Αγώνες Εξωτερικού

Πως το Suzuki SV 650 έγινε το απόλυτο αγωνιστικό «όπλο» του Twins Cup MotoAmerica

Έχει σαρώσει τις νίκες και τους τίτλους


07.05.2021

Ας ρίξουμε μια ματιά στο μοντέλο που έχει σαρώσει τις νίκες και τους τίτλους όλα αυτά τα χρόνια στην κατηγορία

Κείμενο: Μένιος Κατής

Μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες του Πρωταθλήματος Superbike των ΗΠΑ, το οποίο ονομάζεται επίσημα MotoAmerica, είναι η Twins Cup. Πρόκειται για μια κατηγορία που θεσπίστηκε το 2018 και στην οποία αγωνίζονται οδηγοί ηλικίας 15 έως 55 ετών.

Σύμφωνα με τους ισχύοντες τεχνικούς κανονισμούς οι μοτοσυκλέτες πρέπει να είναι τετράχρονες δικύλινδρες με κυβισμό άνω των 600 κ. εκ. και μέχρι 800 κ. εκ. Το ελάχιστο βάρος τους θα πρέπει να είναι 134.9 κιλά για όσες έχουν κινητήρα πάνω από 600 κ. εκ. έως 700 κ. εκ. και 144.9 κιλά για όσες εφοδιάζονται με κινητήρα πάνω από 700 κ. εκ. έως και 800 κ. εκ.

Στην κατηγορία Twins Cup αγωνίζεται από φέτος και η Aprilia 660, ενώ δεν αποκλείεται να αποτελέσει και πόλο έλξης και για άλλα νέα μοντέλα όπως για παράδειγμα το πολυαναμενόμενο Yamaha R7. (διαβάστε εδώ).

Το μοντέλο που έχει σαρώσει τις νίκες και τους τίτλους όλα αυτά τα χρόνια στην κατηγορία, είναι το Suzuki SV650, το οποίο εμπιστεύτηκαν και εξακολουθούν να εμπιστεύονται αρκετές ομάδες που λαμβάνουν μέρος στο Πρωτάθλημα.

Βέβαια οι μοτοσυκλέτες που στήνονται στο γκριντ δεν θυμίζουν σε τίποτα το naked που βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής του Hammatsu. Πάρτε για παράδειγμα τη μοτοσυκλέτα που βλέπετε στις φωτογραφίες. Είναι το SV650 της Robem Engineering, η οποία από φέτος χρησιμοποιεί την Aprilia 660.

SUZUKI SV650 MOTO AMERICA 4

Tα SV650 της εν λόγω εταιρείας ήταν μέχρι πρότινος από τα καλύτερα του γκριντ. Το συγκεκριμένο βασίζεται στο μοντέλο του 2005. Ο V2 έχει των 645 κ. εκ. έχει ανέβει στα 677 κ. εκ. «φοράει» έμβολα της Wiseco και έχει ελαφρύτερο στρόφαλο της TWF Racing. To σύστημα εξάτμισης είναι της M4. Λεπτομέρειες σχετικά με την απόδοση του μοτέρ δεν ανακοινώνονται, προφανώς όμως τα επίπεδα της ιπποδύναμης δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τους 72 hp του συμβατικού μοντέλου.

Tο πιρούνι προέρχεται από GSXR600 του 2019, είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και «φοράει» ελατήρια της GP, ενώ το πίσω αμορτισέρ είναι HyperCo Shock της TWF Racing με ελατήριο τιτανίου της RSC. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι με δαγκάνες της Tokico μπροστά που προέρχονται από CBR600RR και ένας δίσκος πίσω με δαγκάνα της Brembo. Οι ζάντες είναι της Oz. To φέρινγκ όπως και η ουρά προέρχονται από Aprilia RSV4 1000, ενώ το μπροστινό φτερό από ανθρακόνημα είναι από Ducati 748. To βάρος χωρίς υγρά είναι μόλις 157 κιλά και αυτό οφείλεται στην εκτεταμένη χρήση εξαρτημάτων τιτανίου που έχει γίνει. Και αυτές είναι κάποιες από τις αναρίθμητες μετατροπές που έχουν γίνει ώστε να το SV650 να μετατραπεί στο απόλυτο αγωνιστικό «όπλο».

SUZUKI SV650 MOTO AMERICA 5

Για την ιστορία τα «φτιαγμένα» Suzuki SV650 έχουν πετύχει όλα αυτά τα χρόνια 20 νίκες και έχουν κατακτήσει τρεις τίτλους με τους Chris Parrish (2018), Alex Dumas (2019) και Rocco Landers (2020).

Αν θέλετε και μέτρο σύγκρισης, τα τροποποιημένα Yamaha MT-07 που παίρνουν μέρος στο Πρωτάθλημα έχουν σημειώσει 10 νίκες, ενώ η Ducati με τα ειδικά διαμορφωμένα Monster 797, αριθμεί δύο νίκες.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ομάδες και αναβάτες παρουσίασαν τα πρώτα δείγματα γραφής τους στις πρώτες δοκιμές εν όψει του πρωταθλήματος 2025
Η εξαιρετική γκάμα ελαστικών MICHELIN επέτρεψε στους αναβάτες να βρουν την καλύτερη ισορροπία σε μια πίστα με χαμηλή πρόσφυση
Ο Jorge Martín και η Desmosedici GP είναι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές για το 2024 σε άλλη μια σεζόν ρεκόρ για τον Ιταλό κατασκευαστή
Το MotoGP άλλαξε λογότυπο μετά από περισσότερα από είκοσι χρόνια. Πως σας φαίνεται;

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.