Aprilia Racing Team Gresini
Team Manager : Romano Albesiano
Aleix Espargaro (41)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Granollers) |
Ηλικία |
30 Ιουλίου 1989 |
Βάρος |
71 kg |
Ύψος |
180 cm |
1η Χρονιά |
Βαλένθια 2004 (125cc) |
Νίκες |
- |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Marcus Eschenbacher
|
Sam Lowes (22)
|
Εθνικότητα |
Ηνωμένο Βασίλειο (Lincoln) |
Ηλικία |
14 Σεπτεμβρίου 1990 |
Βάρος |
66 kg |
Ύψος |
168 cm |
1η Χρονιά |
Κατάρ 2014 (Moto2) |
Νίκες |
3 (Moto2) |
Πρωταθλήματα |
1 (World Supersport 2013) |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Giulio Nava
|
Με ένα καινούριο δίδυμο αναβατών για το 2017, τον Aleix Espargaro και τον rookie Sam Lowes, η Aprilia εξέπληξε με τη σταθερότητά της στις χειμερινές δοκιμές, κυρίως με τις επιδόσεις του Aleix Espargaro. Ο πρωταθλητής για το 2013 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Supersport Sam Lowes θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο προσαρμογής από τους υπόλοιπους «νέους» της κορυφαίας κατηγορίας. Το νέο fairing είναι πιο κοντά στη ριζοσπαστική σχεδίαση που ακολούθησε η ομάδα της Ducati παρά τη συντηρητική των ομάδων της Yamaha, Honda, Suzuki.
Ο manager της ομάδας Romano Albesiano ανέφερε πως, αν οι αναβάτες καταφέρνουν να πλασάρονται μέσα στη δεκάδα και σε κάποιους αγώνες στην πεντάδα, θα αποφέρουν ένα πολύ ικανοποιητικό αποτέλεσμα για την ιταλική ομάδα το 2017.
Movistar Yamaha MotoGP
Team Manager : Lin Jarvis
Valentino Rossi (46)
|
Εθνικότητα |
Ιταλική (Urbino) |
Ηλικία |
16 Φεβρουαρίου 1979 |
Βάρος |
69 kg |
Ύψος |
181 cm |
1η Χρονιά |
Μαλαισία 1996 (125cc) |
Νίκες |
114 (125cc/12,250cc/14, MotoGP-500cc/88) |
Πρωταθλήματα |
9(125cc/1997, 250cc/1999, 500cc/2001, MotoGP/2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009)
|
Coach |
Luca Cadalora |
Αρχιμηχανικός |
Silvano Galbusera
|
Maverick Vinales (25)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Figueres) |
Ηλικία |
12 Ιανουαρίου 1995 |
Βάρος |
64 kg |
Ύψος |
171 cm |
1η Χρονιά |
Κατάρ 2011 (125cc) |
Νίκες |
18 ( Moto3-125cc/12, Moto2/4, MotoGP/2) |
Πρωταθλήματα |
1 (Moto3/2013) |
Coach |
Wilco Zeelenberg |
Αρχιμηχανικός |
Ramon Forcada
|
Η Yamaha για το 2017 ακολούθησε την παροιμία ο νέος είναι ωραίος, γρήγορος και ταλαντούχος όπως ο Maverick Vinales, αλλά ο παλιός Valentino Rossi είναι αλλιώς, πάντα φαβορί και επικίνδυνος για όποιον τον υποτιμήσει.
Οι επιδόσεις του Vinales κατά τις χειμερινές δοκιμές εξέπληξαν τους πάντες πραγματοποιώντας τους καλύτερους χρόνους και στις τρεις πίστες. Έτσι δεν μπόρεσε να αποφευχθεί ο χαρακτηρισμός του ως ο πρώτος διεκδικητής του φετινού τίτλου. Ο Valentino Rossi συνάντησε δυσκολίες στο set up της φετινής M1, με το πρόβλημα να εστιάζεται στην εμπιστοσύνη που του δίνει το μπροστινό ελαστικό. Αλλά ο «Sunday Man» με την εμπειρία και τη θέλησή του για την κατάκτηση του δέκατου πρωταθλήματος θα είναι αρκετά ανταγωνιστικός και τη φετινή χρονιά. Η περσινή πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές δεν μπορεί παρά να θέλει να επαναλάβει την περσινή της πορεία και σίγουρα έναν από τους δύο της οδηγούς να αποτελέσει τον φετινό πρωταθλητή. Αυτό που διαφαίνεται όμως, είναι πως η Yamaha στο πρόσωπο του Maverick Vinales έχει βρει το next big thing της κατηγορίας.
