Αγώνες Εξωτερικού

Πρωτάθλημα Youngtimers: Με μοτοσυκλέτες 20 ετών και άνω

Που αλλού, στην Ιταλία


31.03.2022

Στη γειτονική χώρα ο κόσμος τρέφει μια τρομερή αγάπη για τις μοτοσυκλέτες, ανεξαρτήτως κυβισμού, κατηγορίας και φυσικά, έτος κατασκευής

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Μετά τα track day, αφιερωμένα σε μοτοσυκλέτες του παρελθόντος, η Ιταλική Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας διοργανώνει το CIV Classic. Κάπως έτσι λοιπόν, το τρομερά ανταγωνιστικό Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας εμπλουτίζεται από φέτος με μια ακόμη κατηγορία στο οποίο μπορούν να συμμετάσχουν μοτοσυκλέτες τουλάχιστον 20 ετών.

Το CIV Classic περιλαμβάνει έξι ραντεβού ενώ οι κατηγορίες μοτοσυκλετών είναι 16! Για να συμμετάσχει μια μοτοσυκλέτα θα πρέπει να είναι πιστοποιημένη και εγγεγραμμένη στο μητρώο της FMI, ενώ η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές είναι αυτή με μοτοσυκλέτες της δεκαετίας του 1980 και 1990. Οι αναβάτες θα πρέπει να είναι μεταξύ 18 και 75 ετών, ενώ μεταξύ των πιο συναρπαστικών κατηγοριών είναι το Πρωτάθλημα Ιταλίας GP 2T, το μοναδικό στην Ιταλία για δίχρονες 125 και 250cc μοτοσυκλέτες, το Moto Guzzi Fast Endurance Trophy (στο οποίο είχαμε αναφερθεί εδώ), το Lightwin Trophy, κ.α.

Ο πρόεδρος της FMI, Giovanni Copioli δήλωσε ότι «πρόκειται για μια επιλογή που ανταποκρίνεται στη λογική και το αίτημα πολλών αναβατών να συνεχίσουν να αγωνίζονται ανεξαρτήτως της μοτοσυκλέτας ή της ηλικίας της. Το CIV Classic είναι η απόδειξη ότι η καινοτομία στην παράδοση είναι η καλύτερη επιλογή για να αντιμετωπίσεις το μέλλον».

Αναλυτικότερα, το αγωνιστικό καλεντάρι είναι:
14 και 15 Μαΐου, Vallelunga. διπλός αγώνας
12 Ιουνίου, Varano
17 Ιουλίου, Cremona
28 Αυγούστου, Mugello (κλάψτε ελεύθερα)
18 Σεπτεμβρίου, Magione
15 και 16 Οκτωβρίου, Misano
(15/10 Fast Endurance μόνο, με νυχτερινό αγώνα 90 λεπτών).

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Τα σκληρά εμπρός και μαλακά πίσω μείγματα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slick επέτρεψαν στον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) να κερδίσει την pole position το Σάββατο, σημειώνοντας το νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών με χρόνο 1'29.919
O Ισπανός ήταν ταχύτερος στις δοκιμές - ο μοναδικός που έσπασε το φράγμα του 1:30 - και κατέκτησε δύο νίκες θρίλερ φεύγοντας από την Γαλλία με προβάδισμα 38 βαθμών από τον Francesco Bagnaia
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Motorrad επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της γερμανικής εταιρείας για το MotoGP, αλλά θέτει έναν όρο: "πρώτα πρέπει να κατακτήσουμε τα Superbike"
Ένα διπλός αγώνας MotoGP™ και MotoE™ αυτό το Σαββατοκύριακο για τη Michelin, μπροστά στο μεγαλύτερο κοινό της σεζόν

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.