Αγώνες Εξωτερικού

Aprilia: Πρώτο βάθρο στη μεγάλη κατηγορία μετά από 21 χρόνια

Από τον Jeremy McWilliams στον Aleix Espargaro.


29.08.2021

Η πτώση της καρό σημαίας στην πίστα του Silverstone βρήκε τον Aleix Espargaro στην τρίτη θέση να δρέπει τους πρώτους καρπούς της σκληρής δουλειάς που κάνει τόσα χρόνια στην Aprilia.

Κείμενο: Μένιος Κατής

Στο γύρο θριάμβου ο 32χρονος Ισπανός ξέσπασε σε λυγμούς, πανηγυρίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη δεύτερη παρουσία του στο βάθρο της μεγάλης κατηγορίας (σ.σ. η πρώτη ήταν το 2014 όταν τερμάτισε 2ος στην Aragon με την Forward Yamaha).

«Είμαι πολύ χαρούμενος, είναι ένα όνειρο. Πίστεψα σε αυτό το project από την πρώτη στιγμή και όλοι στην ομάδα και στο εργοστάσιο κάναμε τα αδύνατα δυνατά για να πετύχουμε τον στόχο μας. Ήταν σημαντικό για μένα να ανέβω στο βάθρο φέτος, φτάσαμε αρκετές φορές κοντά, μας δίνει κίνητρα για να συνεχίσουμε τη σκληρή δουλειά. Και ήταν σημαντικό που αυτό το βάθρο ήρθε στο στεγνό», είπε.

 

«Πρέπει να ευχαριστήσω την ομάδα γι' αυτό το αποτέλεσμα και να το αφιερώσω στη σύζυγό μου. Ήμουν δυνατός στον αγώνα και στο τέλος δεν ήθελα να υποπέσω σε κάποιο λάθος γιατί αξίζαμε αυτό το αποτέλεσμα», πρόσθεσε.

Αργότερα, μιλώντας σε εκπροσώπους του Τύπου, σχολίασε: «Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που είμαστε ανταγωνιστικοί παντού. Και αν δεν είχαμε κάποια τεχνικά προβλήματα θα ήμασταν ακόμα πιο ψηλά στη βαθμολογία. Προφανώς και δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο σημείο που θα παλεύουμε για βάθρο σε κάθε αγώνα, αλλά είμαστε κοντά. Μπορούμε να παλέψουμε για το βάθρο και στον επόμενο αγώνα, στην Aragon». Παράλληλα αναφέρθηκε και στην RS-GP: «Ποτέ δεν προσπάθησα να προσαρμόσω τη μοτοσυκλέτα σε μένα. Αντιθέτως εγώ είμαι αυτός που προσπαθεί να προσαρμοστεί πάνω της, προσπαθώντας να βρω τα δυνατά της σημεία και να δουλέψω πάνω στα αδύνατά της. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να φτιάξουμε μια μοτοσυκλέτα ανταγωνιστική». 

Σχολιάζοντας, τέλος, το γεγονός ότι στην πρώτη εξάδα βρέθηκαν έξι διαφορετικοί κατασκευαστές, είπε: «Το επίπεδο των αναβατών των MotoGP είναι το υψηλότερο που έχω δει ποτέ. Όλοι οι κατασκευαστές πλέον είναι ανταγωνιστικοί, είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει».

 Στο γκαράζ της Αprilia, το κλίμα ήταν πανηγυρικό με μηχανικούς και υψηλόβαθμα στελέχη να γίνονται ένα. «Μια αγκαλιά σε όλη την ομάδα του Noale, είναι τεράστια η ευτυχία που αισθανόμαστε. Το πάθος είναι μεγαλύτερο από τις θυσίες και τη σκληρή δουλειά που έχουμε κάνει όλα αυτά τα χρόνια και σίγουρα δεν θέλουμε να σταματήσουμε εδώ. Θα δούμε τι μας επιφυλάσσει το προσεχές μέλλον, αλλά τώρα πάμε στην Aragon, μια πίστα που λατρεύει ο Aleix», δήλωσε πανευτυχής ο ισχυρός άνδρας της Aprilia, Massimo Rivola.

Βάθρο, 21 χρόνια μετά!

Για το ιταλικό εργοστάσιο αυτό ήταν το πρώτο βάθρο στην τετράχρονη εποχή των MotoGP, όπως επίσης και το πρώτο βάθρο έπειτα από 21 χρόνια στη μεγάλη κατηγορία. Η τελευταία φορά που αναβάτης της Aprilia βρέθηκε στο πόντιουμ ήταν στις 9 Ιουλίου του 2000 στην πίστα του Donington, με τον Jeremy McWilliams να φέρνει την 2χρονη Aprilia RSW-2 στην τρίτη θέση, πίσω από τον Kenny Roberts Jr (Suzuki) και τον Valentino Rossi (Honda) που εκείνη τη μέρα πανηγύρισε την παρθενική του νίκη στην κατηγορία των 500 κ. εκ.

Και τώρα Vinales

Το ενδιαφέρον πλέον στρέφεται στην πρώτη γνωριμία του Maverick Vinales με την ομάδα μηχανικών της Aprilia και φυσικά την RS-GP, που θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 31 Αυγούστου - 1 Σεπτεμβρίου, στην πίστα του Misano. Εκεί ο Ισπανός θα έχει την ευκαιρία να πάρει μια πρώτη γεύση από την νέα του μοτοσυκλέτα με προοπτική να κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο σε κάποιον από τους εναπομείναντες αγώνες. Θυμίζουμε ότι ο Vinales έχει υπογράψει μονοετές συμβόλαιο με την Aprilia για το 2022 με την προοπτική ανανέωσης για ακόμα έναν χρόνο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Νέα περιπέτεια για τον “Petrux” που θα πάρει μέρος στο επόμενο Dakar ως συνοδηγός σε φορτηγό Iveco 1000+ ίππων
Ομάδες και αναβάτες παρουσίασαν τα πρώτα δείγματα γραφής τους στις πρώτες δοκιμές εν όψει του πρωταθλήματος 2025
Η εξαιρετική γκάμα ελαστικών MICHELIN επέτρεψε στους αναβάτες να βρουν την καλύτερη ισορροπία σε μια πίστα με χαμηλή πρόσφυση
Ο Jorge Martín και η Desmosedici GP είναι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές για το 2024 σε άλλη μια σεζόν ρεκόρ για τον Ιταλό κατασκευαστή

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.