Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP: Η CFMoto στη Moto3

Με 20 μοτοσυκλέτες στη Moto3 η Pierer Mobility το 2022


24.09.2021

Σύμφωνα με πληροφορίες του speedweek.com η κινέζικη μάρκα θα προστεθεί στους κατασκευαστές που συμμετέχουν στη μικρότερη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας

Ο αυστριακός όμιλος Pierer Mobility AG, που κατέχει μεταξύ άλλων, την KTM, την Husqvarna και την GasGas θα προμηθεύσει δύο μοτοσυκλέτες Moto3 την ομάδα Team PrustelGP η οποία θα αγωνίζεται στο επόμενο πρωτάθλημα με τα «χρώματα» της CFMoto.

Στο grid του 2022 θα βρίσκονται 14 μοτοσυκλέτες με τα χρώματα της KTM, και από δύο με τα χρώματα των ομάδων της Husqvarna, της GasGas και της CFMoto. Η κίνηση αποσκοπεί στην προώθηση της μάρκας σε όλο τον κόσμο μέσα από τους αγώνες.

H συμμετοχή της τελευταίας στην Moto3 έχει να κάνει με την εταιρική σχέση της κινέζικης εταιρείας με την αυστριακή. Από το 2017 κατασκευάζονται στην Κίνα και πωλούνται με την επωνυμία KTM R2R μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού (Duke και RC). Επιπλέον έχει κατασκευαστεί από κοινού νέο εργοστάσιο στην πόλη Χάνγκζου, 200 χλμ. από την Σαγκάη, στο οποίο μπορούν να παραχθούν ετησίως 50.000 μοτοσυκλέτες.

Στο τέλος του 2020 η CFMoto αύξησε το μερίδιό στην Pierer Mobility AG, από 1 σε 2,05%. Επιπλέον εξελίσσονται μοντέλα KTM που θα διατίθενται μόνο στην κινεζική αγορά, ενώ έχει ξεκινήσει η παραγωγή και διάθεση σε όλο τον κόσμο του CFMoto 800MT με τον δικύλινδρο κινητήρα LC8c των 790.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που κινεζική μάρκα θα συμμετάσχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Η Zongshen αγωνίστηκε σε μερικούς αγώνες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα 250 το 2005 (με μοτοσυκλέτες Yamaha) με στόχο να φτάσει στο MotoGP. Όμως, το project δεν προχώρησε.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με τον καθιερωμένο πρόλογο ξεκίνησε και φέτος ο θρυλικός αγώνας Rally Dakar στη Σαουδική Αραβία, και ο Βασίλης Μπούδρος δηλώνει για τρίτη φορά παρών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προχώρησε στην έναρξη μιας «Φάσης ΙΙ» έρευνας για την εξαγορά της Dorna Sports, ιδιοκτήτριας του MotoGP, από την Liberty Media, μια συμφωνία αξίας 4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. 
Την περίοδο 2011-2012, ο Valentino Rossi ήταν εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ωστόσο, αυτή η συνεργασία αποδείχθηκε αποτυχία από κάθε άποψη
Μια χρονιά με GET ON THE GAS και READY TO RACE επιτυχίες για το Enduro Team MIMIKOS MOTORCORE!

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.