Ducati Team
General Manager : Luigi Dall’Igna
Sporting Director : Paolo Ciabatti
Jorge Lorenzo (99)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Palma de Mallorca) |
Ηλικία |
4 Μαΐου1987 |
Βάρος |
65 kg |
Ύψος |
171 cm |
1η Χρονιά |
Ισπανία 2002 (125cc) |
Νίκες |
65(125cc/4, 250cc/17, MotoGP/44) |
Πρωταθλήματα |
5(250cc/2006, 2007, MotoGP/2010, 2012, 2015) |
Coach |
Michele Pirro |
Αρχιμηχανικός |
Cristian Gabarrini (Track Engineer)
|
Andrea Dovizioso (04)
|
Εθνικότητα |
Ιταλία (Forlimpopoli) |
Ηλικία |
23 Μαρτίου 1986 |
Βάρος |
67 kg |
Ύψος |
167 cm |
1η Χρονιά |
Ιταλία 2001 (125cc) |
Νίκες |
11(125cc/5, 250cc/4, MotoGP/2 |
Πρωταθλήματα |
1 (125cc/2004) |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Alberto Giribuola (Track Engineer)
|
«Θέλω να κλείσω την καριέρα μου στην Ducati» ήταν το σχόλιο του Jorge Lorenzo θέλοντας να δείξει πόσο σίγουρος και ενθουσιασμένος είναι για τη νέα πρόκληση στην καριέρα του. Με τη Yamaha κατέκτησε τα πάντα και το ίδιο θέλει να επαναλάβει και με τη νέα του ομάδα. Οι χρόνοι του στις δοκιμές του χειμώνα έδειξαν ότι σιγά - σιγά θα μπορέσει να οδηγήσει γρήγορα πάνω στην ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα της Ducati. Ο σταθερός κάθε χρόνο Andrea Dovizioso δείχνει έτοιμος για μια επίσης καλή χρονιά πάνω στη σέλα της κόκκινης μοτοσυκλέτας του.
Και φέτος η ομάδα της Ducati έστρεψε όλα τα φώτα πάνω της με το ανασχεδιασμένο fairing της, μετατρέποντας τα «απαγορευμένα φτεράκια» που εισήγαγε πρώτη το 2015 σε μία μοτοσυκλέτα… «καρχαρία», και μάλιστα σφυροκέφαλο, έτοιμο να καταπιεί όποιον βρεθεί μπροστά του. Πλέον στην ανασχεδιασμένη «ουρά» της μοτοσυκλέτας,(το χαρακτηρισμένο ως «salad box» από τον αναβάτη δοκιμών των Ιταλών, Michele Pirro) φιλοξενούνται όλα τα ηλεκτρονικά του μπροστινού μέρους δίνοντας έτσι επιπλέον επιλογές για την ανακατανομή του βάρους. Μένει να δούμε λοιπόν, αν αυτός ο καρχαρίας θα είναι σε θέση να ‘’δαγκώσει’’ τους αντιπάλους της και να κατακτήσει το πολυπόθητο πρωτάθλημα για το εργοστάσιο της Ducati.
Repsol Honda
Team Manager : Livio Suppo
Marc Marquez (93)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Cervera) |
Ηλικία |
17 Φεβρουαρίου 1993 |
Βάρος |
59 kg |
Ύψος |
168 cm |
1η Χρονιά |
Πορτογαλία 1996 (125cc) |
Νίκες |
55 (125cc/10, Moto2/16, MotoGP/29) |
Πρωταθλήματα |
5 (125cc/1(2010), Moto2/1(2012), MotoGP/3(2013, 2014, 2016) |
Coach |
Emilio Alzamora |
Αρχιμηχανικός |
Santi Hernández
|
Dani Pedrosa (26)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Sabadell) |
Ηλικία |
29 Σεπτεμβρίου 1985 |
Βάρος |
51 kg |
Ύψος |
160 cm |
1η Χρονιά |
Ιαπωνία 2001 (125cc) |
Νίκες |
52 (125cc/8, 250cc/15, MotoGP/29) |
Πρωταθλήματα |
3 (125cc/1(2003), 250cc/2(2004, 2005) |
Coach |
Sete Gibernau |
Αρχιμηχανικός |
Giacomo Guidotti
|
Έχοντας τον παγκόσμιο πρωταθλητή Marc Marquez για 5η χρόνια στην ομάδα της και έναν σταθερό αναβάτη όπως ο Dani Pedrosa για 12η χρόνια στις τάξεις της, η Honda ευελπιστεί να πρωταγωνιστήσει για άλλη μια χρόνια στα MotoGP.
