Αγώνες Εξωτερικού

Ποιος θα είναι ο ρόλος του Valentino Rossi στην εξέλιξη της Yamaha M1 του 2021;

O Doctor γνωρίζει όσο λίγοι την M1


26.01.2021

Το 2021 αποτελεί μια χρονιά μετάβασης για την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha η οποία έπειτα από χρόνια αποχαιρετά τον Valentino Rossi

Κείμενο: Μένιος Κατής

Τη θέση του Ιταλού σούπερ σταρ παίρνει ο Fabio Quartaro που μαζί με τον Maverick Vinales θα ηγηθούν των προσπαθειών της εταιρείας των τριών διαπασών για επιστροφή στην κορυφή.

Ο Rossi από την άλλη μετακομίζει στην «δορυφορική» Petronas όπου θα έχει στο πλευρό του τον φίλο του Franco Morbidelli.

Αν μη τι άλλο πρόκειται για πολύ σημαντικές αλλαγές στις τάξεις της εταιρείας, η οποία θα πρέπει να αποφασίσει σε ποιον θα δώσει τη «μπαγκέτα» για την εξέλιξη της M1, τώρα που ο 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν αποτελεί πια μέλος της εργοστασιακής ομάδας.

Στο κρίσιμο αυτό ερώτημα απαντά ο γενικός διευθυντής της Yamaha, Lin Jarvis, ο οποίος ξεκαθαρίζει πως ο VR46 θα συνεχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας.

O Doctor, όπως σημειώνει το ηγετικό στέλεχος της εταιρείας, γνωρίζει όσο λίγοι την M1 καθώς έχει περάσει συνολικά 15 χρόνια (σε δύο δόσεις) στην εργοστασιακή ομάδα.

«Η ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας θα γίνει κατά κύριο λόγο από την εργοστασιακή ομάδα, αλλά ο Rossi εξακολουθεί να αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι όσον αφορά στη συλλογή δεδομένων, καθώς διαθέτει τεράστια εμπειρία», δήλωσε στο crash.net ο Jarvis.

«Από τη μια λοιπόν σίγουρα θα υπάρξει μια αλλαγή καθώς θα βρίσκεται πλέον σε μια 'δορυφορική' ομάδα όπως η Petronas, από την άλλη όμως δεν θα υπάρχουν διαφορές καθώς ο Valentino θα οδηγεί μια εργοστασιακή M1, με ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά, όπως αυτές που θα έχουν στη διάθεσή τους οι εργοστασιακοί αναβάτες μας».

Προς το παρόν, όπως λέει ο Jarvis, δεν πρόκειται να αλλάξουν πολλά στον τρόπο που η ομάδα θα εξελίξει την μοτοσυκλέτα κατά τη διάρκεια της σεζόν. «Προς το παρόν δεν πρόκειται να υπάρξουν μεγάλες αλλαγές στον τρόπο που εξελίσσουμε την M1. Το βέβαιο είναι ότι τόσο ο Rossi όσο και ο Morbidelli θα έχουν εμπλοκή σε αυτή τη διαδικασία. Το μεγαλύτερος βάρος ωστόσο θα το επωμιστεί, ως είθισται, η εργοστασιακή ομάδα. Αυτό που μπορούν να κάνουν ο Fabio, o Valentino, o Franky και ο Maverick είναι με την εμπειρία τους να μας πουν τι ακριβώς χρειάζονται, αλλά επαναλαμβάνω, δεν θα υπάρξει μεγάλη αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο θα εξελίξουμε την M1 το 2021».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σχεδόν 300.000 θεατές παρακολούθησαν δύο αγώνες θρίλερ με μάχες και πολλές πτώσεις
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο δεύτερος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross στα Τρίκαλα με 195 συμμετοχές και πλήθος κόσμου παρόλο που η βροχή προσπάθησε να δυσκολέψει ακόμη περισσότερο όλους τους συμμετέχοντες
Μετά το ταξίδι στο Τέξας (Ηνωμένες Πολιτείες), το Grand Prix της Ισπανίας Estrella Galicia ανοίγει μια σειρά από πέντε αγώνες στην Ευρώπη
Η Bimota by Kawasaki Racing Team θα εξελίξει μοτοσυκλέτα που θα βασίζεται σε πλαίσιο Bimota και κινητήρα ΖΧ-10 RR. Η ομάδα θα κάνει ντεμπούτο το 2025 στο WorldSBK

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.