι δύο πιο ύπουλες στο ημερολόγιο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά την πολύτιμη εμπειρία και μια πρώτη χρονιά με εξαιρετικά αποτελέσματα στην κατηγορία Moto3, η QJ MOTOR κάνει το επόμενο βήμα εξέλιξης, με την είσοδό της στην κατηγορία Moto2 για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2023!
Οι νέες επιλογές στον τομέα του εξοπλισμού των αναβατών και πόσα μπορούν να κερδίσουν από τις μάρκες που τους «ντύνουν»
Τα variator της Ιταλικής Malossi είναι πολύ εύκολα στην εφαρμογή και τοποθέτηση, όσο και στη δυνατότητα εξατομίκευσης του τρόπου λειτουργίας τους
Η Red Bull KTM Factory Racing, είναι η πέμπτη ομάδα του 2023, που σπάει τη σιωπή της χειμερινής ανάπαυλας, λίγες ημέρες πριν «αρχίσουν τα όργανα» στις πρώτες δοκιμές στη Sepang

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.