Με έναν φιλικότερο στην οδήγηση κινητήρα αποσκοπεί να μειώσει τα προβλήματα της περσινής χρονιάς ώστε να δώσει τη δυνατότητα στους αναβάτες της να της χαρίσουν το 13ο πρωτάθλημα κατασκευαστών (ως Repsol Honda Team).
Μικρές ήταν οι αλλαγές στον τομέα του ανασχεδιασμένου fairing, με τον Marc Marquez να πέφτει μάλιστα στον πρώτο γύρο δοκιμών, χωρίς όμως την ομάδα να δείχνει να ανησυχεί ιδιαίτερα για αυτό.
Ο Marc Marquez φαίνεται πανέτοιμος και ίσως ο μόνος που θα μπορέσει καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν να κοντράρει στα ίσια τον πολύ γρήγορο Maverick Vinales.
Suzuki Ecstar
Team Manager : Davide Brivio
Andrea Iannone (29)
|
Εθνικότητα |
Ιταλική (Vasto) |
Ηλικία |
09 Αυγούστου 1989 |
Βάρος |
67 kg |
Ύψος |
178 cm |
1η Χρονιά |
Ισπανία 2005 (125cc) |
Νίκες |
13 (125cc/4, Moto2/8, MotoGP/1) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Marco Rigamonti
|
Alex Rins (42)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Barcelona) |
Ηλικία |
08 Δεκεμβρίου 1995 |
Βάρος |
65 kg |
Ύψος |
176 cm |
1η Χρονιά |
Κατάρ 2001 (125cc) |
Νίκες |
12 (Moto3/8, Moto2/4) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Jose Manuel Cazeaux
|
Με νέα σύνθεση και η Suzuki για τη φετινή χρονιά, με τον Andrea Iannone να δείχνει πολύ δυνατός από την αρχή των χειμερινών δοκιμών μετά τη μεταπήδησή του από την Ducati. Στο Κατάρ έδειξε να προβληματίζεται με το νέο ελαστικό της Michelin εκτός από την τελευταία μέρα των δοκιμών, όταν, όπως είπε και ο ίδιος, βρήκε κάτι «μαγικό» στις ρυθμίσεις.
Ο Alex Rins «άρπαξε» τη θέση από τον Johann Zarco, που είχε υπογράψει προσύμφωνο με την ομάδα της Suzuki, δηλώνοντας μάλιστα πέρσι ότι θα πάει μόνο σε εργοστασιακή ομάδα στα MotoGP. Το ξεκίνημά του όμως ήταν δύσκολο στη νέα κατηγορία μετά το ατύχημα στη Valencia και τους δύο μήνες απουσίας του. Όμως, μετά το πέρας των δοκιμών, έδειξε σιγά - σιγά να εναρμονίζεται με τη νέα του μοτοσυκλέτα και να βρίσκει τον τρόπο να «γράφει» και αυτός καλούς χρόνους. Έχει ενδιαφέρον αν το οικογενειακό κλίμα μέσα στην ομάδα της Suzuki θα μπορέσει να βοηθήσει τους δύο αυτούς ταλαντούχους και ιδιαίτερους οδηγούς στη διεκδίκηση βάθρων που είναι ο στόχος της ομάδας.
