10.11.2020
Είναι ένας από την παλιά γενιά αναβατών και από τους λίγους που τίμησε το σπορ που αγαπάμε
O Andrea μετά από 18 χρόνια δεν λέει αντίο στους αγώνες, αλλά στο επανιδείν, αφού άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει το 2022, που λήγουν πολλά συμβόλαια, αλλά ο ίδιος θα είναι πια 36 ετών. Δεν του άρεσε να συνεχίσει σε μια ομάδα χωρίς πρωταγωνιστικό ρόλο, όπως η Aprilia, ούτε να μείνει αναβάτης εξέλιξης, παρ΄ ότι είχε πολλές προτάσεις και είχε φτάσει πολύ κοντά σε συμφωνία με την Yamaha. Ήθελα να το 2021 να συμβάλει στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας με την τεράστια εμπειρία του, αλλά να ξαναστηθεί στην γραμμή εκκίνησης ξανά το 2022. Αφού δεν βρήκε αυτό που ήθελε ανακοίνωσε πως φέτος θα βλέπεις τους αγώνες από την τηλεόραση. Ο Ιταλός είχε δείξει πως δεν «μασάει» από τον Αύγουστο, όταν έριξε πόρτα στην Ducati, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «Εγώ είμαι αυτός που αποφασίζει το μέλλον μου, όχι ο Gigi Dall’Igna».
Ο Dovizioso έκανε το ντεμπούτο του στα GP το 2001, όταν συμμετείχε ως wild card στον ιταλικό αγώνα. Την επόμενη χρονιά ήταν full time αναβάτης και το 2003 ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο (δεύτερος πίσω από τον Pedrosa) στα GP125 στον αγώνας της Νοτίου Αφρικής. Εκείνη τη χρονιά ακόμη τρεις φορές πανηγύρισε στο podium. Το 2004 ανακηρύχτηκε πρωταθλητής στην μικρότερη κατηγορία και το 2005 έκανε το ντεμπούτο του στα GP250. Για δύο συνεχόμενες χρονιές ήταν δεύτερος, πίσω από τον Jorge Lorenzo.
Το 2008 αγωνίζεται με την Honda (Jir team Scot) στο MotoGP και τραβάει την προσοχή, αφού τερματίζει 5ος και ανεβαίνει και στο βάθρο των νικητών στο GP της Μαλαισίας.
Το 2009 γίνεται εργοστασιακός και παίρνει την πρώτη του νίκη στο Donington Par με την Repsol Honda. Αυτή θα ήταν η μοναδική του νίκη στα δύο χρόνια. Το 2012 αλλάζει στρατόπεδο και πηγαίνει στην δορυφορική ομάδα της Yamaha, Tech3 με την οποία κατακτά έξι τρίτες θέσεις. Από το 2013 ο Dovi γίνεται Desmodovi και πάνω στην Desmosedici, μέχρι το 2015 ανεβαίνει εφτά φορές στο βάθρο. Η πρώτη νίκη ήρθε στην Μαλαισία το 2017, την χρονιά που ο Ιταλός έδωσε μάχη μέχρι τέλους για τον τίτλο με τον Marc Marquez.
Οι δύο χρονιές που ακολούθησαν τον βρήκαν και πάλι στην δεύτερη θέση πίσω από τον Ισπανό. Η απρόβλεπτη σεζόν που διανύουμε δεν πήγε όπως την είχαν σχεδιάσει ο Dovizioso και η Ducati. Η νίκη στην Αυστρία έδωσε ελπίδες για τον τίτλο, αλλά από τον τέταρτο αγώνα της σεζόν ο Desmodovi δεν έχει καταφέρει να πρωταγωνιστήσει. Το καλοκαίρι το σήριαλ της παραμονής του στην Ducati έλαβε τέλος με το διαζύγιο να ανακοινώνεται τον Αύγουστο.
Το Πρωτάθλημα του 2021 χωρίς τον Dovizioso δεν θα είναι το ίδιο, αλλά ας ελπίσουμε να επιστρέψει πιο δυνατός το 2022.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.