MotoGP: Ετοιμάζεται σειρά ντοκιμαντέρ στα πρότυπα του «Drive to Survive»
Τα γυρίσματα έχουν ξεκινήσει ήδη
30.03.2021
H Dorna σχεδιάζει την δημιουργία μιας σειράς ντοκιμαντέρ στα πρότυπα του «Drive to Survive» της Formula 1 που γνωρίζει τεράστια επιτυχία στην ψηφιακή πλατφόρμα του Netflix
Κείμενο: Μένιος Κατής
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα The Race, οι επικεφαλής της Dorna βρίσκονται πολύ κοντά σε συμφωνία με την ισπανική εταιρεία Mediapro η οποία θα αναλάβει την παραγωγή του ντοκιμαντέρ, όπως επίσης και με την πλατφόρμα της Amazon που θα αναλάβει την προβολή του.
Μάλιστα, η ιστοσελίδα φιλοξενεί και δηλώσεις του γενικού διευθυντή και επικεφαλής media και περιεχομένου της Dorna, Manel Arroyo που επιβεβαιώνει το project. «Θέλουμε να δημιουργήσουμε κάτι παρόμοιο με αυτό που έχει κάνει η Formula 1 με το Netflix», δήλωσε χαρακτηριστικά στο The Race ο πρώην αντιπρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομάδας της Μπαρτσελόνα προσθέτοντας: «Και έχουμε ήδη ξεκινήσει τα γυρίσματα έχοντας κατά νου πως θα έχουμε κάτι έτοιμο τους επόμενους μήνες. Μπορούμε να ετοιμάσουμε κάτι για την επόμενη σεζόν».
Ήδη, στο Κατάρ υπάρχει συνεργείο που ξεκίνησε να καταγράφει στιγμιότυπα από όσα γίνονται στο πάντοκ πίσω από τις κάμερες. «Είναι ένας νέος τρόπος, γιατί το κοινό σήμερα καταναλώνει σπορ με έναν νέο τρόπο. Ο κόσμος θέλει να δει στιγμιότυπα, τι συμβαίνει στο παρασκήνιο και προσπαθούμε να το καλύψουμε από πολλές διαφορετικές οπτικές. Με αυτά τα ντοκιμαντέρ απευθυνόμαστε σε νέο κοινό. Όσοι θέλουν να παρακολουθήσουν τα MotoGP σήμερα το κάνουν μέσα από διάφορα τηλεοπτικά δίκτυα, αλλά είναι πολλοί εκείνοι που θέλουν να παρακολουθήσουν το σπορ με διαφορετικό τρόπο, με μια διαφορετικού είδους συνδρομή και πρέπει να είμαστε έτοιμοι να τους καλύψουμε», εξήγησε ο Arroyo.
Στο πρόσφατο παρελθόν η Dorna έχει δημιουργήσει κάποια inhouse ντοκιμαντέρ που είχαν να κάνουν με τη δημιουργία της Petronas Yamaha το 2019, την πορεία προς τον τίτλο του Joan Mir το 2020 ή αφιερώματα στις νικηφόρες σεζόν του Marc Marquez.
Τώρα όμως υπάρχει η χρυσή ευκαιρία της προβολής του προϊόντος σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό μέσω συνεργασίας με μια μεγάλη πλατφόρμα. «Το Drive to Survive είναι ένα παράδειγμα, αλλά αυτό που έχει γίνει στην πλατφόρμα της Amazon με το "All or Nothing", το "McLaren in F1", με την Μάντσεστερ Σίτι και πολλούς άλλους πρωταγωνιστές, είναι επίσης παραδείγματα. Σαφώς και κατανοούμε ότι μπορούμε να προσφέρουμε παρόμοιο προϊόν, αλλά θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι είμαστε στα σωστά χέρια με τον σωστό συνεργάτη. Δεν φοβόμαστε να βρούμε τίποτα και το δουλεύουμε χωρίς βιασύνη ώστε να έχουμε τις συνθήκες που το πάντοκ αξίζει», καταλήγει.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.