Red Bull KTM Factory Racing
Team Manager : Mike Leitner
Pol Espargaro (44)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Granollers) |
Ηλικία |
10 Ιουνίου 1991 |
Βάρος |
64 kg |
Ύψος |
171 cm |
1η Χρονιά |
Καταλονία 2006 (125cc) |
Νίκες |
15 (125cc/5, Moto2/10) |
Πρωταθλήματα |
1(Moto2/2013) |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Paul Trevathan
|
Bradley Smith (38)
|
Εθνικότητα |
Μεγάλη Βρετανία (Oxford) |
Ηλικία |
28 Νοεμβρίου 1990 |
Βάρος |
67 kg |
Ύψος |
179 cm |
1η Χρονιά |
Ισπανία 2006 (125cc) |
Νίκες |
3 (125cc/3) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
Randy Mamola |
Αρχιμηχανικός |
Tom Jojic
|
Ο CEO της εταιρείας Stephan Pierer κατά την παρουσίαση της ομάδας τον περασμένο Αύγουστο το είπε ξεκάθαρα, «θέλω να ανέβω στο βάθρο, θέλω να πάρουμε το πρωτάθλημα». Όλοι γνωρίζουν πως κάτι τέτοιο είναι πάρα πολύ δύσκολο σε μία τόσο απαιτητική κατηγορία όπως είναι τα MotoGP, όμως η αυστριακή εταιρεία δεν μοιάζει να πτοείται. Αρχικά χρησιμοποίησε την αστείρευτη χρηματοδότηση από το εργοστάσιο τοποθετώντας σε κάθε θέση της ομάδας τους έμπειρους ανθρώπους και στη συνέχεια απέκτησε δύο πολύ καλούς αναβάτες με εξαιρετικές σχέσεις μεταξύ τους, τον Pol Espargaro και τον Bradley Smith. Εξασφάλισαν με αυτόν τον τρόπο την άριστη συνεργασία στην τεράστια προσπάθεια που απαιτείται για την εξέλιξη της RC κατά τις πρώτες χρονιές της στην κατηγορία. Ο Pol Espargaro δείχνει να ταιριάζει απόλυτα στον πολύ άγριο και σωματικά απαιτητικό χαρακτήρα του «πορτοκαλή ταύρου», ενώ ο Bradley Smith όντας γνωστός για τη μεθοδικότητα στον τρόπο δουλειάς του δοκίμαζε εξαρτήματα ασταμάτητα κατά τις χειμερινές δοκιμές.
Η ομάδα της ΚΤΜ έκλεισε θετικά, αλλά αναμενόμενα χαμηλά στους χρόνους τις χειμερινές δοκιμές. Παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η πορεία της νεότευκτης αυτής ομάδας το 2017, όπως και το πώς θα κλείσουν τη χρονιά με το διαφορετικό από τις υπόλοιπες ομάδες πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα.
LCR Honda
Team Manager : Lucio Cecchinello
Cal Crutchlow (35)
|
Εθνικότητα |
Μεγάλη Βρετανία (Coventry) |
Ηλικία |
29 Οκτωβρίου 1985 |
Βάρος |
70 kg |
Ύψος |
170 cm |
1η Χρονιά |
Κατάρ 2011 (MotoGP) |
Νίκες |
2 (MotoGP) |
Πρωταθλήματα |
1(World Supersport 2009) |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Christophe Bourguignon
|
Με τον Cal Crutchlow να παραπονιέται για την υποστήριξη από τη «μαμά» Honda κατά τις δηλώσεις του στις αρχές του χειμώνα, ξεκίνησε η φετινή χρόνια για τον «μοναχικό καβαλάρη» της LCR Honda. Βάσει των πολύ καλών αποτελεσμάτων που έφερε το 2016 ο Cal Crutchlow περίμενε κάτι περισσότερο, όμως η απάντηση του Livio Suppo ήρθε άμεσα. Η Honda δίνει ήδη το μέγιστο που μπορεί.
Οι χρόνοι του ήταν πάρα πολύ καλοί σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών, δείχνοντας ότι αν καταφέρει να αποφύγει τις αρκετές πτώσεις στις οποίες μας έχει συνηθίσει, θα είναι για άλλη μια χρονιά ανταγωνιστικός για μια θέση στο βάθρο και το 2017.
