Αγώνες Εξωτερικού

Valentino Rossi: Πλήρης εμπλοκή στο πρωτάθλημα GT

Στο Fanatec GT World Challenge Europe


14.01.2022

O θρυλικός Ιταλός αναβάτης μπορεί να «πήρε σύνταξη» από τα motoGP αλλά κανείς μας δεν πίστεψε ούτε λεπτό ότι δεν θα κάθεται στην Tanullia με τις πιτζάμες του και να αναπολεί τα περασμένα

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Ήταν θέμα χρόνου λοιπόν , ο Valentino Rossi να ανακοινώσει τα νέα του αγωνιστικά σχέδια για το 2022 και τουλάχιστον όσον αφορά τα αυτοκίνητα, αυτά έχουν να κάνουν με την πλήρη εμπλοκή του στα GT.

Φυσικά θα τρέχει με το νούμερο 46, σε αγώνες Ταχύτητας και Αντοχής με την τρομερά επιτυχημένη ομάδα της WRT. Το αγωνιστικό καλεντάρι συμπεριλαμβάνει τον 24ωρο του Spa αλλά και αγώνες στην πατρίδα του, δηλαδή στις πίστες της Imola και του Misano.

Ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής μπορεί να κρέμασε την δερμάτινη φόρμα του στο τέλος του 2021 αλλά αμέσως άρπαξε την ευκαιρία να κάνει αυτό που ήθελε χρόνια τώρα όμως οι αγωνιστικές του υποχρεώσεις δεν του επέτρεπαν λόγω έλλειψης χρόνου. Μετά από επιτυχημένες δοκιμές με την Team WRT στην πίστα της Valencia πριν από περίπου ένα μήνα, ο Rossi αποφάσισε να συμφωνήσει και να οδηγήσει στο Fanatec GT World Challenge Europe και τους δέκα γύρους που αυτό περιλαμβάνει.

rossi 2

Με την απόφαση να μπει στο ρόστερ της Team WRT, ο Rossi έχει πολλές πιθανότητες για διακρίσεις (και) στον χώρο του αυτοκινήτου, αφού τα εργοστασιακά Audi έχουν καταφέρει σχεδόν το απόλυτο ρεκόρ, δηλαδή 28 τίτλους (ομάδας και οδηγών) από το 2011.

Όπως θα θυμάται κανείς, ο Rossi δεν είναι κάποιος αρχάριος στον χώρο του αυτοκινήτου, αφού εκτός από τις δοκιμές με F1 αλλά και WRC, ο Ιταλός έχει τρέξει σε αγώνες αντοχής τόσο στην Monza όσο και στο Nürburgring (παρόλο που ήταν δέκα χρόνια πριν).

Τα επίσημα δοκιμαστικά αρχίζουν στις 7-8 Μαρτίου στην πίστα Paul Ricard, ο πρώτος αγώνας Αντοχής γίνεται στην πίστα της Imola, ενώ ο πρώτος αγώνας Ταχύτητας στο Brands Hatch, στις 30 Απριλίου.

Ο ίδιος δήλωσε: «είμαι χαρούμενος που μπαίνω στην Team WRT για μια πλήρη εμπλοκή στο Fanatec GT World Challenge Europe. Όλοι γνωρίζουν ότι ήμουν ανέκαθεν ένας φίλος του αγωνιστικού αυτοκινήτου και αμέσως μετά τη λήξη της καριέρας μου στα motoGP θα πήγαινα στους 4 τροχούς. Τώρα μπορώ να εμπλακώ με την αγωνιστική οδήγηση αυτοκινήτου σε υψηλό επίπεδο και με τον σωστό επαγγελματισμό. Η Team WRT είναι η τέλεια ομάδα και ανυπομονώ για την περιπέτεια στο Fanatec GT World Challenge Europe powered by AWS with them».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Για το 2022 η Honda προχώρησε σε αλλαγές και πλέον τόσο τα αγωνιστικά τμήματα της μοτοσυκλέτας όσο και του αυτοκινήτου θα λειτουργούν κάτω από το λογότυπο του άκρως επιτυχημένου HRC
Η ιστορία της θρυλικής εταιρείας ξεκινά το 1973, όταν ο Hirotoshi Honda ιδρύει την M-TEC, η οποία δεν θα αργήσει να γίνει ένας από τους πιο επιτυχημένους «παίκτες» σε 2 και 4 τροχούς, αφού χτίζει το όνομα της φτιάχνοντας τους πιο αποδοτικούς, αγωνιστικούς κινητήρες για την Honda
Ανέκαθεν οι παρασκηνιακές ιστορίες που συνδέονται με σημαντικές αποφάσεις παρουσίαζαν και παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον, πόσω δε μάλλον όταν σε αυτές πρωταγωνιστούν προσωπικότητες που έχουν αφήσει το στίγμα τους στο παγκόσμιο γίγνεσθαι
Το χαμόγελο επέστρεψε ξανά στο πρόσωπο του Marc Marquez που ατενίζει με μεγαλύτερη αισιοδοξία το μέλλον καθώς φαίνεται πως ξεπερνά σιγά σιγά τη διπλωπία (σ.σ. οπτική ανωμαλία).

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.