Αγώνες Εξωτερικού

MotoGP: Η Dorna θέλει τον Rea στη Suzuki του Iannone

Οι φήμες για τη μετακίνηση του Rea από τα WorldSBK στα MotoGP πληθαίνουν


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  17.09.2017

Οι επικεφαλής του εργοστασίου της Suzuki και οι διοργανωτές τών MotoGP και WorldSBK είναι απογοητευμένοι με την μέχρι τώρα απόδοση του Iannone κατά τη φετινή σεζόν 

Ο αγώνας της Κυριακής, στο Grand Prix του San Marino, αποτέλεσε έναν ακόμα “γολγοθά” για τον Andrea Iannone και την ομάδα της Suzuki. Πέραν των κακών χρόνων όλου του Σαββατοκύριακου οι οποίοι τον έφερναν συνεχώς εκτός δεκάδας, την Κυριακή τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Ο Ιταλός αναγκάστηκε να αποσυρθεί από τον αγώνα λόγο προβλήματος στους πήχεις που προκάλεσε το στενό αδιάβροχο που φορούσε!

001

Οι επικεφαλής του εργοστασίου της Suzuki και η Dorna (διοργανωτές των MotoGP και WorldSBK) είναι απογοητευμένοι με την μέχρι τώρα απόδοση του Iannone κατά τη φετινή σεζόν. Έτσι οι φήμες συνεχίζουν να οργιάζουν στα paddock, που θέλουν την Dorna να πραγματοποιεί μια συντονισμένη προσπάθεια ώστε να δελεάσει τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του Παγκόσμιου Superbike, Jonathan Rea, να μεταπηδήσει στην ομάδα της Suzuki στα MotoGP, παρά το συμβόλαιο που έχει με την Kawasaki.

Main

Με την προτεινόμενη συμφωνία η Dorna θέλει να πετύχει «με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια». Γιατί έτσι πιθανόν η Suzuki θα γίνει πιο ανταγωνιστική στο MotoGP και επίσης θα τερματίσει την κυριαρχία του Rea στο WSBK κάνοντας το πρωτάθλημα περισσότερο ανταγωνιστικό.

Ωστόσο, το μεγαλύτερο εμπόδιο στην όλη συμφωνία φαίνεται να είναι η Suzuki, με τον Ιάπωνα κατασκευαστή να μην είναι πρόθυμος να «σπάσει» το διετές συμβόλαιο του Iannone. Κάτι που μπορεί να αλλάξει, αν τα κάκιστα αποτελέσματα του Ιταλού αναβάτη συνεχιστούν μέσα στη χρονιά.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Τα σκληρά εμπρός και μαλακά πίσω μείγματα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slick επέτρεψαν στον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) να κερδίσει την pole position το Σάββατο, σημειώνοντας το νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών με χρόνο 1'29.919
O Ισπανός ήταν ταχύτερος στις δοκιμές - ο μοναδικός που έσπασε το φράγμα του 1:30 - και κατέκτησε δύο νίκες θρίλερ φεύγοντας από την Γαλλία με προβάδισμα 38 βαθμών από τον Francesco Bagnaia
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW Motorrad επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της γερμανικής εταιρείας για το MotoGP, αλλά θέτει έναν όρο: "πρώτα πρέπει να κατακτήσουμε τα Superbike"
Ένα διπλός αγώνας MotoGP™ και MotoE™ αυτό το Σαββατοκύριακο για τη Michelin, μπροστά στο μεγαλύτερο κοινό της σεζόν

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.