MotoGP: Πως ακούγονται οι κινητήρες όλων των εργοτασιακών μοτοσυκλετών (Video)
Τόσο ίδιοι και τόσο διαφορετικοί ταυτόχρονα
Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 01.12.2017
Είναι όλοι τετρακύλινδροι. Μερικοί σε σειρά και άλλοι σε διάταξη V. Ακούγονται το ίδιο; Καμία σχέση μεταξύ τους!
Yamaha και Suzuki διαθετουν κινητήρες με τους τέσσερις κυλίνδρους να βρίσκονται ο ένας δίπλα στον άλλον. Οι Ευρωπαίοι, Aprilia, Ducati, KTM, αλλά και η Honda προτιμούν τον ίδιο αριθμό κυλίνδρων σε διάταξη V, που σημαίνει χοντρικά δύο κύλινδοι μπροστά και άλλοι δύο πίσω. Στις καθημερίνες μοτοσυκλέτες ακούγοντας ειδικά τετρακύλινδρους σε σειρά κινητήρες οι διαφορές στον ήχο που εκπέμπουν είναι ελάχιστες. Τετρακύλινδρους V4 η αλήθεια είναι πως έχουμε ελάχιστους και ένας από αυτούς είναι ο κινητήρας της Aprilia που χρησιμοποιείται στο κορυφαίο RSV4 αλλά και στο Tuono. Πριν λίγες ημέρες στην EICMA είδαμε το νέο V4 υπερόπλο της Ducati, ενώ οι φήμες για παρουσίαση ένος V4 supersport από την Honda οργιάζουν το τελευταίο διάστημα.
Στο "λογαριασμό" δεν βάζουμε τις πανάκριβες race replica Honda RC213V και Ducati Desmosedici που αποτελούν ότι πιο κοντινό έχουμε δει στο δρόμο στις μοτοσυκλέτες του MotoGP.
Απολάυστε σε αυτό το video τον τρόπο λειτουργίας και το πως ακούγονται όλες οι μοτοσυκλέτες των εργοστασιακών ομάδων του grid.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.