Monster Yamaha Tech 3
Team Manager : Herve Poncharal
Johann Zarco (5)
|
Εθνικότητα |
Γαλλική (Cannes) |
Ηλικία |
16 Ιουλίου 1990 |
Βάρος |
65 kg |
Ύψος |
171 cm |
1η Χρονιά |
Κατάρ 2009 (125cc) |
Νίκες |
16 (125cc/1, Moto2/15) |
Πρωταθλήματα |
2(Moto2/2015,2016) |
Coach |
Laurent Fellon |
Αρχιμηχανικός |
Guy Coulon
|
Jonas Folger (94)
|
Εθνικότητα |
Γερμανική(Mühldorf) |
Ηλικία |
13 Αυγούστου 1993 |
Βάρος |
70 kg |
Ύψος |
178 cm |
1η Χρονιά |
Τσεχία 2008 (125cc) |
Νίκες |
5 (125cc/1, Moto3/1, Moto2/3) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Nicolas Goyon
|
Ίσως η πιο δυνατή δορυφορική ομάδα στο grid. Ο δύο συνεχόμενες φορές πρωταθλητής στη Moto2 Johann Zarco ήταν φαινομενικά το πιo τρανταχτό όνομα. Με τη μεθοδικότητα και την υπομονή στον τρόπο δουλειάς του και το φοβερό δεύτερο μισό στους αγώνες του θα περίμενε κανείς να ξεχωρίσει ΄΄με το καλημέρα’’. Όμως αυτός που, αν υπήρχε βραβείο ταχύτερου rookie χειμερινών δοκιμών, θα το έπαιρνε, είναι ο Jonas Folger. Ο Γερμανός έκανε ένα φοβερό ξεκίνημα με τη δορυφορική ομάδα της Yamaha προσαρμόζοντας τέλεια το οδηγικό του στυλ σε αυτό της συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας του.
Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον αν αυτοί οι δύο νέοι και πολλά υποσχόμενοι αναβάτες θα κάνουν τη διαφορά το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο που είναι πιο απαιτητικό σε σχέση με ό,τι έχουν συνηθίσει στη Moto2.
OCTO Pramac Racing
Team Manager : Francesco Guidotti
Danilo Petrucci (9)
|
Εθνικότητα |
Ιταλική (Terni) |
Ηλικία |
24 Οκτωβρίου 1990 |
Βάρος |
77 kg |
Ύψος |
180 cm |
1η Χρονιά |
Κατάρ 2012 (MotoGP) |
Νίκες |
- |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Daniele Romagnoli
|
Scott Redding (45)
|
Εθνικότητα |
Ηνωμένο Βασίλειο (Quedgeley) |
Ηλικία |
4 Ιανουαρίου 1993 |
Βάρος |
78 kg |
Ύψος |
185 cm |
1η Χρονιά |
Κατάρ 2008 (125cc) |
Νίκες |
4 (125cc/1, Moto2/3) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Christian Pupulin
|
Η περσινή εσωτερική μονομαχία των Danilo Petrucci και Scott Redding λύθηκε με τον πρώτο να κερδίζει (αφού μάζεψε περισσότερους βαθμούς στο πρωτάθλημα από τον ομόσταυλό του) τη θέση στη σέλα της μοναδικής GP17 που είχε στη διάθεσή της η ομάδα της OCTO Pramac Racing για το 2017.
Με σταθερότητα και καλύτερα αποτελέσματα από τον Scott Redding κατά τις χειμερινές δοκιμές αναμένεται να κάνουν μια παρόμοια πορεία με το περσινό πρωτάθλημα. Ο Danilo Petrucci ίσως κατάλαβε ότι η θέση που κέρδισε είναι ευχή και κατάρα μαζί. Πρώτον, διότι έχει επωμιστεί και δοκιμές πολλών νέων εξαρτημάτων που αν εγκριθούν παίρνουν το δρόμο για την εργοστασιακή ομάδα και δεύτερον, γιατί υπάρχει η πίεση για καλά αποτελέσματα.
