Αγώνες Εξωτερικού

O Raul Fernandez στην Tech3 KTM το 2022, αλλά δεν είναι αυτό που ήθελε!

Μαζί με τον Remy Gardner στην KTM Tech3


10.08.2021

Το άλμα του Raul Fernandez στην κορυφαία κατηγορία των MotoGP από το 2022 αποτελεί πλέον γεγονός

Μαζί με τον νυν team-mate του στην Red Bull KTM Ajo Moto2, Remy Gardner θα αποτελέσουν το δίδυμο της Tech3 KTM Factory Racing.

Η ανακοίνωση ήρθε το Σάββατο 7/8 κατά τη διάρκεια του FP4 των MotoGP στο Red Bull Ring για το Styrian Grand Prix, την ώρα που οι νυν αναβάτες της ομάδας, Danilo Petrucci - Iker Lecuona βρίσκονταν στην πίστα. Σίγουρα όχι και το καλύτερο timing κάτι άλλωστε που σχολιάστηκε αρνητικά κι από τον Ιταλό αναβάτη.

«Προφανώς θα μπορούσα να πω κάτι για τον τρόπο, ότι δεν ήταν σωστός ή πολιτισμένος, αλλά αυτός ο κόσμος δεν σταματά ποτέ να με εκπλήσσει. Με απέλυσαν κι ενώ φορούσα ακόμα τον αγωνιστικό εξοπλισμό μου».

Ο 20χρονος Ισπανός πάντως, παρά τις ενθουσιώδεις δηλώσεις του που δημοσιεύονται στο δελτίο Τύπου της KTM, κάθε άλλο παρά ευχαριστημένος είναι από την εξέλιξη.

fernandez1

Οι δηλώσεις του στο ΔΤ της ΚΤΜ.

«Ειλικρινά, είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτήν την ευκαιρία από την KTM, τόσο για φέτος όσο και για τoυ χρόνου επόμενο. Έχω μάθει πολλά και απολαμβάνω τη Moto2 και μπόρεσα να φτάσω σε μια θέση όπου έχω αυτήν την ευκαιρία να μπω στα MotoGP και για την οποία είμαι πολύ ευγνώμων: είναι το όνειρο κάθε αναβάτη να φτάσει σε αυτήν την κατηγορία. Αυτή τη στιγμή, το πιο σημαντικό είναι να συνεχίσω να εστιάζω στη φετινή σεζόν και να δίνω ό,τι έχω μέχρι τον τελευταίο αγώνα για να παλέψω για το Πρωτάθλημα. Εάν δεν λειτουργήσει, τότε εντάξει, όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο και πρέπει να κοιτάξετε προς τα θετικά. Φέτος ήμουν rookie και θέλω να κλείσω το κεφάλαιο και στη συνέχεια να ξεκινήσω ξανά για το 2022 όπου θα ψάξω να βρω μια καλή αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα και πάνω απ 'όλα να διασκεδάσω».

Είναι όμως η ΚΤΜ αυτό που ήθελε ο Fernandez;

Αν κρίνουμε από τις δηλώσεις που έκανε στον δημοσιογράφο του Ισπανικού Dazn, Izaskun Ruiz, όχι!

«Δεν θέλω να μιλήσω για το μέλλον, είναι λάθος. Θέλω να μείνω συγκεντρωμένος στην Moto2», είπε. Όταν ο δημοσιογράφος του υπενθύμισε τη δήλωση που είχε κάνει μετά το Assen ότι «κατά 99% θα είμαι κα του χρόνου στη Moto2», απάντησε χαμογελώντας «έτσι είναι η ζωή».

Η τελευταία ερώτηση ωστόσο δείχνει ότι η εξέλιξη των πραγμάτων δεν είναι αυτή που θα ήθελε ο Ισπανός. «Το 2022 θα βρίσκεσαι εκεί που θα ήθελες;», τον ρώτησε ο δημοσιογράφος. «Όχι», απάντησε εκείνος προσθέτοντας «ας το αφήσουμε καλύτερα εδώ».

Όλο αυτό το διάστημα, ο 20χρονος είχε επαφές τόσο με την Aprilia όσο και με την Petronas Yamaha, ωστόσο για να σπάσει το συμβόλαιο που έχει με την ΚΤΜ, οι ενδιαφερόμενοι θα έπρεπε να καταβάλουν ρήτρα 500.000 ευρώ. Αυτή η ρήτρα δεν φαίνεται να αποτελούσε πρόβλημα, το πρόβλημα ήταν η ΚΤΜ που δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να τον χάσει.

Μετά τον αγώνα του Assen οι ιθύνοντες του υποσχέθηκαν να συνεχίσει και του χρόνου στη Moto2 όπως άλλωστε ήταν η επιθυμία του.

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών όμως και με τα σενάρια να φουντώνουν οι ιθύνοντες της Αυστριακής εταιρείας τον κάλεσαν και του πρότειναν εκ νέου την επίσπευση της προαγωγής του στη μεγάλη κατηγορία.

Εκείνος από την πλευρά του έθεσε κάποιους όρους σχετικά με τον εξοπλισμό που θα έχει και την τεχνική υποστήριξη, ζητώντας παράλληλα τη μείωση της διάρκειας του συμβολαίου που έχει με την ΚΤΜ. Οι ιθύνοντες αποδέχθηκαν όλα όσα τους ζήτησε και έτσι του χρόνου θα τον δούμε στη μεγάλη κατηγορία. Το συμβόλαιο είναι για έναν χρόνο, όπερ σημαίνει πως το 2023 θα είναι ελεύθερος να επιλέξει εκείνος που θα συνεχίσει την καριέρα του.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Για δέκατη συνεχόμενη χρονιά η ομάδα Beta Chachagias Racing είναι έτοιμη για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro
Τα ελαστικά MICHELIN Power Slick MotoGP 2024 δίνουν στους αναβάτες αυτοπεποίθηση σε μια βρώμικη και ολισθηρή πίστα, χάρη στα νέα μείγματα γόμας
Loris Capirossi και Luigi Dall’ Igna εκφράζουν τους προβληματισμούς τους για τις ταχύτητες που συνεχώς αυξάνονται
Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την συμμετοχή της στον θρυλικό αγώνα αντοχής με μια ειδική έκδοση του GSX-R που θα χρησιμοποιεί βιώσιμα εξαρτήματα και καύσιμα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.