Pull&Bear Aspar Team
Team Manager : Jorge Martínez
Alvaro Bautista (19)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Talavera de la Reina)
|
Ηλικία |
21 Νοεμβρίου 1984 |
Βάρος |
60 kg |
Ύψος |
169 cm |
1η Χρονιά |
Ισπανία 2002 (125cc) |
Νίκες |
16 (125cc/8, 250cc/8) |
Πρωταθλήματα |
1 (125cc /2006) |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Miguel Ángel Gallego
|
Karel Abraham (17)
|
Εθνικότητα |
Τσέχικη (Brno) |
Ηλικία |
02 Ιανουαρίου 1990 |
Βάρος |
72 kg |
Ύψος |
181 cm |
1η Χρονιά |
Ισπανία 2005 (125cc) |
Νίκες |
1(Moto2) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Francesco Carchedi
|
Γνωστός πιο πολύ για την ιδιοκτησία της πίστας της Τσεχίας από τον πατέρα του, παρά για τις επιδόσεις του, ο Karel Abraham δείχνει να ωρίμασε. Με μια πολύ σταθερά καλή παρουσία στις χειμερινές δοκιμές έδειξε ότι το έχει και αναμένουμε με ενδιαφέρον την πορεία του στο φετινό πρωτάθλημα. Από την άλλη, ο έμπειρος Alvaro Bautista, που δεν εντυπωσίασε με την ομάδα της Aprilia,έδειξε να αναγεννιέται μέσα από τη δορυφορική Ducati. Μετά την καλή παρουσία του στις δοκιμές, ενδέχεται κατά τη διάρκεια του αγώνα να διεκδικήσει μία θέση μέσα στη δεκάδα.
EG 0,0 Marc VDS
TeamManager : Michael Bartholemy
Jack Miller (43)
|
Εθνικότητα |
Αυστραλιανή (Townsville) |
Ηλικία |
18 Ιανουαρίου 1995 |
Βάρος |
70 kg |
Ύψος |
175 cm |
1η Χρονιά |
Γερμανία 2011 (125cc) |
Νίκες |
1 (MotoGP) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
Stefan Prein
|
Αρχιμηχανικός |
Ramon Aurin
|
Tito Rabat (53)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Barceona) |
Ηλικία |
25 Μαΐου 1989 |
Βάρος |
63 kg |
Ύψος |
178 cm |
1η Χρονιά |
Βαλένθια 2005 (125cc) |
Νίκες |
13 (Moto2) |
Πρωταθλήματα |
1(Moto2/2014) |
Coach |
Stefan Prein |
Αρχιμηχανικός |
Diego Gubellini
|
Ο πρωταθλητής της Moto2 για το 2014, Tito Rabat, έχει κινηθεί σε ρηχά νερά αυτά τα δύο χρόνια παρουσίας του στα MotoGP. Με τους συνεχείς τραυματισμούς να μην τον βοηθούν να αποκτήσει την εμπιστοσύνη και σταθερότητα που θα ήθελε πάνω στη μοτοσυκλέτα του. Εν αντιθέσει, ο περσινός νικητής του Ολλανδικού GP, Jack Miller, δείχνει έτοιμος να ξεκολλήσει πλέον από τις τελευταίες θέσεις του grid. Οι δοκιμές και η αυξημένη αυτοπεποίθηση που απορρέει από την περσινή του νίκη δείχνουν να τον έχουν βοηθήσει αρκετά.
Reale Avintia Racing
Team Manager : Raúl Romero
Loris Baz (76)
|
Εθνικότητα |
Γαλλική (Sallanches) |
Ηλικία |
01 Φεβρουαρίου 1993 |
Βάρος |
79 kg |
Ύψος |
191 cm |
1η Χρονιά |
Κατάρ 2015 (MotoGP) |
Νίκες |
- |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Paolo Zavalloni
|
Hector Barbera (8)
|
Εθνικότητα |
Ισπανική (Dos Aguas) |
Ηλικία |
02 Νοεμβρίου 1986 |
Βάρος |
61 kg |
Ύψος |
169 cm |
1η Χρονιά |
Ιαπωνία 2002 (125cc) |
Νίκες |
10 (125cc/6, 250cc/4) |
Πρωταθλήματα |
- |
Coach |
- |
Αρχιμηχανικός |
Jarno Polastri
|
Σε χαμηλά επίπεδα κινήθηκαν οι Hector Barbera και Loris Baz κατά τις δοκιμές του χειμώνα, με τον δεύτερο να κάνει κάποιους καλούς χρόνους και να δείχνει πιο δυνατός από την περσινή χρονιά. Λογικά θα είναι αυτοί που θα δίνουν κάθε Σάββατο στις κατατακτήριες δοκιμές μάχη για να ξεφύγουν από τις τελευταίες θέσεις του grid.